niedziela, 28 maja 2017

Koncertowo - Chemia

Siemanko!
        W tej krótkiej notce podzielę się z Wami wrażeniami z koncertu, który miałam opisać już dawno. Moje koleżanki były ogromnymi fankami rockowego zespołu Chemia. Dziewczyny postanowiły pojechać do Ostrowa Wielkopolskiego, a w związku z tym, że w aucie prowadzonym przez męża kumpeli było jeszcze jedno wolne miejsce, dostałam propozycję wspólnego wyjazdu.
        Po południu w znakomitych nastojach wsiedliśmy do samochodu i już 2 godzinki później znaleźliśmy się pod klubem Fanaberia. Miejsce okazało się być bardzo klimatyczne, a muzycy zarażali ze sceny pozytywną energią. Publiczność bawiła się doskonale, bujając się w rytmie rockowych przebojów. Po udanym występie członkowie zespołu zrobili sobie wspólne zdjęcie z zasłuchanym tłumem :) Koncert wspominam niezwykle miło, nie ma to jak kolejne świetne wspomnienia do kolekcji!





W powyższym składzie ,,Chemia" już nie istnieje. Wokalista - Łukasz Drapała występuje obecnie w grupie ,,Chevy", a jego miejsce zajął (zwycięzca obecnej edycji Idola) Mariusz Dyba. Słyszeliście o tym zespole/ wokalistach?

Chodzicie na koncerty? Na jakim byliście ostatnio? :) Życzę wszystkim miłej niedzieli!

21 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym zespole. Wzajemnie, Tobie również życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zespołu, ale muszę przyznać, że grają całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ich dwie piosenki, przyjemne, wpadają w ucho :) Ja szykuję się na koncert Depeche Mode :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam ani o zespole ani o składzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym zespole. Fajne, klimatyczne miejsce na koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zespołu akurat nie znam. Musze się wybrać na jakiś dobry koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem ostatnio uziemiona w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zespołu nie znam, ale chłopaki sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jak fajnie :) uwielbiam muzyke na żywo :) w czerwcy wubieram się na koncert GnR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już daaawno nie byłam na żadnym koncercie. Ale choć tego zespołu nie znam, zazdroszczę wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uściski dla nas wszystkich na Dzień Dziecka ;D :***

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna muza:) poszukam innych kawałków na YT na żywo musiało być cudownie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tego udziału w koncertach. Mnie ciągle brakuje na to albo czasu, albo energii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy o tym zespole nie słyszałam. Ogólnie jeśli chodzi o muzykę to już bardzo dawno nie byłam na żadnym koncercie - ostatni taki koncert, gdzie byłam od początku do końca to Bracia... ale bardzo, bardzo dawno temu.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. klimatycznie :) ale zespołu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno nie byłam na żadnym koncercie :P
    zespół całkowicie mi nieznany.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, już nie pamiętam, kiedy byłam na koncercie :) Fajnie, że wyjazd się udał!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak bardzo dawno byłam na jakiś koncercie :) Grunt to zadowolenie :) Super, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń