wtorek, 14 marca 2017

Zdobycze 32

Siemka!
Dzisiaj zapraszam na post z mojej ulubionej serii, czyli co ostatnio (chociaż jeszcze w zeszłym roku) otrzymałam :D

1. Podczas jednego z wrocławskich koncertów złapałam koszulkę.


2. Kuzynka Karolina przywiozła mi z Grecji drobne suweniry.


3. Kuzynka Iwona natomiast odwiedziła mnie, niosąc w ręku prezent z Hiszpanii.


4. Na fanpage profilu Dolnego Śląska wygrałam kilka gadżetów związanych z moim województwem.


5. Na fanpage Wrocławskich Targów Dobrych Książek udało mi się wygrać następującą lekturę:


8. Od Pana Autora dostałam poniższą lekturę, której recenzję przedstawię w następnej notce.


9. Dziewczęta z bloga http://sisters92.pl/ przesłały mi paczuszkę z przyjemną zawartością:


10. Gratisy z YR zawsze spoko, biżuteria i torba na pewno się przydadzą.


11. Kasia przywiozła mi z Niemiec kosmetyczne prezenty Balea: 


Dziękuję wszystkim raz jeszcze :** A co Wy ciekawego ostatnio otrzymaliście? :)

22 komentarze:

  1. Zawsze chciałam spróbować tych kosmetyków z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea ahhh, czemuż Cię w Polsce nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych sklepach z chemią niemiecką się pojawia. :)

      Usuń
  3. Fajne!
    Ja z nieksiążek dostałam akurat w walentynki piękną zakładkę od Wydawnictwa Literackiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Balea są super! Tak pięknie pachną!
    Książki też zawsze spoko! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany!!! Jakie cudowne zdobycze!!! :)
    Przepiękna torba, ciekawe książki.. :)
    Nie znam kosmetyków tej firmy, ale poszukam w sklepach :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczkę z Hiszpanii i Niemiec chętnie przygarnęłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam mniam te owocki z Hiszpanii to bym wszamała. Nigdy nie używałam kosmetyków Balea, nie mam do nich dostępu a kupować w sklepach internetowych wychodzi bardzo drogo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem ciekawa tych niemieckich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to masz szczęście :) Mnie tak nie obdarowują ze wszystkich stron :) Zazdroszczę :) Do mnie ostatnio nic nie przyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć ;) ja ostatnio dostałam szczotkę do włosów z okazji dnia kobiet ;) a tak bez okazji prezenty mi się raczej nie zdarzają, a szkoda bo na pewno bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsza przesyłka to paczka z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobycze ja ostatnio zostałam piękną świecę WW.Dla kogoś to nie takiego a ja jako miłośniczka świec mało nie ryczałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta torba na przedostatnim zdj :)
    Ja w sumie kwiatka, na dzień kobiet :P Nie wiem, nie zwracam uwagi na to czy coś dostaję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Balea kusi zawsze zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdobycze :) Fajny pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no - nie za dobrze Ci? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo NOWOŚCI - niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę komu dobrze! :D A ja ostatnio nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna paczucha od dziewczyn z sisters92 :) A te pamiątki zza granicy... - świetne. Ludzie wiedzą, że lubisz takie różne gadżeciki i o Tobie pamiętają. Fajne to uczucie wiedzieć, że nawet na wakacjach ktoś o Tobie myśli :)

    OdpowiedzUsuń