poniedziałek, 1 lutego 2016

Zdobycze 29

Siemanko!
Dawno mnie tutaj nie było, niestety miałam w życiu trudny czas i dołujące chwile. Zdaję sobie sprawę, że nazbierało się wiele zaległości, lecz mam nadzieję, że w najbliższych tygodniach zostanę w blogosferze na dłużej :) Tymczasem prezentuję moje cudowne zdobycze z ostatnich miesięcy, trochę się tego nagromadziło!

1. Koleżanka Asia przywiozła mi z wycieczki do Malezji małe souveniry :D


2. Kuzynka Iwona przyjechała na święta do Polski i dała mi hiszpańskie przysmaki :)


3. Ciocia wracając na święta z Niemiec kupiła mi słodycze :D


4. Będąc na festiwalu filmowym w Świdnicy jako wolontariuszka dostałam m.in. torbę ekologiczną i przypinki ^^


5.  Od autora otrzymałam przesyłkę z książką ,,Notatki geologa". Niedługo podzielę się recenzją :)


6. Jakiś czas temu na blogu http://blondechemist.blogspot.com/ wygrałam boską paczkę :D Zawartość bardzo mnie ucieszyła, szczególnie woda toaletowa, która pachnie bosko!


7. W grudniu od kochanej koleżanki Kasi na 27 urodziny dostałam książki i kosmetyki :))


8. A o to niespodzianka od dziewczyn z bloga http://www.sisters92.pl/ ! Urodzinowa paczka zrobiła na mnie ogromne wrażenie, nie wiem co podobało mi się najbardziej, tyle szczęścia na raz. Dziękuję :* I przepraszam, że prezentuję z opóźnieniem ^^


9. Kuzynka Karolina przyniosła mi także prezencik. Było jeszcze jajko Kinder, które szybko zjadłam :D


10. Od mojej przyjaciółki Ewelinki otrzymałam cudowny podarunek + kilka słodyczy więcej (niestety, nie dotrwały do zdjęcia) Love! :*


11. W styczniu odebrałam swoją nagrodę z biura Wrocławskich Targów Turystycznych. Napisałam wiersz o herbatach i je wygrałam :D


12. Ze sklepu Yves Rocher przy zakupie kilku kosmetyków dostałam gratisy :)


Pozdrawiam wszystkich czytelników w Nowym Roku! Dziękuję tym, którzy na mnie cierpliwie czekali i pisali miłe wiadomości :)) :*:*:*

25 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze,ogromnie Ci ich zazdroszczę :-) I mam nadzieję,że uda Ci się z nami zostać tutaj na dłużej ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkodzi, że z opóźnieniem. Trzymaj się i czekamy na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych wszystkich smakołyków z zagranicy, sam uwielbiam dostawać takowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jesteś ze Świdnicy? To pozdrawiam krajankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ dużo wspaniałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nabytki! :) Jak miło dostawać od najbliższych prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka Rowling mnie rozczarowała niestety chociaż też nie do końca. Jest bardzo ,,specyficzna" albo się ją kocha, albo nienawidzi. A za czekoladki Lindt dałabym się pokroić. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To "Zjadłem Marco Polo" brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo wspaniałości. Szczególnie na herbatki mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muminki :D <3 I na myśl nasuwa się całe dzieciństwo, heh..
    Dużo u Ciebie nowości, super ;)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muminkowe zdobycze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle dobroci :) Też jest mi zawsze miło gdy znajomi/członkowie rodziny przywożą mi smakołyki z zagranicy, szczególnie że za granicą mają tyle dziwnych słodyczy (pewnie oni o polskich słodyczach myślą podobnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, komu dobrze! ;-) Polecam "Trafny wybór" oraz "W imię miłości"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie słodkości to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale będziesz mieć czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ulala :) Ale zdobycze ! :D i ile książek.
    Tyleee wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niemiecki marcepan i kubek z Małą Mi - the best! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie przez te gratisy z Yves Rocher wyszłam z pełnymi torbami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, urodzinowa paczka od Sisters92 robi wrażenie! Musiałaś mieć wielką radochę, kiedy ją otwierałaś. :-) A przy okazji - wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malezja, Niemcy, Hiszpania jeeej! :) Tak rozsypani bliscy :)

    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe nowości :) Gratuluję też wygranych w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń