niedziela, 15 maja 2016

Denko 35 - kwiecień

Siemanko!
Jak zwykle przedstawiam Wam z lekkim opóźnieniem moje kosmetyczne denko z ubiegłego miesiąca :)



1. Szampon do włosów z ekstraktem z bawełny (bez silikonów) Mariza, 400 ml.
Cena ok. 17 zł. Kosmetyk służył mi doskonale. Jego delikatny zapach długo utrzymywał się na włosach, które po jego stosowaniu były mięciutkie i łatwo się rozczesywały. Co najważniejsze, produkt cechował się wydajnością, używałam go 2 miesiące. Jego znak szczególny to pompka - ułatwiająca wydobycie szamponu (ani razu się nie zacięła).


         Czy kupię ponownie? Tak





2. Odżywka do włosów farbowanych z owoców granatu i jagód goji Balea
 
Kosmetyk dostałam w prezencie od koleżanki mieszkającej w Niemczech, okazało się, że moje włosy bardzo go polubiły. Odżywka (zawierająca kompleks witamin B3 i B5) cudownie nabłyszczała i nawilżała farbowane włosy, a przede wszystkim likwidowała moje straszne kołtuny (dzięki niemieckiemu produktowi mogłam je bez problemu spokojnie rozczesać). Odżywka to produkt wegański, przebadany dermatologicznie, nie zawierający silikonu. Uwaga: kosmetyk miał fantastyczny zapach, który mnie oczarował (włosy pachniały nim bardzo długo)!
Czy kupię ponownie? Tak  


 


3. Nawilżający tonik do twarzy z bawełną i d-pantenolem Mariza 150 ml.
Cena: 14 zł. Produkt nie uczulał, nie podrażniał, doskonale zmywał makijaż. Pozostawiał cerę rozświetloną i nawodnioną. Niestety, tonik był mało wydajny, szybko się skończył.

Czy kupię ponownie? Nie wiem







4. Krem do rąk Anida - glicerynowo - aleosowy, z witaminą A + E
Cena ok. 2 zł, bezzapachowy, bardzo dobrze nawilżał skórę, super się wchłaniał. Przebadany dermatologicznie. 

 
Czy kupię ponownie? Tak






5. Pasta do zębów Colgate MaxFresh with cooling crystals
Cena ok. 6 zł. Pasta dobrze się pieniła, nie wybielała szkliwa.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

6. Olejek z marakui - nawilżająca regeneracja Biosilk 15 ml.
Cena ok. 6 zł. Produkt świetnie zregenerował suche i zniszczone włosy. Olejek nakładałam zazwyczaj na noc na moje smutne włosy, rano zmywałam i szczęśliwa podziwiałam odżywioną, pełną blasku fryzurę. Kosmetyk nie powodował efektu przyklapniętych włosów, nie przyczyniał się do szybszego przetłuszczania.
Czy kupię ponownie? Tak




7. Próbka perfumowanego balsamu do ciała Federico Mahora.
Kosmetyk szybko się wchłaniał, dobrze nawilżał ciało, skóra po jego używaniu była mięciutka. Miał mocno perfumowany zapach, który jednak nie wszystkim może przypaść do gustu.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

 

8. Próbki kremów redukujących trądzik Ziaja
Produkty były fantastycznie! Co prawda, nie mam już większych problemów z wypryskami, ale kremy wspaniale służyły mojej cerze. Konsystencja nie była tłusta, skóra po zużyciu próbek charakteryzowała się idealnym nawilżeniem (nie świeciła się), twarz wyglądała na wypoczętą. Kosmetyki nie uczuliły mnie, nie zapchały, sprawiły, że moja cera stała się mięciutka i pełna blasku.


Czy kupię ponownie? Tak 






9. Kuracja dermatologiczna AZS - natłuszczający olejek myjący do kąpieli i pod prysznic (skóra atopowa niemowlęta, dzieci, dorośli) Ziaja (próbka)
Olejek wlewałam do wanny podczas kąpieli. Byłam zaskoczona działaniem produktu, który idealnie działał na moją skórę. Zauważyłam same pozytywne efekty po stosowaniu kosmetyku, świetnie oczyszczał i nawilżał ciało, ładnie pachniał, nie uczulał.
 Czy kupię ponownie? Tak




10. Wata  bawełniano wiskozowa Bella - 200 g.
Cena: 4.50 zł. Przeznaczona do celów opatrunkowych, higienicznych i kosmetycznych. Wata była miękka i delikatna, służyła mi pomocą przy demakijażu bądź zmywaniu lakieru z paznokci.
Czy kupię ponownie? Tak

11. Próbka serum Yves Rocher
Fantastyczny produkt, super nawilżał twarz i odżywiał cerę. Jedyny minus kosmetyku to jego wysoka cena.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

12. Oczyszczająca maska drożdżowa Bandi







Zauważyłam, że kosmetyk fajnie odżywiał skórę i przynosił jej ukojenie, nie uczulał. Minimalnie przeszkadzał mi jednak mocny, duszący zapach drożdży.
Czy kupię ponownie? Nie wiem


 

13. Krem wyciszający rumień na dzień/ noc (kuracja naczynkowa) Ziaja
Mam skórę naczynkową. Produkt przyniósł mojej zmęczonej twarzy ulgę, nawadniał ją, nie powodował świecenia skóry, nie uczulał. Ogólnie, ostatnio polubiłam kosmetyki z Ziai, są dobre i niedrogie.


Czy kupię ponownie? Tak








14. Próbka wody toaletowej Puma
Woda toaletowa charakteryzowała się pięknym zapachem (owocowo-kwiatowym), który długo się utrzymywał. Bardzo w moim typie.
Czy kupię ponownie? Tak





15. Intensywna woda perfumowana Comme une Evidence Yves Rocher - próbka
Zapach wspaniały, zmysłowy, kwiatowy. Jego trwałość była zadowalająca, minusem jest dosyć wysoka cena - jak to zawsze w przypadku Yves Rocher (trzeba polować na zniżki).

Czy kupię ponownie? Tak


16. Woda toaletowa Naturelle Osmanthus Yves Rocher - próbka
Świeży, orzeźwiający zapach cytrynowo jaśminowy, kojarzył mi się z latem. Trwałość oceniam dobrze, lecz kosmetyk do tanich nie należy.
Czy kupię ponownie? Tak

17. Woda toaletowa So Elixir Purple Yves Rocher - próbka
Zapach interesujący: intensywny, mocny, orientalny (kwiatowo-drzewny), bardzo trwały i niestety drogi.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

W kwietniu wydałam 93 zł na kosmetyki, może w maju uda mi się trochę zaoszczędzić :) Znacie coś z mojego denka?

20 komentarzy:

  1. Znam So Elixir Purple Yves Rocher. Używała go moja mama, a ja też czasami lubiłam się nim psiknąć :) Cena faktycznie odstrasza, ale kiedyś udało się nam je kupić 50% taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic z w/w produktów nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo fajnych próbek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że raczej nic nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam :P, ale produkty do włosów Balea moje włosy lubią, choć akurat odżywek dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa pierwsze produkty bym z chęcią kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te kremy z Anidy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek Marakuji sama bardzo lubię podobnie jak miałam próbki kremu na trądzik z ziaji :) z obu produktów byłam zadowolona, resztę znam z widzenia tylko :) ale nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak to możliwe ale nigdy nie znam praktycznie nic z Twojego denka :D haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że polubiłaś się z Ziają :-). Ja jakiś czas temu kupiłam ich produkty dedykowane do skóry atopowej i jestem z nich zadowolona :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi pastami wybielającymi, to podobno w większości ściema. :)
    A jeśli nawet trafisz na działającą, to potem okazuje się, że podrażnia dziąsła albo osłabia szkliwo. Tylko na reklamach wszystko tak pięknie wygląda. Ja nie mogę z pastami eksperymentować za bardzo, bo na wiele z nich jestem uczulona. Po wielu mam taki kaszel, jakbym miała płuca wypluć. :) Skazana jestem na te delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam i lubię tylko tę pastę :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZIAJA! Uwielbiam większość rzeczy z tej firmy. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak sobie myślę, że nigdy nie miałam żadnej wody toaletowej/perfumowanej z Yves Rocher. Muszę tam kiedyś zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ten szampon to się chyba skuszę! :D

    Przepraszam, że tak długo mnie nie było u Ciebie! Obiecuję poprawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon z bawełną brzmi ciekawie. Może spróbuję, bo niestety jeszcze nie znalazłam takiego, który by był idealny dla moich włosów. Jak już wyglądają świetnie, to zwykle bardzo szybko się po takim przetłuszczają...

    OdpowiedzUsuń
  17. zaciekawiła mnie ta odżywka do włosów Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc nic z tych rzeczy nie miałam... Ale kremy redukujące trądzik mnie ciekawią, może się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wody toaletową Puma chciałbym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń