poniedziałek, 23 maja 2016

Zdobycze 31

Hejka!
Dzisiaj post z serii moich ulubionych :D Pochwalę się ostatnimi prezentami ^^

1. Będąc w YR, otrzymałam ostatnio gratis szampon i balsam.


2. Na fanpagu WTDK wygrałam piękną książkę o Jerzym Kukuczce.


3. Na blogu http://ryszawa.blogspot.com/ wygrałam książkę niespodziankę. Dziękuję :))


4. Na blogu http://hugekultura.blogspot.com/ wygrałam kolejną, interesującą książkę. Dzięki ^^


5. Przez kilka dni byłam woluntariuszką na festiwalu filmowym Docs Against Gravity we Wrocławiu. Szalenie miło wspominam tych kilka magicznych dni, a na pamiątkę zostało mi kilka gadżetów :D


6. A jaka największa niespodzianka czekała na mnie niedawno w domu? Oczywiście od bliźniaczek z http://sisters92.pl/, z którymi widzę się już jutro :D <3 p="">


A Wy co ciekawego ostatnio otrzymaliście? :)

21 komentarzy:

  1. Na bogato :) Mi też udało się wygrać książkę na blogu :D Poza tym kilka książek do recenzji i duuużo za dużo zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja też grałam na blogu Ryszawy o książkę nr 2. Gratulacje! Fajna jest ta koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych w konkursach;)
    Szampon miałam, całkiem spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ale tym razem nie zazdroszczę, bo do mnie również szczęście się kilka razy uśmiechnęło w książkowych konkursach :) Ostatnio kupiliśmy z chłopakiem puzzle-1000 elementów i trochę nas przerosło to układanie, może poszukam składających się ze 100 fragmentów :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) ciekawa jestem tego balsamu z yr :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne gadżety :) Widzę, że często bierzesz udział w festiwalach filmowych jako wolontariuszka. No i siostry szaleją i dopieszczają cudownosciami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki niespodzianki zawsze fajne :). Ja ostatnio kompletuję garderobę na lato, więc mi to większość kasy, czy prezentów pochłania ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdobycze

    U mnie ostatnio z urodzin miasta pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdobycze :) Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę, to się obłowiłaś, gratulacje! Ja tylko raz wygrałam torebkę na jednym blogu, ale to ze 2 czy 3 lata temu :)

    http://tekstykultury.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ostatnio dostałam? Kwiatka na Dzień Matki :)
    U Ciebie jak zwykle udanych łupów nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne nowości :D Pocztówki uwielbiam, Zwilczoną chciałabym poznać. ;) Miłej lektury i spotkania z dziewczynami :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ;) Ja w tym miesiącu nic nie dostałam (chyba :D)... Buuu... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ciekawią mnie książki, ale domyślam się że każdy upominek sprawił Ci mnóstwo radości :) Mi dziś radochę sprawił koszyk truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości, przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranych w konkursach! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten balsam za pieczątki gratis? Dawno temu go miałam oj dawno ciekawe jak sie u Ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Puk puk :) kochana czekam na nowy post brakuje mi twoich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ZWILCZONEJ. Brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń