piątek, 16 października 2015

Zdobycze 28

Siemanko!
Dzisiaj post z serii moich ulubionych :D Czyli, co ostatnio nowego dostałam ^^

1. Księgarnia podróżnika nagrodziła moją wypowiedź idealną dla mnie lekturą:


2. Wspaniałą książkę i kilka zakładek wygrałam na blogu: http://all-you-need-is-book.blogspot.com/ :)


3. A oto jaką wielką przesyłką odebrałam od listonosza od przesympatycznych bliźniaczek z http://www.sisters92.pl/ Ogromne pudełko wypełnione po brzeg 24 ręcznie robionymi pudełeczkami, do których można schować wiele skarbów. Dodatkowo, w realu niedawno dziewczyny obdarowały mnie dodatkowo 3 książkami :D


4. Niesamowitą kosmetyczną niespodziankę otrzymałam od http://cosmeticosmos.blogspot.com/ ^^


5. Wielką radość sprawiła mi również zawartość przesyłki od http://iwearblackliner.blogspot.com/ !


6. Ciocia przywiozła mi mały prezencik:

 

7. W sklepie Yves Rocher dostałam gratis biżuterię Swarowskiego:


Za wszystkie podarunki bardzo dziękuję! Szybko zabieram się za testowanie kosmetyków i czytanie książek :D

37 komentarzy:

  1. Świetne te pudełka, naprawdę i co najważniejsze bardzo praktyczne:) Gratuluję tylu zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się bardzo, że pudełeczka Ci się podobają. My też bardzo dziękujemy za Twoje prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niemożliwa :) Ja też bardzo lubię te Twoje posty, choć zawsze ogarnia mnie zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta odżywka do paznokci z Eveline jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo wygranych :) Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, te pudełka od dziewczyn świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne opakowania! Sama uwielbiam robić takie pudełeczka i pakować ładnie prezenty, więc doceniam, ile przy tym pracy :) gratuluję wygranych, wspaniałości same!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne kolorowe pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pięknych i kobiecych prezentów- gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę od razu zwróciły te piękne, kolorowe pudełeczka. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne są te pudełeczka:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ło matko! Ale nazbierałaś piękności. A te pudełeczka są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz szczęście w wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdobycze, gratuluję tylu wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne przesyłki :) będziesz miała trochę czytania

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe nowości! życzę miłej lektury i przyjemnego stosowania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełeczka są super a biżuteria z YR ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ręcznie robione pudełka są śliczne, uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdobycze :). Wspaniałe zakładki i cudne książki. A te pudełka, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest ta biżuteria z YR! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdobycze niczego sobie, najbardziej ucieszyłabym się z książki i pięknych zakładek! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wspaniałości :-) Próbowałam zdecydować, czego najbardziej zazdroszczę ale nie potrafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowne pudełka! ZAZDROSZCZĘ! Uwielbiam takie rzeczy. Czemu to mi nikt nic nie chce wysyłać ;P ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. No no coś dla ciała i dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ło pudełek to masz teraz całe mnóstwo, będzie w co wkładać prezenty na gwiazdkę haha :D
    I fajnie że udało Ci się zdobyć aż tyle książek. Okładka niedobrej miłości czy jakoś tak wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super!!! Kto z nas nie kocha prezentów? :-) Bardzo podobają mi się kolorowe pudełeczka. Będziesz miała jak znalazł pod choinkę. :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super że dostałaś tyle prezentów, a pudełeczka są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń