sobota, 13 maja 2017

Zdobycze 33

Siemanko!
W ostatnim czasie ciągle trudno mi wbić się w blogosferę, ale od poniedziałku postaram się wrócić do życia i obiecuję odezwać się do wszystkich - jeszcze za mną trochę tęskniących! :)

Tymczasem z radością pochwalę się Wam moją porcją zdobyczy :))

1. Dawno temu - urodzinową niespodziankę dostałam od przyjaciółki Ewelinki:


2. Od dziewczyn z bloga http://sisters92.pl/ otrzymałam mega paczkę. P.S. ,,Agenci" - super planszówka, polecam. Dla zainteresowanych: gra przeznaczona jest dla liczby graczy od 2 do 7, im więcej osób tym weselej (wiem - z doświadczenia). Uczestnicy losują kartę/karty agenta, nikomu nie pokazują i przez cały czas ściemniają z zagrywkami, aby nie wydać się, kim są naprawdę. Na planszy rozkładane są pionki i znaczniki punktów. Wygrywa osoba, która dojdzie do mety pierwsza mając 30 punktów. Pionki poruszają się po budynkach oznaczonych punktacją i zdobywają punkty (mogą być też ujemne). Są 3 warianty gry, do trudniejszych wersji dołączone są karty. To fajna zabawa, uczy jak się dobrze kamuflować :D


3. Od kuzynki Karoliny taki oto prezencik:


4. Chłopak obdarował mnie następującym upominkiem:


5. Ciocia przyjechała do mnie ze wspaniałą paczuszką:


6. Mamusia dała mi także prezent:


7. Wydawnictwo Otwarte wysłało mi piękną powieść, którą już przeczytałam i jej opinią podzielę się w następującej notce.


8. Ucieszyłam się z wygranej na fanpage mojej ulubionej wrocławskiej księgarni:


9. Powyższą książkę odebrałam u autorki z autografem na Międzynarodowych Targach Turystycznych, z których również przytargałam kilka kg map, przewodników, pocztówek i innych gadżetów. Wszystko mi się przecież przyda :D


10. Ciocia wróciła z Niemiec i przywiozła mi:


11. Kolejna ciocia obdarowała mnie następującymi podarunkami:


12. Ze sklepu YR otrzymałam ostatnio tylko jednego gratisa:


13. Przypadkowo w Dniu Kobiet wybrałam się na zakupy do Rossmanna i zaskoczona dostałam także kilka gratisów:


14. Chłopak także nie zapomniał o słodkim upominku z okazji Dnia Kobiet:


15. A jeszcze wcześniej na Walentynki otrzymałam od Nikodema migające serduszko, w nocy szczególnie ładnie się prezentuje - robił je sam ^^


Wszystkim wymienionym powyżej dziękuję serdecznie jeszcze raz :*** A jakie są Wasze ostatnie ciekawe zdobycze? :) Pozdrawiam serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Ładna kolekcja zdobyczy :) Te zielone, niemieckie czekolady są smaczne, aczkolwiek ja z tej firmy wolę w fioletowym z bakaliami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem ;) myśle ze moja kosmetyczka i Polki by pękły a do zbieraczek nie należę :) ale kochana wracaj lepiej do recenzowania bo dopiero dziś wpadłam pierwszy raz na Twój blog i mi sie bardzo spodobało. Już sie nie mogę doczekać nowych recenzji. Obserwuje i zapraszam rownież do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wszyscy Cię rozpieszczają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że powoli wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło być tak obdarowanym :) I muszę sprawdzić tych "Agentów" :) Lubię Twoje posty zdobyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A możesz coś więcej napisać o grze "Agenci"? ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Domino z Pingwinami! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam planszówki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiła mnie gra, ostatnio mam fisia na punkcie planszówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same fajne prezenty! I tyle słodyczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę komu dobrze! :D A jakie piękne podarunki! Sama z przyjemnością bym je wszystkie zgarnęła ;D

    Pozdrawiam i jednocześnie zapraszam do nas na www.kreatywna-alternatywa.blogspot.com gdzie na małe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. samodzielnie robiony prezent jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper zdobycze, zwł. gra i książki... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same fajne rzeczy :) Nie wiedziałam, że w Dniu Kobiet Rossmann dawał gratisy :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile tego :D Aż mam ochotę na krówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej ile słodkości tutaj u Ciebie :) Masz kochane ciocie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dużo tego :) zostałaś rozpieszczona :D fajnie, że już jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tych zdobyczy. :) Ale rozpiętość czasowa też duża, więc się nie dziwię. Dużo kosmetyków, ja staram się zrobić porządek w łazience i powykańczać stare opakowania... :) W Agentów grałam raz na imprezie i było bardzo zabawnie. :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń