środa, 10 czerwca 2015

Koncertowo - Maciej Maleńczuk & Psychodancing

Hejka!
Dzisiaj opiszę moje wrażenia pokoncertowe :)

Niedawno udało mi się wygrać zaproszenie dla dwóch osób na recital Macieja Maleńczuka & Psychodancing. Impreza sponsorowana przez Trójkę - Program Polski 3 Radia była zamknięta (wstęp tylko dla wybranych osób) na Dworcu Świebodzkim we Wrocławiu.


         22 maja pojechałam wraz z moją przyjaciółką Eweliną na wyznaczony koncert. Myślałyśmy, że występ będzie miał miejsce w zamkniętej hali, jakże zdziwiłyśmy się, kiedy weszłyśmy do na nieczynną stację kolejową i ujrzałyśmy scenę tuż przy torach ! :D Nowe doświadczenia zawsze cieszą, szkoda tylko, że tak intensywnie szykowałyśmy się na wielkie wyjście, skoro prasowana pół h bluzka przykryta została ciepłą kurtką, bowiem temperatura na dworze wciąż nie była wymarzona.
        Przy wejściu przywitało nas Radio Trójka. Po przepchaniu się przez tłum do pierwszych rzędów, spostrzegłyśmy Maleńczuka. Wokalista, na którego koncercie byłyśmy ostatnio 10 lat temu - jako młode gimnazjalistki - nie zmienił się w ogóle (w sumie wygląda chyba nawet jeszcze lepiej). 

         
        Maciek wraz z zespołem rozpoczął energetyczny występ. Oryginalny piosenkarz chętnie bluzgał, a pomiędzy piosenkami opowiadał żarty dotyczące jego egzystencji. Znany z kontrowersji wokalista zaśpiewał kilka mocniejszych kawałków o polskim społeczeństwie, nie pomijając tematów tabu. Bardziej konserwatywnym osobom zapewne nie spodobałoby się show Maleńczuka przebranego w sutannę - krytykującego w piosence księży. W zasadzie muzyk wyśmiewał wszystkich łącznie z samym sobą. Słusznie stwierdził, że normalni ludzie są nudni, a tylko wariaci żyją szczęśliwie jak chcą.


      
       Ucieszyłam się, że podczas występu nie zabrakło najsłynniejszych przebojów artysty jak: ,,Ostatnia nocka", ,,Tango libido", ,,Dawna dziewczyno" czy ,,Nigdy więcej". Z niecierpliwością czekałam na najnowszy kawałek ,,Vladimir". Koncert był świetny, Maleńczuk potwierdził swoje poczucie humoru i talent muzyczny. Może nie do końca przepadam za jego osobą, ale uważam, że ma genialny głos, którego słucha się z przyjemnością. Ciekawe czy na kolejny jego recital wybiorę się ponownie za kolejne 10 lat :)




Lubicie piosenki Maleńczuka? :)

24 komentarze:

  1. Może nie jest wielbicielem jego muzyki, a nawet nie znam jej za dobrze, ale takie wydarzenie to musi być prawdziwe przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś się wybrać, chętnie bym go posłuchała na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncerty to cudowna zabawa, sama ostatnio bawiłam się na Hey :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się wybrała na jego koncert

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za Maleńczukiem, ale fajnie, że Ci się udało wygrać zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazwisko mi się obiło o uszy, ale czy coś słyszałam jego autorstwa to nie jestem pewna. Życzę, by kolejny koncert nie był za 10 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki koncert musiał być niemałym przeżyciem, nie jestem wielką fanką Maleńczuka, aczkolwiek na taki koncert chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką Maleńczuka, ale bardzo chciałabym pójść na jakiś koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie słucham jakoś namiętnie piosenek Maleńczuka, ale jest kilka takich utworów, które bardzo lubię np.Ostatnia nocka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, bardzo lubię Maleńczuka i też bym się chętnie przeszła na jego koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za Maleńczukiem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko jestem na koncertach. Chociaż nie przepadam za piosenkami Maleńczuka to też myślę, że głos ma ciekawy :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję być na koncercie Maleńczuka ,ale nie podobało mi się .

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama bym się wybrała na koncert Maleńczuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jakoś za tym Panem nie przepadam, ale najważniejsze, że Tobie się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za jego twórczością nie przepadamy, ale inne koncerty uwielbiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koncerty uwielbiam ale Maleńczuka live jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam dawno temu na koncercie Maleńczuka w Lublinie i muszę przyznać, chociaż go lubię, że nie dał z siebie nawet procentu swoich możliwości, fajnie, że tym razem się postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam co do niego mieszane uczucia, z jednej strony podziwiam go za to jaki jest, nie udaje, jest sobą, nie ulega konwenansom, lubię takich ludzi, z drugiej czasem przegina :D Ale na pewno bardziej go lubię niż nie lubię no a kawałki ma świetne. Cenią go jako artystę, bo ma bardzo przemyślane teksty, porusza ważne tematy i świetnie operuje satyrą, naprawę inteligentny człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że Ci się podobało:) Znam tylko kilka piosenek Maleńczuka, ale potrafię sobie wyobrazić, że na jego koncercie jest fajny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ja też. Jak już zacznę to dłuuugo tylko jego słucham

      Usuń
  22. uwielbiam Maleńczuka i gratuluje wygranej! Chyba sobie zaraz włączę coś z twórczości Maleńczuka:))

    OdpowiedzUsuń