wtorek, 25 lipca 2023

Francuskie zlecenie

Hejka!

Co dzisiaj polecam? Zapraszam do przeczytania recenzji 馃槉 



Tytu艂: ,,Francuskie zlecenie"

Autor: Anna Szepielak

Rok wydania: 2016

Ilo艣膰 stron: 368

Gatunek: powie艣膰 obyczajowa




Fabu艂a: 

           Ewa pracuje w firmie fotograficznej. Dziewczyna, pomimo swoich zdolno艣ci, jest niedoceniana przez szefa. Nieoczekiwanie, bohaterka otrzymuje szans臋 do losu i przyjmuje zlecenie we Francji. Ewa trafia do malowniczej Prowansji i fotografuje rodzinn膮 kwiaciarni臋. 呕ycie kobiety przewraca si臋 do g贸ry nogami, gdy Ewa poznaje nestork臋 rodu - Konstancj臋. Okazuje si臋, 偶e dom, pod dach kt贸rego zosta艂a przyj臋ta, ma wiele sekret贸w, a przesz艂o艣膰 przodk贸w, uj臋tych na obrazach w galerii, ma niezwykle ciekaw膮 histori臋. Czy g艂贸wna bohaterka zaprzyja藕ni si臋 z francusk膮 rodzin膮? Jakie przygody spotkaj膮 Ew臋 w nowym zak膮tku?

           Ksi膮偶k臋 przeczyta艂am dosy膰 szybko, akcja wci膮gn臋艂a mnie bez reszty. By艂o to moje pierwsze spotkanie z autork膮. Ju偶 dawno nie mia艂am w r臋kach sagi rodzinnej, wi臋c ucieszy艂am si臋, gdy trafi艂am do sekretnego 艣wiata tera藕niejszo艣ci przeplatanej z histori膮. Podoba艂 mi si臋 w膮tek Ewy, kt贸ra posiada艂a interesuj膮cy dar, wra偶enie robi艂y na mnie pi臋kne krajobrazy Francji (a偶 nabra艂am ochoty, 偶eby tam pojecha膰). Lektura by艂a niebanalna, ciep艂a, optymistyczna, fabu艂a przejawia艂a wiele pozytywnych emocji. ,,Francuskie zlecenie" to 艣wietna propozycja dla mi艂o艣nik贸w polskich obyczaj贸wek, nie lubi膮cych wulgaryzmu, erotyzmu i bzdurnych opowie艣ci. Przy tej lekkiej powie艣ci mo偶na si臋 super odstresowa膰, dla mnie by艂a idealna na pla偶臋. Nie mog艂am si臋 doczeka膰 finalnego ujawnienia tajemnic rodu. Ksi膮偶ka zawiera kontynuacj臋 w kolejnym tomie, po kt贸ry ch臋tnie si臋gn臋. Moja ocena 6.5/10. 

10 komentarzy:

  1. Czyta艂am j膮 ju偶 jaki艣 czas temu i mi si臋 podoba艂a. Taka inna i osadzona w pi臋knym miejscu. Cz臋艣膰 II te偶 by艂a ciekawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie znam tej serii, ale mo偶e kiedy艣 przeczytam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Lubi臋 czyta膰 ksi膮偶ki dziej膮ce si臋 we Francji.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ch臋tnie si臋gam po optymistyczne lektury :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dobrze wiedzie膰, 偶e dost臋pna jest te偶 kontynuacja.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Kiedy艣 do艣膰 cz臋sto si臋ga艂am po tego typu ksi膮偶ki. Jednak ostatnio bardziej podchodz膮 mi zupe艂nie inne ksi膮偶ki.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Czasami warto znale藕膰 czas na takie lekkie powie艣ci - mo偶e skusz臋 si臋 kiedy艣 na t膮, bo bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 na nowe propozycje. Ostatnio przeczyta艂am wszystkie cz臋艣ci << Spacer Alej膮 R贸偶 .>>Edyty 艢wi臋tek. Polecam.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo ciekawa tematyka bloga. Ja r贸wnie偶 jestem blogerk膮 i zapraszam na moje recenzje ksi膮偶ek :)

    OdpowiedzUsu艅