sobota, 8 maja 2021

Gra Pozorów

Hejka!

Dzisiaj zapraszam na recenzję kolejnego przeczytanego przeze mnie kryminału :)



Tytuł: ,,Gra pozorów"

Autor: Kerry Wilkinson

Ilość stron: 336

Gatunek: kryminał

Cykl: Detektyw Jessica Daniel




Fabuła:

          Sierżant Jessica Daniel jest świadkiem wypadku samochodowego, w którym ginie mężczyzna. Okazuje się, że ofiara przewoziła w bagażniku zwłoki dziecka. Główna bohaterka dąży do odkrycia brutalnej prawdy związanej z tajemniczym morderstwem. Czy uda jej się wyjaśnić trudną zagadkę, kim było zaginiony chłopiec? Czy Jessica Daniel poukłada w końcu swoje życie prywatne?

        Książkę przeczytałam bardzo szybko, w ciągu dwóch wieczorów. Pomimo, że jest to czwarta część cyklu, nie trzeba czytać tej serii po kolei, bo każda jest o czymś innym. Bohaterka Jessica wzbudziła moją sympatię, bo zauważyłam, że mamy pewne cechy charakteru bardzo do siebie podobne. Kryminał nie był drastyczny, pełno w nim było sekretów i różnych poplątanych wątków. Trochę spodziewałam się zakończenia jakie wybrał autor, bo dosyć szybko wpadłam na pewną teorię, więc finał aż tak mnie w sumie nie zaskoczył. Lektura przypadnie do gustu osobom, które nie lubią krwawych intryg, lecz interesują się takimi, gdzie można pogłówkować i rozpracować typy podejrzanych osób. Moja ocena 6.5/10.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Dragon. 



22 komentarze:

  1. Nie znam książki, ale skoro polecasz, to myślę, że jest warta przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie kojarzę serii, ale czasami mam ochotę na takie klimaty, wiec nie mówię nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam od kogoś o tej książce i ta osoba też sobie ją chwaliła. Obecnie mam w kolejce trzy kryminały, ale może kiedyś ten trafi w moje ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu książki, więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wszelakiego typu kryminały i thrillery zostawiam na czas - gdy noce staną się coraz dłuższe. Nie mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie trzeba znać poprzednich części. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję i czuję, że cały cykl wart jest uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tej książce, brzmi całkiem ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie, więc chętnie kiedyś sięgnę po ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego cyklu, ile ma już tomów? Muszę sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam tej książki, ale lubię thrillery i kryminały, więc będę mieć ów tytuł na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam lubię jak krew się leje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś czuję, że spodobałaby mi się ten kryminał 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytam, ja jednak wolę zaczynać cykle od początku i tak też zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam, ale będę mieć tytuł na uwadze. Jak tylko nadarzy się okazja, na pewno poznam bliżej :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Zauważyłąm ,że często czytasz książki totalnie w moich klimatach- " Gra pozoró" jest zdecydowanie jedną z nich- dodaję do mojej długiej listy :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym ją przeczytała, jakby znalazła się na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio nie mam chęci na kryminały, ale zapisuję tytuł na zaś, jakby jednak zachciało mi się kryminalnej historii ;). Bo ogólnie brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może kiedyś przeczytam tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna ciągnie mnie do serii, ale ciągle mam coś innego do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do kryminałów chyba jednak mam większe wymagania. Lubię jak mnie coś porządnie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń