wtorek, 21 kwietnia 2015

Zdobycze 26

Siemanko!
Dzisiaj chciałam pochwalić się moimi ostatnimi zdobyczami :)

1. U http://mojswiat-szelestkart.blogspot.com/ wygrałam książkę, której lekturę właśnie zaczynam :)


2. Na portalu http://www.granice.pl/ wymieniłam swoje punkty za wybraną książkę. Bardzo podoba mi się również genialna zakładka!


3. Na fanpage Wrocławskie Promocje Dobrych Książek wygrałam także wspaniałą lekturę:


4. W Yves Rocher dostałam gratisy ^^


5. Kumpela Kasia dała mi kilka próbek kosmetyków.


6. Koleżanka Asia przywiozła mi z Japonii laleczkę kokeshi na szczęście - symbolizującą młodość i dziewczęce piękno :D


A co Wy ciekawego dostaliście ostatnio ? :)

51 komentarzy:

  1. Czytałam książkę Szyszkina, a dostałam też kilka innych tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powieść "Niechciani" jak dla mnie rewelacja :)
    Też mam podobny breloczek przywieziony przez moją ciocię z Japonii - tylko nie wiem co moja laleczka symbolizuje.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne zdobycze!
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze!!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Yrsy jestem ciekawa, a ,,Nie dochodzą tylko listy nienapisane" też miałyśmy, ale lektura była dość żmudna. Jestem ciekawa, jak to będzie w Twoim przypadku.
    Moja ostatnie zdobycze to oczywiście książki, które pokazuje w sobotnim cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobycze, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się oko cieszy, gdy się na te zdobycze patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niechciani wciskają w fotel, szczególnie rozbrajającym zakończeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle szczęścia naraz!- gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nie dochodzą..." jest cudowna.
    Gratuluję wszystkich zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej okolicy otwarto nową księgarnię - wszystkie książki przecenione. Upolowałam za 9zł II t. Sagi Asgardu. Ostatnio przybywa mi na półce książek, a totalnie nie mam czasu by je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdobycze :). "Niechcianych" mam na półce, więc czekam na Twoją opinię.
    Bardzo mi się podoba laleczka. Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, chciałam zaprosić Cię do wzięcia udziału w książkowym rozdaniu organizowanym u mnie na blogu. Do wygrania: "Gra o tron" George'a Martina, "Love, Rosie" Cecelii Ahern oraz "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn. :)

    http://www.zapisanemarginesy.pl/2015/04/ksiazkowe-rozdanie-edycja-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zdobyłam nagrodę w konkursie organizowanym przez Paulę :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję świetnych zdobyczy :) Czekam na recenzję "Niechcianych". Przyjemnej lektury, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdobycze, podkradłabym zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Ciebie szczęściara, ja nigdy nie wygrywam w konkursach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak z ostatnich rzeczy to dostałam chyba paczkę na Wielkanoc od blogerki która mnie czyta :D Skakałam z radości :)
    Co do Twoich zdobyczy to laleczka zdecydowanie wygląda wyjątkowo. Uwielbiam pamiątki pochodzące z dalekich podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award.
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html
    Mam nadzieję, że się przyłączysz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdobycze i gratuluję wygrania w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeuroczy breloczek :) Ja ostatnio dostałam śliczny wisiorek na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam ostatnio urodziny... ale jakoś kurcze nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam te gratisy z Yves Rocher :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję:) Książki<3 a ta laleczka kokeshi jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie znaleźć się w takim poście:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdobycze :) ja ostatnio dostałam nową przesyłkę ze Sztukatera i wymarzoną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam duże koperty, w których są książki! :D A zakładka genialna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko pozazdrościć zdobyczy. :) U mnie kwiecień na razie dość spokojny, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana do Liebster Awards: szczegóły tutaj: http://opiniumkosa.blogspot.com/2015/04/liebster-awards.html
    + fajne "zdobycze" :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesujące zdobycze, w szczególności książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio nie mam jakoś szczęścia do prezentów, ale parę tytułów na półce mi przybyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. cóż za ciekawe zdobycze ;)
    Ja prób sweterka i spodni nic nowego nie zdobyłam - narzeczony mi zabrania wydawać kasę (zbieramy na ślub)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja może nic nie dostałam, ale za to sobie zamówiłam trzy książki, które bardzo chcę przeczytać. Jedną taką trochę obyczajową, jedną kulinarno-podróżniczą i jedną młodzieżówkę po niemiecku, żeby się jakoś przełamać ;/.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też wymieniłam sobie punkty na książkę na granice.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio wygrałam zestaw 7 lakierów do paznokci i wałek do malowania wzorów, wymieniłam punkty w Born Pretty na płytkę do wzorków, dostałam też dostawę 10 egzemplarzy recenzenckich z portalu sztukater, jeden z Ferii i dwa od wydawnictwa SQN... Strasznie fajny pomysł miałaś z tą zakładką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No tak, jak Japonia to i wieczna młodość :). Czyli wygląda na to, że zakłady medycyny estetycznej nigdy na Tobie nie zarobią :D.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na portalu granice.pl można wymieniać punkty na książki?!
    Ale fajnie!
    Pierwsze słyszę :)

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dostałam urlop i to mnie w tej chwili cieszy najbardziej :) Mam kilka dni na naładowanie baterii i spokojne zatapianie się w książkach :)
    Ciekawa jestem czy Yrsa Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudna laleczka :) Lubię gratisy z YR, ale czasami niektóre są wyjątkowo tandetne :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Oprócz książek zazdroszczę trochę tej japońskiej laleczki, gdzieś o niej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdobycze. Bardzo podoba mi się zakładka i laleczka :P Cóż.. czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe zdobycze. Muszę częściej zaglądać na stronę Granice.pl, to może w końcu też uzbieram odpowiednią ilość punktów na jakąś książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje okazałych zdobyczy i zapraszam Cię do mojego STOSIKA. W kwietniu był całkiem spory :-)

    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2015/05/stosik-kwiecien-2015.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń