sobota, 11 lipca 2015

Denko 25 - czerwiec

Siemanko!
Dzisiaj publikuję post z denkiem kosmetycznym. Nie wierzę, że minęły już dwa lata od początku tej serii :D


1. Farba do włosów Schwarzkopf Palette C8 Platynowy Blond
Cena ok. 12 zł. Z uzyskanego efektu byłam bardzo zadowolona, otrzymałam chłodny blond - kolor taki jaki chciałam. To moje kolejne opakowanie tej farby. Mam już długie włosy, więc jedna tubka przy farbowaniu mi nie wystarcza. Lubię częste zmiany i przyznam, że ta barwa obecnie trochę mi się znudziła.


Czy kupię ponownie? Nie

2. Szampon zwiększający objętość włosów - z wyciągiem z malwy
Cena ok. 10 zł. Kosmetyk pięknie pachniał, super się pienił. Żadnej zwiększonej objętości włosów nie zauważyłam, ale produkt i tak spełnił moje oczekiwania - włosy po jego stosowaniu lśniły, chociaż trochę się kołtuniły, co u mnie jest standardem.


                Czy kupię ponownie? Tak



 


3. Łagodzący płyn do demakijażu oczu Garnier
Cena ok. 10 zł. Produkt niewydajny, drogi w stosunku do małej buteleczki. Dodatkowo, nie usuwał dokładnie makijażu. Jedyny plus to niewielkie opakowanie umożliwiające podgląd kosmetyku, idealne do torebki na wyjazdy.

Czy kupię ponownie? Nie   









4.  Zmywacz do paznokci Isana, 125 ml
Cena ok. 5 zł. Nie zawiera acetonu. Płyn idealnie zmywał lakier, był wydajny, nie wysuszał paznokci. Oceniam go pozytywnie.
Czy kupię ponownie? Tak

5. Podkład Rimmel - lasting finish
Cena ok. 35 zł. Fluid świetnie maskował niedoskonałości, był lekki. Skóra wyglądała na wypoczętą, nie mniej jednak kolor na twarzy trochę ciemniał. Niestety, nie zauważyłam także efektu matu i po kilku h twarz bardzo mi się błyszczała (ale z moją cerą to chyba każdy kosmetyk tak działa). Ogólnie wspominam ten podkład dobrze.
Czy kupię ponownie? Tak

6. Mascara Oriflame
Tusz wygrałam, ale nie przypadł mi do gustu. Moje rzęsy nie wyglądały na wydłużone, ponadto produkt szybko wysechł.
Czy kupię ponownie? Nie

7. Pasta do zębów Colgate advanced sensation white z mikro czyszczącymi kryształkami.
Cena ok 3 zł. Szkoda, że efektu wybielenia nie było, ta pasta to typowy średniak.
Czy kupię ponownie? Nie

8. Lakier Golden Rose - nr 05
Kosmetyk wygrałam. Kolor średnio mi się podobał, natomiast gruby pędzelek i długie schnięcie lakieru doprowadzały mnie do szału. Jedna warstwa nie była wystarczającym kryciem, potrzebowałam minimum dwóch.
Czy kupię ponownie? Nie

9. Szczoteczki do zębów 1 + 1 Colgate
Cena ok 10 zł. Zużywały się tak szybko jak z każdej innej firmy. Nic specjalnego.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

 

10. Próbka szamponu intensywna regeneracja Pantene Pro - V
Wg producenta: do włosów słabych i zniszczonych, błyskawicznie usuwa oznaki uszkodzeń. Kosmetyk ładnie pachniał, pienił się. Mam chęć na produkt pełnowymiarowy, chociaż nie wierzę w usuwanie oznak uszkodzeń.

 Czy kupię ponownie? Tak







 
11. Próbka odżywki intensywna regeneracja Pantene Pro - V
Do włosów słabych i zniszczonych, błyskawicznie usuwa oznaki uszkodzeń. Produkt nie przetłuścił włosów, miał ładny zapach. Chętnie wypróbuję produkt pełnowartościowy lecz podobnie jak w przypadku szamponu nie wierzę w cuda.

Czy kupię ponownie? Tak





 

12. Próbka Próbka żelu pod prysznic Luksja (ze składnikami balsamu do ciała) - olej z pestek dyni
Skórka po stosowaniu tego produktu była fantastycznie nawilżona i mięciutka. Spodobał mi się ten oryginalny, dwu-zadaniowy kosmetyk.


Czy kupię ponownie? Tak             











13. Nawilżająca maseczka do twarzy Kolastyna
Kosmetyk wygrałam, ale przyznam szczerze, że nie zawładnął moim sercem. Cera była jedynie chwilowo aksamitna, poza tym nie zauważyłam żadnych pozytywnych skutków.


