piątek, 4 września 2015

Zdobycze 27

Siemanko!
Dawno nie publikowałam postu z moimi różnymi nowościami. Zapraszam więc na ich przegląd :))

1. Jakiś czas temu na blogu http://dobredlaurody.blogspot.com/ wygrałam zestaw Dove!


2. Niezwykle ucieszyłam się z wiadomości o zwyciężeniu konkursu na blogu: http://recenzje-leny.blogspot.com/. Nigdy jeszcze nie grałam w bule, więc chętnie się w końcu nauczę ^^


3. Kuzynka obdarowała mnie prezentem na imieniny:


4. W sklepie Yves Rocher otrzymałam gratisy, które sprezentowałam mamie. Przydały się jej do sanatorium.


5. A oto jaką przemiłą niespodziankę dostałam od moich ulubionych bliźniaczek http://www.sisters92.pl/ :))
Książki już przeczytane, w wolnym czasie opublikuje recenzje!


Jakie są wasze ostatnie zdobycze? :) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

31 komentarzy:

  1. Ile ciekawych rzeczy <3 Polecam Ci lekturę Agaty Christie, uwielbiam tę powieść, zakończenie powalające! Ptasiego mleczka o tym smaku jeszcze nie jadłam... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze Ci zazdrościłam tych wygranych w konkursach, ale ostatnio do mnie również uśmiechnęło się szczęście, więc tym razem nie zazdroszczę, a jedynie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest tego troszkę :D gratuluję wygranych :) Ja ostatnio w konkursach nic nie wygrywam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zestawy, szczególnie koszulka :) Wygrane w konkursach zawsze bardzo cieszą, tak więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ciekawe prezenty i nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zdobycze :) "Morderstwo w Orient Expresie" to jedna z moich ulubionych książek Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ciekawi mnie książka nie do pary - chciałam ja nawet przeczytać, ale nie ma jej w wersji pdf żebym sobie ściągneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zestawy <3 Gratuluję wygranych w konkursach! :) Koszulka mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych w konkursach :) Chętnie przeczytałabym "Morderstwo w Orient Expressie", bo jeszcze tej książki Christie nie czytałam, zresztą jeżeli chodzi o jej twórczość to jest ogromnym laikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, same cudne rzeczy! Dove uwielbiam, książki fajne, a śmietankowe ptasie mleczko najlepsze ♥ Gratulacje wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczki w motyle rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszymy się, że przesyłka spotkała się z Twoim uznaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdobyczy! Zestaw z Dove jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. w bule też jeszcze nie grałam - daj znać jakie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw z Dove fajniusi :) znam tylko to mydełko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudna koszulka - też chce taką :)
    Gratuluję cudnych zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy zestaw naprawdę super! :D Poza tym wszystkie cieszą oko! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranych :). W bule też nigdy nie grałam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyciągasz te wszystkie zdobycze jak magnes :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdobycze! Ale masz szczęście w konkursach, ja nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie chciałabym wreszcie zapoznać się z twórczością Agathy Christie :) Podoba mi się kolorystyka tych torebek z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Poirota, ale znam głównie ekranizacje :) Kilka książek przeczytałam, ale jeszcze duuużo mam do nadrobienia :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych, świetne zdobycze :) I wszystkiego najlepszego z okazji imienin, choć spóźnione :D
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna koszulka :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranych :) o czym jest ta książka nie do pary?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo super prezenciki :))

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne prezenciki,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń