środa, 7 czerwca 2017

Denko 40 - wrzesień

Hejka!
Czas na pokazanie moich zużyć kosmetycznych z.. września. Tak wiem, moje tempo jest wprost komiczne, ale w końcu dokończyłam roboczą notkę :D




1. Cena ok. 8 zł. Kupiony w Rossmannie
Używałam go, gdy odcień włosów wpadał mi w żółty. Szampon usuwał niechciany kolor, wypłukiwał go. Byłam zadowolona z jego działania, pewnie jeszcze nie raz do niego wrócę, gdy tylko zdecyduję się zafarbować włosy ponownie na jasny blond - a wyjdą niechciane żółtawe refleksy. 
Czy kupię ponownie: Tak 



 


2. Odżywka ochronna - Garnier Ultra Doux (olejek arganowy i żurawina) włosy farbowane lub z pasemkami
Cena ok. 9 zł. Będąc w Biedronce, kupiłam pierwszą z brzegu odżywkę; nie spodziewałam się, że produkt wybrany pod wpływem impulsu tak przypadnie mi do gustu. Nie mam nic do zarzucenia zdenkowanemu kosmetykowi, sprawdził się u mnie znakomicie. Włosy po jego zastosowaniu pięknie się błyszczały i pachniały oraz łatwo się rozczesywały, a co największe nie były obciążone. 


Czy kupię ponownie: Tak



3. Paski wybielające Rapid White (samorozpuszczalne)
Produkt wygrałam, wypróbowałam go tuż przed weselem kuzynki, gdzie byłam świadkową. W pudełku znajdowało się 14 saszetek oraz akcelerator, którym należało posmarować ząbki przed nałożeniem pasków. Proces wybielania szkliwa przeprowadzałam systematycznie dwa razy dziennie. Efekty zadowoliły mnie, moje zęby nie ucierpiały - nie zostały podrażnione. Faktycznie, szkliwo ładnie się wybieliło, z przyjemnością przeglądałam je co chwilę w lusterku. Niestety, po zakończeniu doświadczenia, zęby szybko wróciły do poprzedniego stanu. Nie narzekam specjalnie na naturalny kolor szkliwa, chociaż wiadomo, że chciałabym aby reklamowa biel utrzymywała mi się do końca życia, ale nagminne picie kawy i herbaty to uniemożliwia. Kupno pasków polecam, gdy chcemy poprawić swoje oblicze przed ważnym wydarzeniem.

 




Czy kupię ponownie: Nie wiem



 
4. Łagodzący płyn micelarny Yves Rocher
Normalna cena to 33 zł, ja kupiłam go w promocyjnej. Kosmetyk nie wywarł na mnie pozytywnego wrażenia. Był mało wydajny, zmywał makijaż niedokładnie, słabo nawilżał cerę. W życiu nie zapłaciłabym za niego pełnej kwoty. 
Czy kupię ponownie: Nie 





5.  Nawilżający krem do rąk z olejkiem macadamia Bebeauty (wygładza, nawilża)

Cena ok. 5 zł. Używam zawsze mnóstwo kremów, bo ciągle narzekam na przesuszone dłonie. Powyższy produkt spisał się u mnie poprawnie, dobrze nawadniał moje ręce, skóra stawała się napięta i mięciutka. Kosmetyk Bebeauty zdecydowanie mogę pochwalić, tym bardziej, że dużo nie kosztuje.



Czy kupię ponownie? Tak






6. Zmywacz do paznokci Isana 125 ml.
Cena ok. 5 zł. Zmywacz spełniał swoje funkcje skutecznie, usuwał nawet brokatowe lakiery. Często do niego wracam.
Czy kupię ponownie? Tak



7.  Krem koloryzujący CC z ekstraktem z granatu i mago Miyo
Kosmetyk wygrałam. Spisał się średnio. Dobrze maskował niedoskonałości, nie zapychał cery, lecz jego kolor po nałożeniu na twarz - robił się ciemniejszy i co najgorsze.. skóra bardzo się po nim świeciła. 
Czy kupię ponownie? Nie

8. Lakier do paznokci (01 I love summer break) Essence
Lakier wygrałam, podobał mi się jego brokatowy kolor, nie miałam problemu z jego zmyciem, był dosyć trwały, nie śmierdział.
Czy kupię ponownie? Tak

9. Sudocrem - krem barierowo-ochronny dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi 125g
Cena ok 20 zł. Jest to mój przyjaciel od lat i jak ciągle podkreślam KWC. Zawsze gdy mam pryszcze, szybko smaruję je Sudocremem, a one ekspresowo znikają. Nigdy mnie nie uczulił, ratował w awaryjnych sytuacjach, nawet tych najbardziej beznadziejnych. Słyszałam opinie, że u kilku osób się nie sprawdził, więc trzeba przekonać się o jego działaniu samemu. Dla mnie jest to produkt niezastąpiony. 

 

Czy kupię ponownie? Tak 






 
10. Płatki kosmetyczne bebeauty - nowa struktura plastra miodu (120 sztuk)
Cena ok. 2.50 zł. Bardzo lubię te płatki, nie rozwarstwiają się, są mięciutkie. 

Czy kupię ponownie? Tak




 


11. Próbka podkładu Match Perfection Rimmel
Fluid dobrze ukrywał niedoskonałości, nie zapychał skóry. Nie podobało mi się jednak uczucie błyszczenia, czułam się z tym niekomfortowo.

Czy kupię ponownie? Nie wiem





12. Chusteczki do demakijażu bebeauty Clean z płynem micelarnym, 20 sztuk

Chusteczki sprawdziły się u mnie idealnie, nosiłam je w torebce i używałam podczas nagłych sytuacji. Były doskonale nawilżone, ładnie pachniały, absolutnie nie uczulały.
Czy kupię ponownie? Tak



13. Gąbeczki do nakladania makijażu for your Beauty - 6 sztuk
Cena ok. 9 zł. Opakowanie gąbeczek wystarczyło mi na bardzo długo. Były miękkie, nie kruszyły się, doskonale pomagały w wykończeniu makijażu.
Czy kupię ponownie? Tak 

14. Pasta do zębów Colgate Max Fresh 
Cena ok. 9 zł. Dobrze oczyszczała zęby, nie podrażniała dziąseł, miała mocno miętowy smak (z chłodzącymi kryształkami), lecz nie wybielała.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

15. Polerka do paznokci for your Beauty
Cena ok 6 zł. 3 fazowa: wyrównuje, wygładza i nabłyszcza płytkę paznokcia. Po długim czasie stosowania - w końcu się zużyła, ale służyła mi najlepiej jak mogła. Efekt jaki dzięki niej uzyskałam był zadowalający, nie wstydziłam się nikomu pokazywać moich niepomalowanych paznokci, bo bez tego także wyglądały na zadbane. 

 
16. Maszynki do golenia dla mężczyzn Skino (10 sztuk)
Cena ok. 6 zł. 2 ostrza - aloes + witamina E. Niestety, maszynki szybko stępiły się. Daleko im do perfekcyjnych Gillette. 
Czy kupię ponownie? Nie


17.  Maszynki do golenia Bic twin lady (5 sztuk)
Cena ok. 6 zł. Maszynki całkiem w porządku, szybko się nie tępiły, a rączki nie łamały (jak to kiedyś miałam nieprzyjemność z innymi firmami).
Czy kupię ponownie? Tak

18. Róż Shimmer Shades Collection
Kosmetyk dostałam w prezencie, był fantastyczny. Długo utrzymywał się na skórze, rozświetlał ją, ponadto cechował się ładnym - delikatnym kolorem.
Czy kupię ponownie? Tak
 
19. Maseczka przeciwzmarszczkowa Dermaglin (Zielona Glinka Kambryjska + miłorząb+zielona herbata+jojoba), nieperfumowana
Produkt otrzymałam w prezencie, w sumie to zwykły przeciętniak. A obietnice producenta, że wygładza zmarszczki, ujędrnia i uelastycznia można między bajki włożyć. Po zmyciu kosmetyku czuć chwilową radość cery, że została odżywiona, ale dość szybko się ona kończy.
Czy kupię ponownie? Nie






 
20. Maseczka Royal Velvet Oriflame
Wygrałam ją w konkursie. Niestety, nie ma na produkcie żadnej informacji o składzie. Maskę szybko zużyłam i o niej zapomniałam, być może przyniosła chwilę nawilżenia dla cery, ale nic poza tym. Nie jest to kosmetyk wart polecenia.
Czy kupię ponownie? Nie

We wrześniu wydałam na kosmetyki 91 zł, udało mi się zmieścić w stówie :D Ciekawa jestem, czy znacie coś z mojego denka? :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje posty z denkami :) Niestety obecnie mieszkam za granicą, ale kiedy będę w kraju chętnie przetestuję co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam ciekawa, jak działają te paski wybielające. Trochę szkoda, że nie ma trochę trwalszego efektu, ale chyba i tak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, dobrze że zdążyłaś z postem przed kolejnym wrześniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić sobie ten krem do rąk z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łagodzący płyn micelarny z Yves Rocher miałam miniaturkę, maseczki z Dermaglin bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie dużo tych kosmetyków, ja w sumie używam naprawdę podstawowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama muszę te gąbeczki do makijażu przetestować - cena jak najbardziej fajna, a i sprawdzają się dobrze ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ten zmywacz do paznokci używam. On chyba bardzo popularny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że skoro podzielasz moją kosmetyczną pasję, to może też Cię zainteresuje ten sam tag - makijażowo-książkowy :D http://stronapostronie2017.blogspot.com/2017/06/makijazowy-tag-ksiazkowy-d.html?view=classic Chętnie bym przeczytała Twoje odpowiedzi :).

      Usuń
  9. Kiedy nie miałam żeli, lubiłam ten zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te płatki kosmetyczne z bebeauty :) i też często je kupuję :D zwłaszcza w promocji 3X120 za 5,99 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie lubię firmę Yves Rocher ,ale akurat ten płyn micelarny też mi nie przypadł do gustu.Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak waciki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te chusteczki de demakijażu muszę sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się ostatnio na ten zmywacz z Isana, dobrze zmywa tylko ma bardzo mocny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie te wybielające paski do zębów, ciekawy wpis :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro teraz piszesz o wrześniu, to kiedy o pozostałych miesiącach? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sudocrem bardzo lubię podobnie jak płatki be beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po sudocrem i inne maści cynkowe sięgam, zawsze jakąś mam

    OdpowiedzUsuń