wtorek, 3 marca 2015

Zdobycze 25

Hej!
Dzisiaj zapraszam na pokaz moich ostatnich wspaniałości, które przywędrowały do mojego domu :)

1. U http://80agness.blogspot.com/ wygrałam kosmetyki z kwasami. Jestem bardzo ciekawa efektów końcowych, mam nadzieję, że chociaż część blizn zniknie mi na zawsze :) Na pewno podzielę się opinią.


2. Kolejna moja wygrana pochodzi od http://lustro-rzeczywistosci.blogspot.com/ . Jestem już po lekturze książki, która mnie bardzo poruszyła! Niedługo zamieszczę recenzję.



3. Na blogu http://strofki.blogspot.com/ wygrałam roczne wyzwanie (podróżnicze) ,,Odkrywamy białe plamy". Otrzymałam nagrodę książkową, nie mogę się już doczekać, kiedy ją przeczytam ^^


4. Odwiedziła mnie ciocia i przywiozła mi mały prezencik: perfumy :)


5. Gratisy ze sklepu Yves Rocher są zawsze spoko.


6. Na koniec wszystkie zdobycze z Międzynarodowych Targów Turystycznych we Wrocławiu. Było super! Moja przyjaciółka wygrała ponownie wycieczkę do Szwecji, ponadto otrzymałyśmy prezenty za zrealizowanie gry targowej: kryształy z Huty Julia i inne gadżety. Wzięłam udział w wykładach Beaty Pawlikowskiej i Krzysztofa Wielickiego, spotkałam Aleksandra Dobę (więcej o zachowaniu autorów napiszę przy recenzjach książkowych). Natomiast szczególnie zaskoczył mnie fakt, że najbardziej obleganą gwiazdą była Nela - mała podróżniczka, do której kolejka po autografy nie miała końca. Szok.

32 komentarze:

  1. Ooo... wspaniałę książki wygrałaś, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłyśmy na Targach w Łodzi to też było spotkanie z Nelą i tłumy ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takich targach. Ale chętnie się wybiorę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Podróże z tej i nie z tej ziemi" mogą być ciekawe :) Autor pochodzi z moich stron, więc tym bardziej zapoznałabym się z tym, co chce przekazać czytelnikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałości. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ile wspaniałych rzeczy wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jak kosmetyki z kwasami, bo u mnie też są blizny:(((( A sudocrem coś mi ostatnio zapycha strasznie i nie wiem czym się ratować:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blizny jest dobry krem ze śluzu ślimaka. Brzmi okropnie, ale to krem jak wszystkie inne. :) Oczywiście, krem kremowi nierówny, ale jak się trafi na dobry to potrafi zdziałać cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, czekam na recenzje książek :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ci zdobycia tych wszystkich nagród :) To zawsze miłe, gdy się coś wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci zazdroszczę tych zdobyczy i wygranych, ja niestety nie mam tyle szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdobycze, ciekawa jestem tych kosmetyków z kwasami...
    gratulacje dla przyjaciółki - wycieczka do Szwecji to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że targi turystyczne bardzo owocne były ;) Książki zapowiadają się ciekawie. Trzymam kciuki za działanie kosmetyków z kwasami. Mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona tak, jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałości :). Ale najbardziej to Ci zazdroszczę książki "Dzień, który zmienił wszystko". Koniecznie muszę ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje książek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, widzę, że obrodziło w różne cuda :) Ja nigdy nic nie wygrywam, chlip... Ależ piękna mapka. Widzę ją na ścianie swojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegapiłam te targi i trochę żałuję. Mam nadzieję, że za rok będę mogła tam być.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam te pseudo kuferki rozkładane z YR :) Teraz jak mam samodzielne mieszkanie w S to w sumie leżą schowane, ale jak wynajmowaliśmy tylko jeden pokój to trzymałam w nich wiele rzeczy, które nie powinny być na widoku, a la lokówka, suszarka, żelazko itp :)
    Ps. Bardzo fajna mapa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile tego :) Też lubię prezenty z YR :) Dwa foliowe pudełka już zagospodarowałam, na razie brakuje mi pomysłu co wpakować do największego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje tyle ciekawych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo emocji za Tobą i wiele fajnych zdobyczy :) Mnie najbardziej ciekawi "Dzień, który zmienił wszystko" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś robiłam mnóstwo zamówień w Yves Rocher właśnie dla gratisów, bo były naprawdę świetne. Teraz coraz mniej jest tych naprawdę fajnych, ale te "pudełka" też mam i jestem z nich zadowolona. Trzymam w nich skarpetki i legginsy ;) I jestem wielką fanką ich kompletów długopisów oraz kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń