czwartek, 5 września 2013

Wycieczkowo 6 - Wielka Sowa

Siema!
     Dawno nie byłam w górach, dlatego też postanowiłam trochę się po nich powspinać z koleżanką, która przyjechała do mnie na weekend. Czasu było niestety mało, a chciałam pokazać Asi moje najpiękniejsze rejony. Cieszę się, że pogoda na zdobycie szczytu - Wielkiej Sowy (1 014 m.n.p.m) - należącej do korony Gór Polskich była idealna. P.S. Przy dobrych warunkach atmosferycznych Góry Sowie widać z mojego okna.


25 metrowa wieża widokowa ma kształt stożka. Została ona wybudowana w 1906 r. po wyburzeniu poprzedniej - drewnianej wieży. W 2006 r. po gruntownym remoncie oddano ją do ponownego użytku.


Po zakupieniu biletu wstępu, wdrapałyśmy się z Asią na najwyższy punkt widokowy i podziwiałyśmy ze szczytu piękne dolnośląskie terytoria.


Byliście kiedyś w Górach Sowich ?:)

33 komentarze:

  1. Piękne widoki. Ja kocham góry i mogłabym spędzać całe dnie na wedrówce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam, a wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z białą wieżą idealnie nadaje się na pocztówkę.
    Jak ja Ci zazdroszczę takiej wyprawy na łono natury.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tam dwa lata temu, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam, ale chętnie kiedyś się wybiorę. Preferuję takie mniejsze i bardzo zielone góry, więc Góry Sowie powinny być idealne. Dawno nie chodziłam po górach :( Mam nadzieję, że w przyszłym roku nadrobię zaległości! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie byłam! Ale ładnie. Ja jeździłam jako dziecko w Góry Opawskie, tam też jest góra z wieżą na szczycie - Biskupia Kopa i podobne widoki. Muszę zobaczyć koniecznie góry Sowie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne widoki, aż dech zapiera, a co dopiero być tam naprawdę :) Zazdroszczę, kiedyś się wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie bywam w górach, nie przepadam za wspinaczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne widoki , nigdy tam nie byłam ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki. Uwielbiam góry, ale jak dotąd odwiedziłam jedynie Tatry i Bieszczady, wszystkie pozostałe wciąż czekają na mój przyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Była, byłam, ale już tak dawno,że aż nie pamiętam tych pięknych widoków. Pozazdroszczę położenia geograficznego ;)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki,muszę się wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! ale widoki śliczne! Nigd nie byłam w Sowach, ale widzę ze warto wybrać się na wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyobraź sobie, że jestem z Jeleniej Góry i nigdy nie byłam na Śnieżce, nie znoszę gór :P wolę morze :) ale widoki piękne, zapierają dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie byłam tam ale widoki są super:) bardzo fajna wycieczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nigdy tam nie bylam ale widoki sa piekne ! Twoje zdjecia zachecaja zeby tam jechac !

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam w Sowich, ale Bieszczady mam już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nigdy nie byłam, ale widoki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie :) Choć wolę morze :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo super, ja też marzę o krótkiej wyprawie w góry, zobaczymy czy uda mi się to w tym roku. fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham góry i niesamowicie za nimi tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale widoki <3
    niesamowite miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko pozazdrościć tak cudownych widoków!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę, super widoki ;))

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. wstyd się przyznać ale nie byłam nigdy...
    za to mieszkam prawie u stóp Beskidów więc z Wiśle, Szczyrku czy Ustroniu bywam często :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne okolice, dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie byłam w Sowich górach... ale ładna okolica :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żałuję, że nie byłam w Górach Sowich, bo uwielbiam takie miejsca. O Osówce dużo się naoglądałam i naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie stamtąd wróciłam. Piękne miejsce, zazdroszczę widoków, są cudowne, nam pogoda aż tak bardzo nie dopisała.
    pozdrawiam
    Barbara

    OdpowiedzUsuń