sobota, 9 września 2017

Zdobycze 35

Hejka!
Tego lata trochę spadła moja aktywność w blogosferze, ale obiecuję nadrobić zaległości z czytaniem Waszych notek w najbliższym czasie :) Tymczasem prezentuję swoje ostatnie otrzymane podarunki :)

1. Od przyjaciółki Ewelinki dostałam łebski prezent ^_^


2. Koleżanka Monika obdarowała mnie zestawem do malowania paznokci:


3. Dziewczęta z http://pojedztam.pl/ wysłały mi poniższą niespodziankę:


4. Będąc w Rossmannie, ucieszyłam się z darmowych próbek:


5. Od mojego lubego otrzymałam na rocznicę poznania łańcuszek, a od jego mamy pamiątkę z Krzeszowa :)


6. Ciocia przywiozła mi z Krety portfelik!


Ciekawa jestem, co Wy dostaliście wspaniałego? :) Pozdrawiam serdecznie!

21 komentarzy:

  1. Mamy nadzieję, że niespodzianka przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdobycze. Mnie najbardziej cieszyłby te krówki :) miamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz sporo osób, które mogą Cię czymś obdarować :) U mnie ostatnio to chyba prezenty ślubne - kasa, wina, czekoladki, książki, kartki :D
    Nie wiem o co chodzi, czy u Ciebie jest jakieś zakryzwienie czasoprzestrzeni, że dopiero denko z grudnia? oO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten łańcuszek szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i piwko, lubię poznawać nowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam wakacyjną przerwę, teraz trzeba trochę nadrobić :) Piękny łańcuszek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnych ludzi masz wokół siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw do paznokci zawsze się przyda i tego nigdy za wiele :)
    Krówki uwielbiam...Maniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krówki .... :D a to różowe z sówkami to kosmetyczka? wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Portfelik świetny, no i te lakiery Lovely bardzo lubię, mega trwałe są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech Ci wszystko służy jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw do paznokci bym przygarnęła ;) świetne prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że już jesteś Kochana :) Śliczne podarki, szczególnie ten od lubego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa działania kremowego serum do ciała z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, to widzę, że dostałaś moc prezentów ^^! Ten łańcuszek jest uroczy ;)!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej to dobrze! :D A Twój luby ma świetny gust - śliczny łańcuszek ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostałam od wujka z Torunia 2 piwka, które nazywają się Piernikowy foch :D Jeszcze ich nie piłam, bo szkoda mi otworzyć. Dostałam też magnesy na lodówkę od koleżanki i znajomych z Zakopanego i z Kenii. Niebawem też dotrze do mnie magnes od brata z Włoch i kuzynki z Majorki :D

    OdpowiedzUsuń