piątek, 12 sierpnia 2016

Zdobycze 31

Siemka!
Czas na post z serii moich ulubionych :D Pochwalę się, co ostatnio otrzymałam ^^

1. Już jakiś czas temu dostałam takie oto wspaniałe prezenty od dziewczyn z bloga http://sisters92.pl/ 


2. Na Wrocławskich Targach Dobrych Książek dla Dzieci i Młodzieży wygrałam przepięknie wydany ,,Baśniobór. Przewodnik Opiekuna". Przy okazji będąc na targach dokonałam przyjemnych zakupów i dostałam kilka dodatków.


3. Ewelinka przywiozła mi z Hiszpanii kilka boskich suwenirów.



4. Od kuzynki Karoliny dostałam na imieniny taki o to prezencik :



5. Na blogu http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/ wygrałam kosmetyczną niespodziankę, bardzo mi przypadła do gustu.


6. Na blogu https://dobredlaurody.blogspot.com/ wygrałam paski wybielające. Świetnie się składa, wypróbuję je pod koniec sierpnia tuż przed weselem kuzynki. Jestem ciekawa efektów :)



7. Będąc w sklepie Yves Rocher dostałam gratis torbę na zakupy i żel chłodzący.


8. Na blogu http://pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/ wygrałam 2 książki, które sama sobie wybrałam.


W przyszłym tygodniu będę mieć trochę więcej wolnego czasu, więc na pewno nadrobię zaległości na Waszych blogach. Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu! :*

26 komentarzy:

  1. Fajne prezenty. Sisters chyba dużo rozdają, bo często u Awioli pojawiają się paki z książkami od nich. Bardzo fajna torba na zakupy i książki.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty i niespodzianki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dom na plaży chciałabym przeczytać i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zel chlodzacy z YR czerwony, ciekawa jestem Twojej opinii na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dom na plaży" jest fajny, zresztą wszystkie książki Jio mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Ciało' powinno by fajne ;) Bo moja koleżanka poleca książki tej autorki bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe zdobycze są zawsze powodem do uśmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to wszystko bardzo fajnie ;) Życzę przyjemnych lektur i zadowolenia z kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paski wybielające mnie ciekawią :)
    Ciekawe czy sprawdzą się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobycze, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdobycze! Książki ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdobycze :) będziesz miała co czytać i testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty;) Miłego czytania i testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka,
    fajne zdobycze, ciekawi mnie Twoja opinia o paskach wybieljących bo zastanawiam sie czy je nabć.
    odezwij sie do mnie na maila isztar1989@interia.eu, mam sprawę :) a nie mogę wysłać maila do Ciebie, bo coś mi wyskakuje o błędnym adresie email.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne prezenty dostałaś! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super + sporo tych prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) ja nawet w urodziny nie dostaję tylu prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie te paski wybielające ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jak ładnie kolorowo :). A i podbijam komentarz Beauty B., też jestem ciekawa tych pasków wybielających.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Wikingowie" to książka, na którą prawie się skusiłam, ale w końcu odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULACJE!!! Niesamowite zdobycze a książki autorstwa Sarah Jio osobiście kocham i uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobycze! :D Zwłaszcza książki extra... :)

    OdpowiedzUsuń