poniedziałek, 28 grudnia 2015

Denko 30 - listopad

Hej!
Nadszedł już najwyższy czas na zaległe listopadowe denko kosmetyczne :)





1. Farba do włosów Garnier Color Naturals nr 7 - blond
Cena ok 15 zł. Niestety, miałam już spore odrosty, a na co miesięcznego fryzjera mnie nie stać, więc dobrałam wg pudełka podobny kolor włosów jaki miałam. Efekt? Brązowo - zielona barwa, która mnie dobiła. Myślałam, że może się spłucze, ale... nie. 

Czy kupię ponownie? Nie


2. Szampon koloryzujący Schwarzkopf Palette nr 317 orzechowy blond
Cena ok 15 zł. Czułam się niekomfortowo z poprzednim, strasznym kolorem, więc włożyłam do koszyka kolejne opakowanie - tym razem koloryzujący szampon, którego trwałość to 24 mycia. W końcu otrzymałam zgodny z obietnicami producenta kolor. Miałam go ok. 2 tyg i byłam zadowolona, bo nie spłukał się zbyt szybko, czego się bałam. Farba pięknie pachniała dzięki zawartemu w składzie olejku arganowemu. To bezpieczny produkt, który nie dostarcza żadnych przykrych niespodzianek, polecam.

Czy kupię ponownie? Tak





3. Szampon Natei naturals do włosów normalnych i przetłuszczających się - świeżość i witalność (winogrono i trawa cytrynowa)

 
Cena ok 4 zł. (Biedronka). Produkt miał ładny zapach, dobrze się pienił, był wydajny, ale miałam wrażenie, że włosy po jego używaniu szybciej się przetłuszczały i plątały.





Czy kupię ponownie? Nie






4. Krem do rąk Anida - witamina A + E (glicerynowo - cytrynowy)


Cena - ok. 4 zł. Kosmetyk wykonał swoje zadania poprawnie: natłuszczał dłonie i dostarczał im witamin, do tego bardzo tani.

                                 Czy kupię ponownie? Tak

5. Nawilżający krem do rąk z olejkiem macadamia - nawilża, wygładza. Skóra normalna i sucha.
Cena ok. 4 zł.  Świetny kremik! Doskonale nawadniał moje dłonie, pięknie pachniał i był tani. Sprawdził się bez zarzutu.




 Czy kupię ponownie? Tak


6. Pasta do zębów Colgate Max White One
Cena ok. 8 zł. Pasta porządnie się pieniła, niestety żadnych najmniejszych oznak wybielenia nie zauważyłam.
Czy kupię ponownie? Nie 

7. Olejek rycynowy Phyto Pharm
Cena ok. 6 zł. Stosowałam go na włosy, które zdecydowanie się wzmocniły i pięknie błyszczały! Jak dla mnie to świetny, tani produkt.
Czy kupię ponownie? Tak

8. Olejek dream k-lotion
Cena ok 10 zł. Rewelacyjny kosmetyk, cudownie pachniał! Włosy zostały doskonale odżywione i wspaniale lśniły. Szkoda, że mała ampułka wystarczyła tylko na 2 domowe spa.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

9. Krem regenerujący na dzień i na noc z wyciągiem z nagietka Yves Rocher
Cena ok. 20 zł. Produkt zawierał naturalne składniki jak: wyciąg z nagietka z upraw ekologicznych, woda z hamamelisu i olejek eteryczny z sezamu z ekologicznych upraw, olejek słonecznikowy, olejek z soi, olejek z rzepaku, olejek z pestek winogron, wyciąg z aphloi. Wszystko super pięknie, krem nie uczulał, nie powodował pryszczy, ale był tak bardzo tłusty, że aż przesada. Mogłam go stosować tylko na noc, bo świeciłam się jak choinka! Męczyłam go chyba z pół roku.
Czy kupię ponownie? Nie

10. Szczoteczki do zębów 1 + 1 Colgate
Cena ok 10 zł. Zużyły się tak dosyć szybko.

Czy kupię ponownie? Nie wiem
11. Lakier do paznokci Simple Beauty
Kosmetyk wygrałam, charakteryzował się pięknym śliwkowym kolorem. Był w miarę trwały, szybko schnął.
Czy kupię ponownie? Tak

12. Maszynki do golenia Red Lady 44 (5 sztuk)
Cena ok. 4 zł. Dobrze wspominam te maszynki, o dziwo nie stępiły się prędko. 
Czy kupię ponownie? Tak


13. Puder w kamieniu 2true Smooth Matte Pressed Powder
Kosmetyk dostałam od koleżanki z Anglii. Bardzo mi przypadł do gustu. Nie uczulił, nie podrażnił, był pomocnikiem matowienia twarzy.
Czy kupię ponownie? Tak

14. Chusteczki odświeżające 15 sztuk Go Pure - 15 sztuk
Cena opakowania x3 ok. 5 zł. Chusteczki pachniały wiśniami, ale trochę zbyt mocno. Nosiłam je w torebce i wycierałam zanieczyszczone dłonie, czasem służyły do zmycia makijażu.
Czy kupię ponownie? Nie

15. Płatki do demakijażu Carea - 120 sztuk
Cena ok. 3 zł. To moje ulubione płatki, które nigdy mi się nie znudzą. Mięciutkie w dotyku, nie rozwarstwiają się.
Czy kupię ponownie? Tak

16. Próbka kremu Hot Pink BB Skin79
3 funkcyjny krem BB dla cery poszarzałej, tłustej, przebarwionej. Daje naturalne, pudrowe wykończenie makijażu. Kosmetyk ogólnie wspominam dobrze, doskonale krył, ale mocno świeciła mi się po nim twarz.
Czy kupię ponownie? Nie

Niestety w listopadzie nie zaoszczędziłam nic. Na kosmetyki wydałam ok. 140 zł. Ciekawe jak mi pójdzie w grudniu. Ciekawa jestem, czy znacie coś z mojego denka?

Ogólnie ostatnio mam niewiele czasu, ciągle coś się dzieje i z blogiem mi nie po drodze. Mam nadzieję, że niedługo odzyskam dawną wenę oraz chęci i prędko powrócę do Was. Pozdrawiam!! :)

22 komentarze:

  1. Jedynie znam szampon z pod nr 3 i też mam takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne denko. Lubię kremy Anidy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ten szampon z Biedronki wypróbuję :) Mam obecnie inny z tego sklepu i nawet jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą pastę i nie zauważyłam jakiś efektów. :P Pasta jak pasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować olejek rycynowy, bo moje włosy są bardzo suche i matowe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Yves Rocher - nie podchodzą mi te kosmetyki. Widzę, że było wiele "wykończeń"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z maszynek do golenia nie byłam zadowolona, z szamponu z Biedronki również. Natomiast olejek rycynowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki szampon koloryzujący to może i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też płatki z Biedronki są zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować tego kremu do rąk, bo wszystkie mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować olejek rycynowy na swoich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tylko tej pasty i też byłam niezadowolona ;c Z kolei lejek rycynowy to baaardzo dobra rzecz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kiedyś farbowałam włosy Palettą - do momentu, aż poparzyła mi skórę głowy. Teraz farbuję już tylko u fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja akurat tę pastę całkiem lubię ;). // Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam nic z pokazanych przez Ciebie kosmetyków. A pierwsze farbowanie jeszcze przede mną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z Twoich zużyć znam jedynie pastę do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja gratuluję denka :] Ja nie potrafię zbierać :]

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję denka, strasznie dawno Cię tu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicjo;) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział :) :) szczegóły u mnie: http://www.hairbyjul.pl/2016/01/liebster-blog-award-poznajmy-sie-lepiej.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam 3 i 5, ale oba się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Olejek rycynowy bardzo lubię :) dawno go nie miałam, muszę znów kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejek rycynowy lubię i ja ;) Płatki Carea mają już u mnie stałe miejsce, podobnie jak pasty Colgate. Krem z Anidy mam w innej wersji i jest całkiem, całkiem ...

    OdpowiedzUsuń