czwartek, 13 sierpnia 2015

Koncertowo - Tomek Makowiecki

Cześć!
        Moje roczniki zapewne pamiętają program muzyczny ,,Idol", który zyskał ogromną popularność 13 lat temu. Byłam w gimnazjum, kiedy Polsat wyemitował pierwszą edycję, a jej zwyciężczynią została Alicja Janosz. W finałowej czołówce znalazł się przystojny 19letni Tomek Makowiecki, chłopak szybko odniósł karierę i w 2002 r. nagrał pierwszą płytę (z fajnymi przebojami) ,,Makowiecki Band". Minęło kilkanaście lat, prestiż wokalisty znacznie spadł, więc ucieszyłam się, kiedy moja przyjaciółka napisała do mnie, że Makowiec będzie miał koncert we Wrocławiu. Byłam niezwykle ciekawa jego występu. 
        Piosenkarz charakteryzujący się ciepłym, melodyjnym głosem niestety mnie zawiódł. Piosenki z jego nowej płyty to smęty.. Na szczęście Tomka można było posłuchać na Placu Społecznym za darmo, także absolutnie nie żałuję wyboru sobotniego wieczoru. Najbardziej spodobał mi się utwór ,,Holidays in Rome", pozostałe piosenki w zasadzie nie przykuły mojej uwagi, brakowało im przebojowości. Makowiecki nadal wspaniale wygląda, ale to już nie jest ten sam mój dawny idol, którego plakaty wieszałam na drzwiach :) Cóż.. chyba najbardziej pozostanie znany z tego, że jest mężem Reni Jusis. Nie mniej jednak, wokalista był bardzo miły. Chętnie ustawiał się do zdjęć z dawnymi fankami, więc oczywiście i ja poprosiłam o fotkę do mojej koncertowej kolekcji.


Oglądaliście program ,,Idol" ? :)

33 komentarze:

  1. Kojarzę Tomka Makowieckiego z ''Idola''. Świetnie wtedy śpiewał. Dlatego też chętnie zapoznam się z jego obecnym repertuarem muzycznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie, jakoś nigdy nas nie interesowały programy muzyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Idol" był rewelacyjny, szczególnie pierwsza edycja :) Strasznie lubię "Miasto kobiet" Tomka Makowieckiego, ale to już trochę stary utwór :) Tych współczesnych niestety nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam tylko pierwszą edycję, późniejsze sporadycznie :) Oczywiście, że pamiętam Tomka, świetny głos, szkoda, że tak mało o nim słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam idola jak byłam młodsza i kojarzę zarówno Tomka jak i Alę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam Idola, to chyba jeden z pierwszych tego typu programów w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, pamiętam jeszcze jego piosenki z dawnych lat, ale teraz jakoś ta droga z jegą muzyką i moim gustem się rozeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że pamiętam program Idol ;) To był kiedyś taki hit! Nie słyszałam najnowszej płyty Makowieckiego, ale pamiętam jego przyjemny głos :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Idola. Chłopak wyprzystojniał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam ,,Idola" i nie kojarzę tego wykonawcy, ani jego piosenek. Może kiedyś uda mi się go usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nic mi nie mówi nazwisko tego człowieka.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam kiedyś, ale wówczas jak występowała koleżanka z ławki :]]]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale pamiętam pierwszą edycję Idola i występy Tomka .. ehh ile to już lat minęło ;) Niestety później słuch o nim jakby zaginął i tak jak napisałaś znany jest bardziej z tego, że jest mężem innej wokalistki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłoby mi się spodobać, lubię smęty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam go z Idola, jakoś później nie zastanawiałam się czy coś muzycznie działa, a widać, że tak.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam sentyment do tego pana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tamtej edycji "Idola" największym odkryciem dla mnie pozostaje Ania Dąbrowska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że nie pamiętam go. :P Aż sobie "wygogluję". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam ten program :) To był hit hitów :D Ciekawy koncert :) U mnie ostatnio w mieście nic się nie dzieje :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś go lubiłam, właśnie za czasów Idola. Potem stracił to coś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jego debiut zapowiadał oszałamiającą karierę, więc naprawdę do tej pory jestem zaskoczona faktem, że tak szybko zgasł..

    OdpowiedzUsuń
  22. Idola oglądałam nałogowo i Makowieckiego doskonale pamiętam - cieszę się, że dojrzał do odpowiedniej muzyki - tak jak Brodka, która zaczynała od popowych kawałków.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam 'Idola' lubiłam oglądać ten program ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Że też nie ma mnie teraz we Wrocławiu! Na Miejskim Graniu byłam raz - na koncercie Krzyśka Zalewskiego i było cudownie. Podejrzewam, że Makowiecki też by mi się spodobał :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja Idol oglądałam jak najbardziej! Kurcze super że udało Ci się być ;)
    Pozdrawiam,
    Natala Z

    OdpowiedzUsuń
  26. Idola pamiętam - to z niego chyba również wywodzi się Szymon Wydra. Tomka Makowieckiego pamiętam jak przez mgłę - chyba nie wywarł na mnie zbyt wielkiego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja jedynie 'Idola' pamiętam - jakieś przebłyski. Ogólnie nie byłam fanką tego programu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatni raz byłam na koncercie chyba w zeszłym roku i był to koncert P. Gabriela w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam program "Idol" i kojarzę Tomka Makowieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O ja też doskonale go pamiętam i ten szal na niego, wydaje mi się, że też byłam jakoś w gimnazjum chyba :) Aczkolwiek to nie koniecznie typ urody, który mi się podoba i ja za nim nigdy nie szalałam, ale mnóstwo moich koleżanek już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jasne, że oglądałam "Idola":-) To był pierwszy tego typu program i czekało się na niego z wypiekami na twarzy:-) Pamiętam Alicję Janosz, Tomka Makowieckiego, Brodkę, Anię Dąbrowską, Ewelinę Flintę. W sumie wydaje mi się, że dużo więcej gwiazd wykreował właśnie "Idol", a nie współcześniejsze programy, np. "X Factor":-)

    OdpowiedzUsuń