Czy kupię ponownie? Nie










14. Płatki do demakijażu Caterine - 120 sztuk
Cena ok. 3 zł. 100 % bawełny. Świetne płatki, mięciutkie, nie rozwarstwiały się.
Czy kupię ponownie? Tak

15. Wata bawełniana Lilibe 
Cena ok. 4 zł. Bardzo lubię tę watę, używam jej zamiast płatków kosmetycznych do zmywania paznokci, bo zauważyłam, że zdecydowanie bardziej opłaca się cenowo. Wystarczyła mi na 8 miesięcy.
Czy kupię ponownie? Tak

16. Próbka fluidu Yves Rocher
Podkład nie zapychał, dobrze krył, był delikatny. Niestety, szybko ciemniał i w ekspresowym tempie powodował, że skóra zaczynała się świecić. 
Czy kupię ponownie? Nie wiem




17.  Szczotka do włosów For your beauty (z lusterkiem)
Mała poręczna szczotka służyła mi niemal rok. Idealnie nadawała się do torebki, świetny dodatek stanowiło lusterko. Cena ok. 6 zł. Niestety przypadkowo spadła mi na podłogę i się połamała ;/
Czy kupię ponownie? Tak

18.  Woskowa nić dentystyczna Oral B
Cena ok. 10 zł. Nitka polecana przez mojego dentystę, bardzo ją lubię. Nie rani dziąseł, czyści dokładnie (w przeciwieństwie do np. słabej Jordan). Wystarczyła mi na 5 miesięcy.
Czy kupię ponownie? Tak

 
19. Płyn do higieny intymnej Ziaja (konwalia)
Ładnie pachniał, nie podrażniał, chętnie wypróbuję produkt pełnowartościowy.
Czy kupię ponownie? Tak
 






 


20.  Żel pod prysznic Original Source
Niestety, nie spodobał mi się zapach limonki, który przypominała raczej kostkę do toalety. Poza tym, dobrze się pienił, nie podrażniał.

Czy kupię ponownie? Nie  









Właśnie wróciłam znad morza, pogoda bardzo dopisała, było super. Dziękuję mojej przyjaciółce Ewelince za zaproszenie i niezapomniane wspomnienia oraz Monice za wiele wrażeń ! :**

Nie udało mi się zrealizować planu oszczędzania w czerwcu, ponieważ musiałam dokupić kilka kosmetyków na wesele kuzynki oraz wyjazd nad morze. Niestety, zaszalałam i wydałam 140 zł ;] Może w lipcu zmieszczę się w końcu w 50 zł :D Znacie coś z mojego denka? Zanim się ogarnę ze wszystkim, to trochę potrwa, ale mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości na Waszych blogach :)

26 komentarzy:

  1. Sporo zużyłaś w tym miesiącu :) ja mam taki niefajny zwyczaj, że używam kilku produktów na raz i mam pootwierane mnóstwo produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne denko 😊 znam tylko paste i nitke 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, to nad morzem byłaś, a ja się zastanawiałam, gdzie jesteś, że Cię nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A używałaś może pomadek z Golden Rose? Ciekawią mnie, bo ponoć tanie i dobre. Nie znam żadnego z kosmetyków oprócz podkładu z Rimmla:) Tak apropo tanich zakupów wynalazłam fajną maść w aptece. Cena około 4 zł, nazywa się RetiMax 1500 z witaminą A i retinolem:) Na lato jak znalazł i nawet u mnie przy tłustej skórze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spośród wymienionych kosmetyków używałam szamponu Pantene, bardzo przypadł mi do gustu. I lubię żele original source, ale też nie każdy zapach mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zaczęłam używać ziołowego szamponu do włosów normalnych z Bioxsine i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płyn z Garniera u mnie też się nie sprawdził. Teraz kupiłam jakiś nowy dwufazowy w fioletowej butelce - zobaczymy jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od firmy Ziaja kiedyś stroniłam- zraziłam się szamponem. Ale ostatnio znów sięgam po kosmetyki z tej firmy i naprawdę sobie chwalę, nie tylko ze względu na cenę. Polecam mleczko do ciała arganowe i krem do rąk "Kozie mleko"- ten drugi rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzbierało się tego i to sporo. Ja też muszę zobaczyć swoje denko, bo troszkę mam zużytych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz też spodobał mi się chłodny odcień blondu ale używam L'Oréal Paris Casting Creme Gloss

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ten szampon YR, akurat ja mam po nim "więcej włosów" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jakie ciekawe zestawienie:) Lakiery Golden Rose są niestety cienkie, za to płatki Catherine też zawsze kupuję i jestem, podobnie jak Ty, z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze łagodzący płyn do demakijażu Garnier jest bardzo fajny :)

      Usuń
  13. Lubię ten podkład z Rimmela, często do niego wracam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię lakiery Golden Rose ale nie wszystkie spisują się super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez lubię zmywacz Isany ;) Bardzo fajne i pokaźne denko Alicjo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Duże denko :) Zmywacz do paznokci z Isany muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o Original Source limonkowy to mam takie samo odczucie. Miałam i dla też czuć jakiś domestos czy coś w tym stylu :D.

    PS. Nie wiem czemu, ciągle Ciebie obserwuję a nie pojawiają mi się Twoje wpisy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pochwalisz się swoim chłodnym blondem?(: Ale Ci zazdroszczę pobytu nad morzem,achhh ♥.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na temat oszczędzania wolę nie pisać :( Z Twojego denka miałam płyn z Garniera, Ziaję, pastę i szczoteczkę Cogate ;)
    PS Mam taki sam problem jak UpitaKubisiemx3 - nie pojawiają mi się Twoje posty w bloggerze :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a znam ta probke z ziaji do higieny intymnej i paste do zebow i szczoteczki ;) ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pokaźne denko! miałam z YR też ten szampon, a co do oszczędzania to nie jest zdecydowanie moja mocna strona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń