wtorek, 23 lutego 2016

Denko 32 - styczeń

Hej!
Nadszedł najwyższy czas na styczniowe denko kosmetyczne :)


1. Farba do włosów Syoss 10-5 Blond Los Angeles (Maksymalny i precyzyjny efekt koloryzacji, rozjaśnienie do 2 tonów)
Cena ok. 15 zł. W końcu po wielu poszukiwaniach odnalazłam dobrą farbę. Kolor okazał się być zgodny ze zdjęciem na opakowaniu. Uzyskałam chłodny, jasny blond, bez żółtych refleksów. Jestem zadowolona z otrzymanego efektu. W zestawie była jeszcze pachnąca odżywka.
Czy kupię ponownie? Tak




2. Szampon & odżywka Timotei z ekstraktem z róży i ogórka (do włosów cienkich lub przetłuszczających się)

Cena ok. 12 zł. Produkt sprawdził się w moim przypadku znakomicie, włosy pięknie błyszczały i nie były tak mocno skołtunione jak zazwyczaj. Podobał mi się ładny zapach kosmetyku oraz to, że idealnie się pienił.
Czy kupię ponownie? Tak 



3. Sucocrem 250g krem barierowo - ochronny dla dzieci i dorosłych z problemami skóry
Cena ok. 22 zł. To mój jedyny i najlepszy pomocnik w walce z pryszczami. Po posmarowaniu nim niedoskonałości, szybko mogę cieszyć się z powrotem piękną i gładką cerą. Niestety, nie wszystkim pomaga, ale dla mnie jest to od 4 lat KWC!  

 

Czy kupię ponownie? Tak








4Krem do rąk bebeauty - regenujący
Produkt hypolaregiczny, alantonina, filtr UV, skóra bardzo sucha i zniszczona. Cena ok 4 zł - Biedronka. Kosmetyk nieźle poradził sobie z nawilżeniem moich dłoni; miał gęstą konsystencję, ale średnio mi się podobał zapach - taki ciężki, trochę męski. 

Czy kupię ponownie? Nie wiem 





5. Krem do rąk Anida z silikonem i prowitaminą B5 (glicerynowo - cytrynowy)
Cena ok. 2 zł. Produkt wykonywał swoje zadanie poprawnie: natłuszczał dłonie i dostarczał im witamin, do tego bardzo tani.
Czy kupię ponownie? Tak




6.  Krem do rąk Anida - glicerynowo - aleosowy, z witaminą A + E
Cena ok 2 zł., bezzapachowy, bardzo dobrze nawilżał skórę, super się wchłaniał. Przebadany dermatologicznie.
Czy kupię ponownie? Tak









7. Zmywacz do paznokci Isana 250 ml
Cena ok 5 zł. Migdałowy zapach dla mnie nie bardzo wyczuwalny. Nie mniej jednak produkt zmywał lakier doskonale, kosmetyk był wydajny.
Czy kupię ponownie? Tak 

8. Perfumy Chalon 50 ml
Kosmetyk inspirowany kultowymi perfumami J'adore Christiana Diora. Zapach kwiatowy, dosyć długo utrzymywał się na skórze. 
Czy kupię ponownie? Nie wiem

9. Lakier do paznokci Rimmel 335
Cena ok 8 zł. Kolor czerwony, lakier był dość trwały - co w moim przypadku rzadko się zdarza, szybko wysychał.
Czy kupię ponownie? Tak

10. Szczoteczka do zębów Oral B
Cena ok. 4 zł. Służyła mi nawet długo, biorąc pod uwagę moje tempo zużywania szczoteczek.
Czy kupię ponownie? Tak

11. Płatki kosmetyczne Ola, 120 sztuk
Cena ok. 3 zł. 100 % bawełny. Niestety, wszystkie się rozwarstwiały, a tego nie lubię.
Czy kupię ponownie? Nie

12. Cleanic chusteczki do higieny intymnej z pantenolem i kwasem mlekowym 10 sztuk
Cena ok. 5 zł. Świetne chusteczki, doskonale nawilżały i ładnie pachniały. Idealne w awaryjnych sytuacjach. 
Czy kupię ponownie? Tak


13. Calaya - francuska glinka niebieska Blue Pearl
To chyba najlepsza glinka, jaką do tej pory używałam. Moja cera była po jej zastosowaniu mięciutka, gładka. Produkt nie uczulał, jedynie zamieniał na chwilę w Smerfa :)
Czy kupię ponownie? Tak

14. Płatki kosmetyczne Caterine, 120 sztuk
Cena ok. 2 zł. Te płatki przypadły mi do gustu, nie rozwarstwiały się, były miękkie.
Czy kupię ponownie? Tak



15. Próbka kremu do twarzy Yves Rocher Elixir 7.9
Świetny kosmetyk, dobrze nawilżał skórę, wchłaniał się perfekcyjnie, nie uczulał.
Czy kupię ponownie? Tak


W styczniu mega poszalałam, wydałam na kosmetyki 137 zł :D W lutym już oszczędzam! Znacie coś z mojego denka?

37 komentarzy:

  1. Pamiętam, że ten szampon od Timotei bardzo ładnie pachnie, aczkolwiek nie pamietam jego działania. :D Isane bardzo lubię, a najlepsze są kremy YR!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te glicerynowe kremy do rąk, najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, najbardziej zainteresowały mnie kwiatowe perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakoś nie bardzo przypasowały szampony z tej serii Timotei, ale to już zależy od tego, jakie kto ma włosy i jak reagują na różne specyfiki :) Pozdrawiam,
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz z Isany jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedynie zmywacz isany i lakiery rimmela - bardzo je lubię, chociaż szybko wysychają dosyć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sudocream :) i krem do rąk z biedry :) nawet są ok :) ale zdecydowanie na niespodzianki wolę moje błotko z Rossmana :P a do rąk fajny jest krem z puderem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo problematyczną cerę i Sudocrem od wielu lat ratuje mi życie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Sudocrem w domu, ale zawsze zapominam sięgnąć po niego podczas inwazji nieprzyjaciół. Muszę w końcu spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamierzam zapoznać sie z kremem z Rochera;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szampony i odżywki Timotei. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sucocrem jest stałym gościem w naszym domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować Sudocremu, bo mam niewielkie problemy z niedoskonałościami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywacz ISANA stosuję regularnie, reszty niestety nie znam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam niebieską glinkę Calaya! Mam i używam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sudocrem mam właśnie zamiar kupić, słyszałam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo się tego nazbierało. ISANA znam, ale rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten cytrynowy krem Anida, ale mnie nie bardzo przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę ten zmywacz wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje denka przypominają mi jak okropnie szybko leci ten czas :/ Kilka dni temu skusiłam się po raz pierwszy na farbę Syoss, w Rosku była promocja. Kolor wyszedł ok ale skóra głowy mnie po niej strasznie swędzi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten szampon z Timotei i był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczoteczki Oral B tez lubię :) A szampon Timotei zużyła mi siostra... :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio dostałam jakiegoś hopla na punkcie kremów do rąk. Mam tego od groma, głównie z Avonu, bo ładnie pachną. :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam sudocrem i od czasu do czasu używam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę wypróbować tą farbę Syoss , bardzo ciężko jest otrzymać chłodny odcień włosów .

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym mięsiącu zachwycam się kremem do rąk z firmy Evre ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam farbę Syoss - aktualnie moja ulubiona :) Zmywacz do paznokci ISANA również się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam tych płatków kosmetycznych i jestem z nich bardzo zadowolona. A krem do rąk muszę wypróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic nie znam, ale perfumy kuszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tej serii mam timotei odżywkę- sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sudocrem to genialny kosmetyk w sytuacjach awaryjnych!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne denko. Miałam Sudocrem oraz mywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię odżywki z Timotei, choć nie 2w1. Ładnie pachną i dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubie z isany produkty bo są tanie i w miare fajne. Szkoda tylko ze w anglii nie ma rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię zmywacz do paznokci z isany :)

    OdpowiedzUsuń