niedziela, 7 czerwca 2015

Denko 24 - maj

Siemanko!
Zapraszam na kolejną odsłonę mojego kosmetycznego denka. W maju nie zużyłam wielu produktów :)



 
1. Płyn do kąpania Bobini - Wanilia i kokoski

Cena: 9 zł. Bez parabenów, barwników, silikonów (super piana z mleczkiem bawełnianym). Produkt dawał faktycznie niezłą pianę, po kąpieli z nim miałam nawilżoną skórę, nie mniej jednak żadnego zapachu nie wyczuwałam. Kolorowe opakowanie oceniam na plus.

Czy kupię ponownie? Nie




 
2.  Szampon Schauma odświeżający z ekstraktem z 7 ziół (włosy normalne po szybko przetłuszczające się) - bez silikonów
Cena ok. 8 zł. Kosmetyk dobrze się pienił, nie plątał włosów. Niestety, po dłuższym jego używaniu zauważyłam, że moja fryzura straciła na objętości i ponownie zaczęła się przetłuszczać.

Czy kupię ponownie? Nie




3. Farba do włosów Schwarzkopf Palette C8 Platynowy Blond
Cena ok. 12 zł. Z uzyskanego efektu byłam bardzo zadowolona, otrzymałam chłodny blond - kolor taki jaki chciałam. Po miesiącu barwa się już jednak spłukała.












Czy kupię ponownie? Nie wiem

4. Odżywka do włosów w sprayu normalizująca Herbal Care Farmona
Cena ok. 8 zł. Naturalnie piękne włosy. Włosy tłuste z tendencją do łupieżu. Produkt kupiłam w pośpiechu podczas zakupów w Biedronce, w domu zauważyłam na pierwszym miejscu w składzie alkohol - zapach jego był tak mocny, że prawie się udusiłam. Fryzurę mogłam rozczesać bez problemu po zastosowaniu odżywki, ale zapaszek denaturatu był nie do zniesienia. Na szczęście kosmetyk szybko zużyłam, nie charakteryzował się wydajnością.

Czy kupię ponownie? Nie







 


5. Glicerynowy krem do rąk - pielęgnujący i łagodzący ze składnikami nawilżającymi Biocura 250 ml
Cena ok. 6 zł w Aldi. Kosmetyk świetnie nawilżał moje dłonie, zawsze zużywam mnóstwo kremów do rąk, więc tak duża tubka jest dla mnie najlepszym rozwiązaniem.

Czy kupię ponownie? Tak








 
6. Matujący płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu - skóra tłusta i mieszana bebeauty - 400 ml
Cena ok. 7 zł. Ten micelek przypadł mi do gustu o wiele bardziej od wersji różowej, ale i tak moim zdaniem najlepszy jest najstarszy, standardowy brat. Produkt nie szczypał w oczy, dobrze zmywał makijaż, ale nie zauważyłam efektu matu. 

 









Czy kupię ponownie? Nie wiem

7. Płatki do demakijażu caterine - 120 sztuk
Cena ok. 3 zł. 100 % bawełny. Świetne płatki, mięciutkie, nie rozwarstwiały się.
Czy kupię ponownie? Tak

8. Szczoteczki do zębów Colgate 1+1 z nową powierzchnią odświeżającą język
Cena ok. 12 zł. Średniaki, w zasadzie szybko się zużyły, więc raczej wolę tańsze zamienniki.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

9. Sypki puder L'oreal.
Kosmetyk otrzymałam w prezencie, niestety miał pomarańczowy odcień i nie matowił skory.
Czy kupię ponownie? Nie


10. Tusz do rzęs Rimmel Max Volumeflash
Produkt dostałam, z efektów jestem średnio zadowolona, maxi rzęs nie zauważyłam, przeciętniak.
Czy kupię ponownie? Nie

W maju wydałam 70 zł na kosmetyki. W tym miesiącu muszę zaoszczędzić, zamierzam zamknąć się w 50 zł, mam nadzieję, że mój plan się uda :D Znacie coś z mojego denka? :)

24 komentarze:

  1. Uwielbiam ten krem do rąk. Jest tani i bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z Twojego denka nie znam. Nie wiem jak to robisz, że zamykasz się 70 zł. Ja w drogerii dostaję małpiego rozumu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci poszło. mi znany raptem micel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn Bobini kupuję czasami dla dzieci, a szampon Schauma totalnie mnie rozczarował, przestałam go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam Schaumy, ale moje włosy też w końcu zaczęły się przetłuszczać i przestałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie kojarzę, ale ja w ogóle mało kupuję kosmetyków. Trzymam kciuki za 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten płyn micelarny i lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, ze sa rożne wersje tych micelków z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk jest świetny, moje majowe odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Schauma 7 ziół szampon- ja może go kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie micela BeBeauty i bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w maju nie wydałam na kosmetyki nic :D jakoś tak się złożyło, że miałam wszystkiego w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bobini to ulubieniec mojego juniora :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam żadnego z Twoich kosmetyków :) kiedyś kusił mnie ten biedronkowy micel, ale coś nam nie było po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam tylko micel z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten micel z biedronki mam tylko inna wersję :) Bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też używam płyn do kąpania Bobini i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaintrygował mnie ten krem do rąk i na pewno niedługo go wypróbuję :))
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie polubiłam płynów micelarnych z biedronki, mam zbyt wrażliwe oczy. gratuluję denka

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam z Twojego denka tylko płyn z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie szampony z Schaumy też się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń