niedziela, 1 maja 2016

Zdobycze 30

Hej!
Już dawno nie było mojego ulubionego posta o zdobyczach :D Czas nadrobić zaległości!

1. Ze sklepu Yves Rocher standardowo wyszłam z upominkami (kosmetyczka + ręcznik do twarzy).


2. Na facebooku Międzynarodowych Targów Turystycznych wygrałam zestaw kosmetyków Oriflame.


3. Na portalu granice.pl zdecydowałam się zamienić swoje punkty na książkę :)


4. Wygrałam wspaniałą książeczkę na blogu http://ksiazki-do-poduszki.blogspot.com


5. W kwietniu byłam wolontariuszką na wrocławskim festiwalu podróżniczym Równoleżnik Zero. Czas spędzony w bibliotece wspominam wspaniale, a na pamiątkę pozostało mi kilka gadżetów :)


6. I największa niespodzianka, jaka na mnie ostatnio czekała... czyli paczka od dziewcząt z http://sisters92.pl/  Martyna i Paulina były ostatnio w Kalinigradzie i przesłały mi słodkie suweniry, rosyjską płyta, puzzle, magnesy, pocztówki i przewodniki! Doznałam szoku, gdy zadzwonił do mnie listonosz, wszak nie czekałam na żadną przesyłkę :O Dzięki dziewczyny, LOOOVE :*


A Wy co dostaliście ostatnio ciekawego? Pochwalcie się :) Pozdrowionka!

38 komentarzy:

  1. dawno nie byłam w Yves Rocher, te ich drobiazgi czasem były naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze! Herriot na pewno będzie świetny - dawno temu czytałam jedną z jego książek i byłam zachwycona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszymy się, że mogłyśmy Ci sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobycze :)
    Ps - jakoś kosmetyki z Yves Rocher mi nie pasują, ale kosmetyczka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podarunki od dziewczyn! Nigdy nie jadłam rosyjskich słodkości. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tych słodkości od dziewczyn! Świetna niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ciekawe zdobycze! Fajna ta kosmetyczka od Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny z bloga sisters92 potrafią poprawić humor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio, oprócz wykupienia wycieczki do Hiszpanii, nie kupiłam nic czym mogłabym się pochwalić ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, taka paczka to świetna niespodzianka!
    Ja ostatnio raczej porządkuję i wyrzucam niż nabywam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobycze ;) Takie posty lubię najbardziej hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jak zawsze wymiatasz :) Ja co prawda robiłam zakupy w YR jakieś dwa miesiące temu, ale ani ręcznika, ani kosmetyczki nie dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oriflame widzę w nowej odsłonie graficznej... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę więcej takich prezentów niespodzianek i wygranych w konkursach

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne prezenty :) ja dostałam rolki od mojego skarba a tak to nic :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nabytki. Szczególnie miła niespodzianka od dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci się poszczęściło... też się muszę wybrać do Yver Rocher, bo dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny przesłały Ci wspaniałe pamiątki :) Nie zapomniały też o słodkościach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnia niespodzianka najlepsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaaa :) Ale się obłowiłaś :) Świetne te niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam że w portalu granice.pl można zmieniać punkty na książki. Chyba muszę się zacząć udzielać na tej stronie ;).
    Wspaniałe niespodzianki Ci się trafiły :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajowe niespodzianki :) też bym się cieszyła :)
    Miłego czytania, kosmetyczka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pamiątki z podróży! Moja siostra często gdzieś jeździ, więc coś tam mi przywozi :) Ja w miniony weekend byłam w Krakowie, ale niestety nie mogę się pochwalić aż taką kolekcją jak Ty! :)

    Zapraszam do siebie: www.tekstykultury.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, masz szczęśliwy miesiąc! :D Aż zazdroszczę... :D
    Weź udział też w naszym konkursie, może i tu Ci się poszczęści... ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ojeju ale ciekawych rzeczy :D fajnie tak z kalingradu cos dostac :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdobycze. Mnie jak zawsze najbardziej zaciekawiły książki. Tytuł i okładka "Jeśli tylko potrafiłyby mówić" jest intrygujący. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zdobycze, masz szczęście w konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdobycze! Mnie się przytrafił zestaw kosmetyków wygrany w konkursie i... wielgachne pudło tkanin, podarowane przez firmę odzieżową- prezent dla moich uczennic. Będę o tym niedługo pisać, bo aż mi się ciepło robi koło serca, gdy myślę o fajnych ludziach, którzy potrafią zrobić coś bezinteresownie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko fajne, a ja nic nie wygrywam, bo nie biorę udziału w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cykl książek Jamesa Herriota fantastyczny. Gratuluję zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Syfon i uczucia wygląda obiecująco, szczególnie jeśli ma się dziecko, muszę zdobyć dla małej czytelniczki :)

    OdpowiedzUsuń