wtorek, 10 września 2013

Wycieczkowo 8 - Karkonosze

Cześć!
W niedzielę spędziłam cudowny dzień w Karkonoszach. Pogoda była wspaniała, więc trzeba było skorzystać ze słoneczka :) Tym bardziej, że kocham góry! Poniżej fotorelacja :P

Po przybyciu do Szklarskiej Poręby, natychmiast ruszyliśmy z kuzynką i jej chłopakiem na poszukiwania słynnego Wodospadu Szklarki, który nas zauroczył!



Oddychaliśmy świeżym powietrzem, maszerując ścieżkami pięknego lasu.


Na szczyt wspinaliśmy się dosyć hardcorowym szlakiem, ale warto było przypomnieć sobie jak działają wszystkie, nawet te zapomniane mięśnie :)


Po dotarciu na szczyt polany, przystanęłam aby obejrzeć dokładnie fantastyczne widoki! Jako, że zawsze jestem szczęśliwa inaczej, wpadłam nogą w głęboką dziurę, z której nie mogłam się potem wygramolić.


 

Dalsza trasa okazała się być łatwiejsza. Dążyliśmy do punktu, który widać w oddali :)



Dotarliśmy do Trzech Świnek - bajkowe kształty skałek spodobały mi się ogromnie!




Osiągnęliśmy cel naszej wycieczki - szczyt Szrenicy (1362 m n.p.m).


Ostatnim etapem naszej wycieczki stał się zjazd wyciągiem:) Było zbyt późno, aby wracać do auta na piechotę, niestety jesienią szybciej się ściemnia...


Mam nadzieję, że w końcówce lata i jesienią znajdą się jeszcze słoneczne weekendy na pobliskie wycieczki :) Na Śnieżce byłam w tamtym roku, ale na Szrenicy po raz pierwszy. Pokochałam Karkonosze! Może ktoś z Was odwiedził te góry? :)

54 komentarze:

  1. ja jestem z Jeleniej Góry, a wyobraź sobie,że nigdy tam nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tam,niestety nigdy nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wow... a ten wodospad... cudowny! Uwielbiam wodospady, dlatego też moja sesja ślubna była wykonana w pozostałościach po starym młynie, gdzie są małe 2 tamy, które przypominają wodospady - zdjęcia są w zakładce ŚLUBNY PRZEWODNIK jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie! Widziałam ten wodospad. Trzy świnki... musiałabym zobaczyć! Zazdroszczę wycieczek, ja siedzę w domu, bo mój chłopak ciągle pisze pracę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Siwetna wycieczka :) Szkoda ,że juz nie ma słoneczka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super zdjęcia, chciałabym się teraz znaleźć w górach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to cały czas podróżujesz! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam, nigdy nie byłam niestety w Karkonoszach....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki! Wycieczka musiała być udana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś się tam wybiorę, piękne miejsce :)
    http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci baaardzo! Niesamowite widoki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pięknie!!! Ja też muszę koniecznie odwiedzić ten zakątek Polski, gdyż jeszcze w nim nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tam! :)


    http://www.glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje kochane Karkonosze !
    Cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe widoki...szkoda ze nie mam okazji tam jechac...pozazdrościc za to moge :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham góry i łażenie po nich latem:)W tym roku co prawda byłam zupełnie z drugiej strony Polski, bo w Bieszczadach, ale w Karkonoszach też już miałam okazję gościć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Karkonosze, kocham góry, te widoki, ależ teraz za nimi zatęskniłam, tak dawno tam nie byłam... Mam nadzieję, że w przyszłe wakacje uda mi się tam znaleźć chociaż na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaał jakie robisz łądne foty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widoki zapierają dech w piersiach, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki :)
    obserwujemy ?
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne widoki!
    ja najbardziej lubię góry wczesną jesienią, kiedy kolory zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam kilka razy w Karkonoszach, ale niestety dawno temu. Patrząc na Twoje zdjęcia, zatęskniłam za nimi. Może w przyszłym roku uda się zorganizować małą wyprawę w góry:)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnieee ;)) zastanawiam sie czemu ja tam nie bylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Cudowne widokiQ Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja za górami nie przepadam, ale myślę, że jakbym się samodzielnie wspięła na jakiś szczyt to bym to pokochała :) Ale też nie mam z kim :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że nigdy nie byłam, a po zdjęciach widać, że warto się wybrać.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne widoki. Aż zatęskniłam za górską wyprawą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. byłam w Karkonoszach tym roku w wakacje ;-) i widziałam ten wodospad ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia, już dawno nie byłam w górach, ale za pierwszym razem pokochałam je miłością ogromną :D obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Można się zakochać w takich krajobrazach :)
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, zazdroszczę! Fotki przecudne! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  32. Co za widoki! :) Wodospad jest po prostu obłędny! <3 Chciałabym kiedyś się tam wybrać ;).

    OdpowiedzUsuń
  33. Widoki przepiękne. Wybrałabym się na taki dłuuugi spacer w taką piękną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale pięknie. aż żałuję, że nie miałam okazji tam być :(

    OdpowiedzUsuń
  35. też bardzo lubię góry :)
    ciekawe zdjęcia
    obserwuje i zapraszam do siebie :*
    ada-adusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka wycieczka by mi się przydała. Uwielbiam góry :) i niesamowite widoki

    OdpowiedzUsuń
  37. byłam kiedyś i z przyjemnością wrócę :) uwielbiam góry :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne widoki! Muszę się tam wybrać :)

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne widoki :)

    obserwuję i zapraszam do mnie http://zafrikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pokochał; pokochał ;-). To są najpiękniejsze polskie Góry z najcudowniejszym miejscem-Sercem Gór;tam możemy przebywać godzinami..
    A co do "wredności" szlaków-in minus dla mnie jest niebieski z Przełęczy Okraj...

    OdpowiedzUsuń