poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Oszukana

Hejka!

Chcecie wiedzieć jaka książka ostatnio mnie zachwyciła? Zapraszam do zapoznania się z moimi zapiskami :)



Tytuł: ,,Oszukana" 

Autor: Magda Stachula

Ilość stron: 398

Gatunek: thriller

Rok wydania: 2019




Fabuła:

      Milena zakochuje się w Hubercie. Szczęśliwa dziewczyna planuje wraz z ukochanym przeprowadzkę do Krakowa. Główna bohaterka porzuca rodzinną wieś i chce zająć się studiami fotograficznymi. Pełna marzeń i nadziei, Milena nie może wierzyć, że jej życie tak szybko roztrzaskało się na kawałki. Od pewnego nieoczekiwanego momentu, kobieta musi non stop uciekać i szukać nowego schronienia. Kto ją ściga? Czy Milena odzyska własną tożsamość?

          Już dawno nie czytałam tak dobrego thrillera polskiego autora! To moja pierwsza książka Stachuli i na pewno nie ostatnia. ,,Oszukaną" przeczytałam w ciągu kilku niedzielnych godzin. Jak się przyssałam do lektury, to nie mogłam się od niej oderwać, wciągnęła mnie w swój świat niesamowicie. Głównym atutem książki było ciągłe napięcie. Moje zainteresowanie thrillerem pulsowało non stop na najwyższych obrotach, mózg lasował mi się od wybranych przeze mnie alternatywnych zakończeń. Ostatni rozdział nie zdziwił mnie, wiem, że pisarka nadała książce specjalnie otwarty finał, aby móc wrócić do niej w drugiej części. Fabuła podobała mi się, zastanawiałam się nad zachowaniem Mileny, które dziwiło mnie nie raz, ale nie wiem jak ja bym zachowała się na jej miejscu, więc nie oceniam głównej bohaterki absolutnie. Polecam. Moja ocena: 9/10.

22 komentarze:

  1. Ta książka bardzo mocno mnie wciągnęła. Rzeczywiście można ją przeczytać w ciągu kilku godzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio Alicjo omijam thrillery - bo ich elementy mam w aktualnych lekturach :-) . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzucona do schowka na przyszłość 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po polskich autorów ale Magda Stachula jest wyjątkiem. 13 kwietnia ma premierę kolejna książka z tej serii i już liczę dni. Polecam Ci wszystko tej autorki, fajne thrillery pisze też Alicja Sinicka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mi się ją kiedyś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię autorkę, książka mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytała dwie książki autorki i z tego co kojarzę były niezłe, choć czegoś mi w nich brakowało :) Ale "Oszukanej" jeszcze nie znam - może tą powieścią autorka by mnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej autorki, ale skoro tak wysoko oceniasz jej książkę - to zapisuję ten tytuł do przeczytania .... kiedyś.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja lubię takie wciągające thrillery, a już argument, że trzyma pod napięciem to już w ogóle mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo widzę, że książkę należy koniecznie przeczytac:) zapamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię jej książki i jeszcze się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam, tez polecam :) Moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam jeszcze nic od tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię thrillery, ale rzadko czytam te polskie. Ciekawe czy ta książka by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło spędziłam czas z tą lekturą i czekam na kolejne książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thrillery uwielbiam, chociaż niewiele książek trzyma w napięciu. Chętnie przeczytam, skoro tak dobrze się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję sobie tytuł na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytam książek z tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Stachula od dawna jest na mojej liście autorów i autorek, których bardzo chciałabym poznać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za polecenie.:) Dawno nie czytałam dobrego thrillera.

    OdpowiedzUsuń