poniedziałek, 26 lipca 2021

A ja żem jej powiedziała

Cześć!

Dzisiaj napiszę Wam moją opinię na temat książki znanej wokalistki.



Tytuł: ,,A ja żem jej powiedziała"

Autor: Katarzyna Nosowska

Liczba stron: 208

Rok: 2018





        Cenię Nosowską jako dobrą wokalistkę i skromną osobę. Książka, którą napisała okraszona jest humorem, cechuje ją satyra i ironia. Autorka bawi się stylem i nie boi się żartować z polskich celebrytów i ich wybujałego ego. Nosowska brzydzi się blichtrem, potrafi ocenić daną sytuację z dystansem, często żartuje sama z siebie. Krótkie rozdziały w lekturze poświęcone są różnym tematom, bliskim Kaśce. Wokalistka pisze m.in. o swoim dzieciństwie, doznanych urazach, trudnych związkach, nadprogramowych kilogramach, seksie czy życiu duchownym. ,,A ja żem jej powiedziała" to zabawa ze stylem, dużo kolorowych szalonych obrazków i różne czcionki. Nosowska trafia w punkt gorzkimi przemyśleniami, dlatego jest tak lubianą na naszym polskim podwórku gwiazdą. Autorka przyznała, że po wielu latach nauczyła się żyć w zgodzie sama ze sobą, zaakceptowała swoje ciało, zrezygnowała z alkoholu i przestała się przejmować tym, co zawsze wpajała jej matka czyli ,,Co ludzie powiedzą?". Kaśka teraz jest w końcu szczęśliwą osobą i życzę jej, aby nigdy się nie zmieniała i zawsze pozostawała taka jaka jest. Gdyby wszyscy zakochani w sobie narcystyczni celebryci zmienili swoje zachowanie, na pewno również zyskaliby w oczach przeciętnych ludzi więcej sympatii. Moja ocena: 8/10.

24 komentarze:

  1. Uwielbiam jej poczucie humoru :) Ale jeszcze jej ksiażki nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo przepadam za twórczością tej artystki ale na pewno jej biografia jest interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i prawdę mówiąc zawiodłam się, ponieważ uwielbiam jej teksty piosenek, a książka to ich odwrotność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham nadal muzykę Nosowskiej jak i "Hey". Przypomina mi szczenięce lata. Książkę widziałem, poszukam kiedyś e booka. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jej muzykę Z przyjemnością przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce dużo dobrego! Nie jest to typ książki, który zwykle czytam, ale humorystyczne i ciekawe lektury są zawsze dobre!

    OdpowiedzUsuń
  7. O książce słyszałam, ale jej nie czytałam. Z tego co kojarzę to chyba Paulina się z nią zapoznała lub miała w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ją czytałam i bardzo mi się podobała. Muszę przeczytać ją ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam i słuchałam audiobooka z jej głosem, Kasia rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jakoś nie korci ten typ lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś się za nią zabierałam, ale nie było chemii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię muzykę tej Pani i jestem ciekawa co ma do powiedzienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Może wreszcie skuszę się na tę książkę. Dużo o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię muzykę Nosowskiej, ale jakoś nie ciągnie mnie do jej książek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    O tej książce słyszałam naprawdę wiele, jednak sama nie czytałam tego tytułu.
    Może kiedyś po nią sięgnę, na razie nie mam jej w planach (muszę ponadrabiać zaległości) :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. To książka, którą kiedyś na pewno przeczytam... Albo posłucham, bo w mojej bibliotece mignął mi audiobook :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zaintrygowana szczególnie, że nigdy nie śledziłam prywatnego życia wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawi mnie ta pozycja. Również bardzo szanuję Katarzynę Nosowską i mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się sięgnąć po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam poczucie humoru i klasę tej artystki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu muszę się za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie dla mnie ta książka, ale widać już na tym etapie, że ma wielu fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za K. Nosowską. Coś mi nie pasuje w sposobie jej bycia, więc na pewno nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń