czwartek, 29 czerwca 2017

Zdobycze 34

Siemanko!
Dzisiaj zaprezentuję posta z serii moich ulubionych... czyli, co ciekawego ostatnio otrzymałam :)

1. Ciocia wróciła z Anglii i obdarowała mnie super prezentem:


2.  Będąc w sklepie Yves Rocher otrzymałam gratis szampon:


3. Od Pauliny dostałam kilka długopisów ^^


4. Zamieniłam punkty na książkę na portalu granice.pl i wybrałam:


5. Będąc w informacji turystycznej w Głuchołazach - miły pan dał mi książkę:


6. Koleżanka Kasia przekazała mi taką o to niespodziankę:


A co Wy ostatnio otrzymaliście ciekawego? :D

23 komentarze:

  1. Fajne zdobycze i ekstra długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że długopisy się podobają :) U nas są często wykorzystywane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nescafe mniam! :) Ja pochwalę się jeszcze w tym tygodniu co otrzymałam nowego :* A długopisów to Ci zazdroszczę - uwielbiam a te są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia wspaniale się spisała ;) Miło otrzymywać takie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten zestawik Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś dostałam szampon i odżywkę do włosów i skóry głowy:)
    w YR też byłam za pieczątki wymieniłam na odżywkę do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się darzą te niespodzianki i gratisy. Mi poza wydawnictwami jakoś nikt nic nie chce dać :p Ostatnio także przyjechał do nas wujek z Anglii i przywiózł mnóstwo rzeczy, ale dla mojej córki. Trzy bluzki z motywem Psi Patrol, czapkę z tym samym motywem, plecak z postaciami z Psiego Patrolu, piżamkę z Świnką Peppą, żelki, cukierki z Trollami i zabawki do piaskownicy. Ja się przyznam,że podjadłam małej parę żelków i tyle miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam miłą przesyłkę od Lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nic nie dostałam buuuu :( Sama zaszalałam jednak w sklepie z książkami :D Nie brakuje mi więc książek do czytania!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten szampon YR i nawet go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie najfajniejsze :). Ja ostatnio raczej nic ciekawego nie dostałam... Ale sobie sama w prezencie trochę książek na wakacje nakupiłam :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to masz dobrych ludzi wokół siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ dużo podarunków! :D Ja ostatnio wygrałam książkę "1000 kropel" i dostałam trochę ciuchów ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! :) A te długopisy są świetne. Kiedyś wygrałam kilka w konkursie i ostatni mi niedawno przestał pisać. Żałuję, bo nie mogę znaleźć dla nich godnego zastępstwa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości, ten szampon i zestaw Balea - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobro wraca, czyli jesteś dobrym człowiekiem :) Zazdroszczę Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio to chyba dostałam prezenty na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio nawet kilka sympatycznych rzeczy dostałam ale pokazywałam je na insta za dużo by wymawiać. prezent od cioci super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezent od cioci zdecydowanie najfajniejszy :) Zestaw Balie też taki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma,to jak dobre słodycze z za granicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm... w sumie to nie dostałam nic... no chyba nic :(
    Ale zaraz moje urodzinki, więc ... :D

    OdpowiedzUsuń