sobota, 29 lipca 2017

Koncertowo - Hey

Hej!
Zapraszam na kolejną notkę koncertową :)
W zeszłym roku wybrałam się z koleżankami do mojego ulubionego wrocławskiego klubu: Starego Klasztoru! Niestety, byłam zmęczona i niewyspana, gdyż poprzedni koncertowy dzień zakończyłam o 2 nad ranem. Aby nie gnieść się w tłumie postanowiłam z wraz z dziewczętami udać się się na balkon. Okazało się, że widoki z góry były całkiem niezłe, szkoda, że czasami Nosowską przysłaniał mi słup, ale i tak koncert mnie zachwycił!

 
Hey zaprezentował wszystkie piosenki z nowej płyty ,,Błysk", która nie miała wówczas jeszcze premiery. Wokalistka - jak zawsze szalenia miła i skromna, opowiadała ciekawe historyjki dotyczące zapowiadanego albumu, dziękowała publiczności. Podziwiam piękno bijące z jej wnętrza, to bez wątpienia jedna z najlepszych polskich piosenkarek! Życiowe teksty utworów pisanych przez Nosowską są tak prawdziwe, że mogę ich słuchać całe dnie i noce :) Niespodzianką zespołu było również wykonanie starych hitów Hey, które rozgrzały publiczność do czerwoności.


Polecam płytę ,,Błysk", nie potrafię ocenić, które przeboje podobają mi się najbardziej, bowiem na żywo wszystkie mnie zachwyciły. Mogę stwierdzić, że pozytywna energia Nosowskiej pozostaje w człowieku jeszcze przez dłuuugi czas :))



 Lubicie zespół Hey? :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

21 komentarzy:

  1. Zespół znam sprzed kilkunastu lat. Dawno nie słuchałam ich muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo charyzmatyczna artystka. Ma świetny wokal i teksty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem wielką fanką, ale teksty mają mądre, muzykę chwytliwą, a biletem na koncert nie pogardziłabym

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zespół :) Są jak wino, z wiekiem coraz lepsi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam kompletnie tego zespołu :) zaraz uciekam do spania i jutro na spokojnie przeglądnę ich utwory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artystka ma naprawdę intrygujący głos. Ale na co dzień nie słucham takiej muzyki. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś. U mnie z koncertami krucho, ale widzę, że Ty nadrabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo lubiłam ten zespół <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey, to zawsze klasa, od lat jedni z naj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich czasem posłuchać, bo robią kawał dobrej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię jeździć na koncerty i posłuchać muzyki na żywo, jednak na koncercie tego zespołu jeszcze nie byłam, ale może się to kiedyś zmieni ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny koncert, zazdroszczę bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, bo uwielbiam Hey. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich i w ogóle koncerty, to rewelacyjne przeżycie móc posłuchać jednego ze swoich ulubionych artystów na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chetnie wybrałabym się na ich koncert !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Sama z przyjemnością wybrałabym się na koncert Hey! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najnowszej płyty nie znam, ale koncertu zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wkręciłam się w "Błysk" niestety :) ale uwielbiam koncertową atmosferę! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro tak zachwalasz muszę się wybrać! Miałam zresztą w planach koncert "Hey" w Świdnicy, ale niestety się nie udało.

    OdpowiedzUsuń