wtorek, 21 stycznia 2020

Na skraju załamania

Hejka!
Nadszedł czas na recenzję kolejnej książki B.A.Paris.





Tytuł: ,,Na skraju załamania"
Autor: B.A. Paris
Ilość stron: 352
Rok wydania: 2018










Fabuła:
           Cass Anderson jadąc podczas burzy przez las, mija podejrzenie zaparkowane w zatoczce auto. Kobieta zastanawia się, czy wysiąść z pojazdu, aby sprawdzić, czy kierowca nie potrzebuje pomocy, ale ostatecznie przegrywa ze strachem i wraca do domu. Następnego dnia, główna bohaterka dowiaduje się, że osoba siedząca w samochodzie została zamordowana. Cass zaczynają dręczyć wyrzuty sumienia; żałuje, że nie uratowała ofiary. Jej smutki i lęki pomału przeradzają się w obłęd. Kobieta popada w paranoję, boi się, że zabójca zapoluje teraz na nią. Bliscy bohaterki twierdzą, że postradała zmysły, martwią się o jej zdrowie. Ale czy Cass jest naprawdę chora? Czy wytwory jej wyobraźni to tylko fantazja? Komu kobieta tak naprawdę może zaufać?

         Niedawno przeczytałam ,,Za zamkniętymi drzwiami" B.A. Paris i byłam tą lekturą zachwycona. Postanowiłam zatem sięgnąć po kolejną książkę autorki. ,,Na skraju załamania" przemówiła do mnie z półki, gdy wróciłam bardzo zmęczona z pracy i nie miałam już na nic siły. Bijąc się z myślami, czy iść spać czy może jednak zajrzeć do wybranej lektury, zaryzykowałam spędzenie wieczoru z thrillerem. Okazało się, że był to strzał w dziesiątkę, 352 strony powieści połknęłam w ciągu czterech godzin, nie mogłam się od lektury w ogóle oderwać.
       B. A. Paris zagwarantowała mi mnóstwo emocji, byłam cała rozdygotana, bo nie wiedziałam jak zakończy się książkowa zagadka. Kibicowałam Cass i życzyłam jej odzyskania równowagi psychicznej; z każdą kolejną kartką akcja rozkręcała się, a napięcie sięgało zenitu. ,,Na skraju załamania" to świetny thriller przy którym można zapomnieć o swoich zmartwieniach, bo czym one są w porównaniu z kłopotami głównej bohaterki. Moja ocena: 9/10. Już nie mogę się doczekać, kiedy dorwę kolejną książkę brytyjskiej pisarki!

26 komentarzy:

  1. Czytałam i wspominam ją podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i bardzo mocno wciągnęła mnie ta książka. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś sięgnąć po którą z książek autorki 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka też za mną, równiez pzreczytałam ja jednym tchem bo byłam mega ciekawa jak się skończy- bardzo lubię takie thrillery psychologiczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zamkniętymi drzwiami też mi się bardzo podobała ( czytałam nawet dwa razy :-))

      Usuń
  6. Autorka ma świetne pióro do thrillerów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie czytałam niczego tej autorki, chyba muszę to zmienić w końcu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam i połapałam się w tym na tyle, że zakończenie nie było dla mnie zaskoczeniem. Uwielbiam thrillery psychologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również czytało się tę książkę bardzo szybko i w gruncie rzeczy dobrze, ale była ona dla mnie jednak zbyt przewidywalna jeżeli chodzi o zakończenie :) Autorce jeszcze pewnie dam jednak szansę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się pochłania książkę na raz, to znaczy, że jest naprawdę świetna. Przekonałaś. :)

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też książka bardzo zaskoczyła. Pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie znam autorki, ale słyszałam tyle dobrego, że na pewno to zmienię 😊
    Pozdrawiam
    subjektiv-buch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam! Książka wywarła na mnie ogromne emocje! Polecam :) Trzyma do końca w niepewności...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym nie mogła chyba się aż stresować czytając książkę ;D jestem strasznie słaba jeśli chodzi o taką tematykę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę książkę na swojej półce i mam nadzieję, że uda mi się ją niedługo przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zetknęłam się jeszcze z tą autorką. A którą z jej książek polecasz na początek, „Na skraju załamania” czy „Za zamkniętymi drzwiami”? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie ciągnie mnie do tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat tek książki B.A. Paris nie czytałam. Kiedyś nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się podobała, ale czegoś mi w niej zabrakło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam i bardzo mi się nie podobała... nie lubię książek tej autorki.. dla mnie są nudne i naciągane ale wiem ze wiele osob chwali ;)

      Usuń
  20. To moja ulubiona książka autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię także tę autorkę i tak jak ty nie umiem się doczekać jej kolejnej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na mojej półce już czeka "Dylemat". Po "wbijającej w fotel" lekturze trylogii Pani Paris mam wysokie oczekiwania odnośnie tej powieści. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Solidny thriller psychologiczny, acz wg mnie nie przebił poprzedniej książki tej autorki - "Za zamkniętymi drzwiami".

    OdpowiedzUsuń