czwartek, 7 marca 2019

Kicia Kocia. Witaminowe przyjęcie + Kicia Kocia w pociągu

Hejka!
Zapraszam na recenzję książeczek ze znanej serii dla dzieci :)



Tytuł: Kicia Kocia. Witaminowe przyjęcie
Autor: Anita Głowińska
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 24






         Kicię Kocię odwiedza jej przyjaciel Pacek. Dzieci zajadają mnóstwo słodyczy, co źle kończy się dla ich organizmów. Następnego dnia dziewczynka postanawia zastąpić niezdrowe przekąski witaminami i przygotowuje przepyszne przyjęcie.
         Książeczka przekazuje najważniejsze dla najmłodszych wzorce. Autorka przekonuje, że warzywa i owoce są smaczne, a przede wszystkim zdrowe. Lektura obfituje w fantastyczne ilustracje i zawiera ważne przesłanie. Uważam, że maluchy powinny się przy tej historii nieźle bawić, a przy tym uczyć zasad wartościowego jedzenia. Moja ocena: 10/10.




Tytuł: Kicia Kocia w pociągu
Autor: Anita Głowińska
Rok wydania: 2013
Liczba stron:24






       Kicia Kocia po raz pierwszy wsiada do pociągu. Dziewczynka jedzie wraz z tatą do cioci. Główna bohaterka poznaje tajniki działania pojazdu oraz zasady zachowania w komunikacji.
         Książeczka pozytywnie przedstawia wnętrze pociągu i pasażerów. Dzieci dowiadują się, że podczas jazdy trzeba być grzecznym i szanować innych podróżników. W sposób kolorowy i bardzo prosty, lecz szczegółowy, autorka opisała funkcjonowanie pociągów. Na pewno wielu maluchów - tuż po przeczytaniu lektury będzie chciało wybrać się na przejażdżkę pociągiem, co może stanowić nie lada atrakcję. Moja ocena: 10/10.

Jeśli macie dzieci bądź potrzebujecie kupić jakimś maluchom w prezencie ciekawe i wartościowe książeczki to polecam serię ,,Kici Kociej". Jakie jeszcze inne cykle rekomendujecie? :)

21 komentarzy:

  1. Słodkie są te książeczki :) Dla maluchów idealne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicia Kocia jest super dla dzieci, bo uczy ich wielu dobrych wzorców. Tak jak tutaj, że witaminy wcale nie są takie straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej serii, ale nie miałam okazji obejrzeć książeczek osobiście. Moja Martyna na pewno bardzo by się z nich ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz dla mojej siostrzenicy, jak trochę podrośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja - zdecydowanie przydatne w mojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia warto kupować swoim pociechom takie wartościowe książeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię wszystko, co ma związek z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że książeczki dla dzieci to już edukacja od najmłodszych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie czasem zerknąć na takie dzieciowe rekomendacje książkowe, nawet jak nie ma się dzieci, bo tak, jak piszesz - może to być niezły pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria dla małych czytelników ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka jest bibliotekarką i kiedyś organizowała dla przedszkolaków spotkanie z Kicią Kocią :D Ona na pewno poleciłaby Ci mnóstwo innych książek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sam fakt, że o kotach <3 bralabym, także no:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam i czytam z synkiem, bardzo lubi Kicię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zapoznać moją Córę z Kicią Kicią:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, też lubię Kicię Kocią. Małż kupuje mi te książeczki, bo zawsze kiedy gdzieś widziałam tą bohaterkę to się nią zachwycałam i żartowałam że też bym chciała jak te dzieci... No i mam 4 książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń