piątek, 23 października 2015

Koncertowo - LemON

Cześć!
W ostatnią niedzielę września wybrałam się z Eweliną tym razem na koncert zespołu LemON. Było bardzo zimno, ale nie stało się to żadną przeszkodą dla ludzi z okolic, którzy tłumnie przybyli posłuchać piosenek znanej grupy muzycznej. LemON wygrał 3 edycję programu Must Be the Music, od tej pory zespół jest jednym z najsławniejszych w Polsce. Głos Igora Herbuta często można usłyszeć w radio, na żywo brzmi równie przyjemnie. Koncert zaliczam do udanych, jestem ciekawa, kto odwiedzi nasze miasto za rok :)







Mój ulubiony przebój LemON to ,,Będę z Tobą", a Wasz? :)

35 komentarzy:

  1. Kiedy ty na te wszystkie koncerty dajesz radę chodzić :D ? Ja chyba ostatni raz sto lat temu byłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że byłaś :) ja nie przepadam za koncertami, ale ja jestem dziwna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Lemon! Może i min kiedyś uda się zobaczyć ich na żywo. Bardzo bym chciała ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! Uwielbiam zespół Lemon i klimat ich utworów. Wiele bym dała, by móc posłuchać ich na żywo. Poza tym - podziwiam Ciebie, że regularnie starasz się brać udział w koncertach. Fajna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć zespół Lemon na żywo. Bardzo mi się podoba, jak ekspresyjnie śpiewają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko lubię jakiś zespół, ale na koncert tego z chęcią bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się z mężem na koncert zespołu Lemon w przyszłym tygodniu :) Już nie mogę się doczekać :)) Mamy już bilety :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Za zespołem nie przepadam, więc tym razem to nie zazdroszczę aż tak bardzo jak zwykle ;d
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki koncert to wiele emocji i wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam kiedyś na ich koncercie i nawet mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tego wyjścia na koncert, LemON to jeden z nielicznych polskich zespołów jakich słucham. Chyba w końcu muszę się przemóc i też zacząć chodzić na koncerty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Lemonem, choć zdarza mi się posłuchać "Scarlett" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ci zazdroszczę! To dopiero gratka. Sama chętnie bym wyskoczyła na ich koncert...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię niektóre piosenki tego zespołu, jednak na jego koncercie nigdy nie byłam więc ciężko jest mi ocenić, czy jest warty bardziej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie Chłopak wyje i nie ma głosu, ale koncert może pokazałby mi go w innych świetle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me serce krwawi :DD Bo uwielbiam i lemonów i Igora. A tak na poważnie rozumiem, są różne gusta :)
      Jak wielka ich 'fanka' udało mi się spełnić to marzenie i być na ich koncercie w tym roku - emocje nie do opisania, a ich piosenki uwielbiam wszystkie! :) Czekam na nową płytę :D

      Usuń
  16. Poszłabym na ich koncert z dużą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja akurat fanką nie jestem, ale dobrze, że Tobie się podobało i fajnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. są rewelacyjni na żywo ! :)

    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zazdroszczę zazdroszczę...uwielbiam LemON :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam ostatnio na koncercie Lemon. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że u ciebie koncertowo :) Ja w sobotę wybieram się na koncert, wreszcie, bo ostatnio za rzadko na nich bywam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie uświadomiłam sobie, że dawno nie byłam na żadnym koncercie... :/ Jeszcze w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne udane wydarzenie masz zaliczone ;) Ja uwielbiam głos Igora, więc zazdroszczę, że miałaś okazję słyszeć go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Głos Igora Herbuta na żywo musi brzmieć niesamowicie. Zazdroszczę Ci udziału w tym koncercie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. kojarzę chyba przeróbkę w wykonaniu Chwytak & Dj Wiktor - Napraw

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię Lemon, wprawdzie ulubionej piosenki wskazać nie potrafię, ale chętnie bym posłuchała Igora na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym kiedyś usłyszała ich na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzierżoniów! :D

    Nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz odkryłam Twój wpis dotyczący tego koncertu, na którym też miałam przyjemność się pojawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeglądając Twoje zdjęcia muszę przyznać, że w pewnym momencie musiałyśmy stać dość blisko siebie :P

    Uchwyciłyśmy też dokładnie ten sam moment (Twoje drugie zdjęcie). Uwielbiam wyłapywać takie szczegóły i oglądać koncert z innej perspektywy. Niejako oczami innej osoby. :D

    Bardzo lubię utwory zespołu LemON, a także niezwykle charakterystyczny i zadziorny głos Igora. Mam nadzieję, że szybko znów będę mogła usłyszeń ich na żywo, ale także zobaczyć. :D

    OdpowiedzUsuń