środa, 13 lipca 2016

Denko 37 - czerwiec

Siemanko!
Czas na denko czerwcowe :D W zeszłym miesiącu zużyłam wyjątkowo mało kosmetyków.


1. Farba do włosów Schwarzkopf Palette C10 (mroźny srebrzysty blond)

Cena ok. 9 zł. Jestem zadowolona z tego produktu. Nie uczulił mnie, dołączona odżywka miała super zapach, ale co najważniejsze kolor farby zgadzał się z tym na opakowaniu, a rzadko się to zdarza. W końcu uzyskałam barwę włosów taką jaką chciałam. 
Czy kupię ponownie? Tak




2. Jedwabisty szampon odżywczy z wyciągiem z owsa Yves Rocher
Cieszę się, że ten szampon dostałam gratis. Generalnie lubię produkty Yves Rocher, ale ten kosmetyk mi nie przypadł do gustu. Gdy myłam włosy, nie mogłam spłukać szamponu, traciłam mnóstwo wody, a i tak czułam lepką warstwę. Fakt, że nie potrzebowałam już odżywki do rozczesania fryzury, lecz włosy ciągle wyglądały na przetłuszczone. Nie polubiłam się z tym produktem. Dobrze, że szybko się skończył.









Czy kupię ponownie? Nie

 

3. Glicerynowy krem do rąk - pielęgnujący i łagodzący ze składnikami nawilżającymi Biocura

Cena ok. 6 zł w Aldi. Kosmetyk świetnie nawadniał moje suche dłonie, nie uczulał, szybko się wchłaniał.


Czy kupię ponownie? Tak









4. Krem do rąk Anida - glicerynowo - aleosowy, z witaminą A + E
 
Cena ok. 2 zł. Przebadany dermatologicznie. Bardzo dobrze nawilżał skórę, super się wchłaniał. Często do niego powracam.
Czy kupię ponownie? Tak 






5. Pasta do zębów Elmex sensitive plus
Cena ok. 9 zł. Chroni szyjki zębowe przed próchnicą oraz nadwrażliwą wodą - 20 ml. Pastę kupiłam na wyjazd, aby zajmowała mało miejsca w torbie. Miała mocno miętowy smak, ale wydawało mi się, że nie działała pozytywnie na moje zęby, po długim i dokładnym myciu ciągle miałam wrażenie, że nadal są brudne, a w dodatku jakby ściemniały. 
Czy kupię ponownie? Nie 

6. Tusz do rzęs Wibo 
Mascarę dostałam, czytałam o niej różne opinie, ale mi służyła fantastycznie. Tusz nie rozmazywał się i wydłużał rzęsy (lecz ich nie pogrubiał), efekt był naturalny.
Czy kupię ponownie? Tak

7. Pasta do zębów Blend-a-med Complete 7
Cena ok. 7 zł. Pasta sprzyjała moim zębom. Używałam jej z przyjemnością, moim zdaniem nawet lekko wybielała szkliwo.
Czy kupię ponownie? Tak

W czerwcu wydałam na kosmetyki zawrotną sumę (uwaga) aż... 9 zł :D Kupiłam tylko farbę do włosów, bo miałam już niezły odrost. Jestem z siebie dumna! Obawiam się jednak, że w lipcu mogę trochę bardziej poszaleć :) Miałyście coś z mojego denka? Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Pastę Elmexa bardzo lubię, a pasty Blend-a-meda nie specjalnie mi pasują, ale ostatnio w Rossmannie na promocji pokusiłam się o ich nową pastę i przyspieszacz do wybielania zębów. Jestem bardzo ciekawa czy się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zielony tusz z Wibo miałam i jest całkiem ok, ale rozmazywał się a że mam tendencję do łzawienia to panda zawsze :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 9 zł na kosmetyki w czerwcu?! Jestem pod wrażeniem ;)
    A ja przerzuciłam się na pasty z Ziaji bez fluoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie ufam farbom Palette, kilka razy już się przejechałam. Bardzo cenię za to kremy z Anidy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :) Ja za tym szamponem z YR raz przepadam a raz nie :) Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresował mnie tusz do rzęs, jeszcze takiego nie miałam. Skoro polecasz, warto go wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tusz do rzęs Wibo, bardzo fajny, nie dziwię się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tusz z Wibo to mój niezbędnik

    OdpowiedzUsuń
  9. elmex pastę uwielbiam :) blenda med też ale już trochę mniej a reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do tegoo tuszu, możliwe że się skuszę, bo właśnie mam swój na wyczerpaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę oszczędny był ten czerwiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie miałam z Twojego denka. Ale szacuneczek za te symboliczne 9 zł wydane w czerwcu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ten zielony tusz z Wibo ale jeszcze bardziej ten żółty z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś ten tusz z Wibo, fajnie się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkąd używam pasty elmex nie mam żadnych ubytków (od 3lat!) dlatego mimo Twojej opinii gorąco ją polecam. Pastę elmex zaleciła mi dentystka.

    OdpowiedzUsuń
  16. 9 zł ? wow to jest coś :D - Super :)
    Chyba z tego denka nic nie miałam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam ten zielony tusz, aż 2 razy i bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio się w ogóle bardzo do Wibo przekonałam, bo świetne konturówki do ust mają i przynajmniej niektóre pomadki, a cena niziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten szampon z Yves Rocher to dosłownie mój ulubiony szampon, jakiego kiedykolwiek używałam. Przykro, że nie przypadł ci do gustu :(
    /troche-ironii.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 9 złotych? O raju, chyba pierwszy raz wydałam więcej niż Ty,bo mi się kilka rzeczy skończyło. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, czy to jest małe denko - u mnie właśnie takie jest na porządku dziennym. Rzadko udaje mi się zużyć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. większość to dla mnie nowości, tylko pastę Blend-a-med znam

    OdpowiedzUsuń