piątek, 29 maja 2015

Zdobycze 27

Hej!
Dzisiaj post z moimi ostatnimi zdobyczami, cieszę się, że w maju dopisało mi szczęście :)

1. Na portalu regionalnym wygrałam 2 bilety na operę ,,Halkę". Było wspaniale, moje wrażenia przedstawię w następnej notce.


2. Niespodziewanie, zauważyłam swoje nazwisko w gronie zwycięzców zaproszenia dla dwóch osób na koncert Maleńczuka zorganizowany przez Radiową Trójkę. Uwielbiam muzykę na żywo, także podarunkiem byłam bardzo uradowana.


3. Wzięłam udział w konkursie z okazji Dnia Matki i mój wiersz dla mniej został nagrodzony bonem na 100 zł na prezent dla mamusi w Mydlarni u Franciszka. Pierwszy raz byłam w tym sklepie, ceny mnie zaszokowały. Wybrałam mamie krem pod oczy, mydło przeciw wypadaniu włosów. Dodatkowo, pani namówiła mnie do przekłucia wybranego balonika, z którego wypadła informacja o kolejnej nagrodzie - kostce do manicure. Mamusia z prezentu się ucieszyła, mam nadzieję, że kosmetyki będą adekwatne do ich cen :)


4. Przy wizycie w Yves Rocher dostałam comiesięczne gratisy.


5. Od autora otrzymałam niezwykle oryginalną książkę. Lekturę już przeczytałam, jej recenzję zamieszczę w przyszłym tygodniu.


A Wy co ciekawego ostatnio otrzymaliście? :))

31 komentarzy:

  1. Łoł u mnie Trójka od lat non stop, super, ze wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz szczęście w różnych konkursach! Ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam... Gratuluję zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Te bransoletki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. We wszystkim masz tyle szczęścia? :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz szczęście :-) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie w maju szczęście Ci sprzyjało :) Ja rzadko biorę udział w konkursach, może powinnam częściej to robić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci dopisuje szczęście, gratuluję tylu wspaniałych wygranych... czekam na relację z Opery!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę żeby taka dobra passa trwała nadal :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś pójść do opery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, oby nadal dopisywało Ci szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no - wspaniały zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopisuje Ci szczęście, nie da się zaprzeczyć. Czekam na opis wrażeń z opery:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, super, zazdroszczę :)
    A wiesz, nigdy nie byłam w operze. Gdybym miała iść, to chciałabym na "Halkę", bo jest taka znana, a nigdy jej nie widziałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki bon to wielka radość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam pracę, liczy się? :P ostatnio przyszła do mnie paczka ze Sztukatera, ponad 20 książek, jest co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam niespodziewany list od mojej czytelniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe niespodzianki, fajnie że udało Ci się wygrać i coś dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezent dla Mamy , szkoda że nie miałam o nim pojęcia bo na pewno też bym spróbowała sił :)
    http://knofashioo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :) Kusi mnie Metalowa dolina :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis ! Gratulacje i pozazdrościć
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę wyjść z podziwu, że cały czas, regularnie, coś wygrywasz:) Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje :) Tyle wygranych :)) Też mam te bransoletki z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo, Ty co chwile coś wygrywasz zagraj w totka!!!! :]]]]]]]]

    OdpowiedzUsuń