piątek, 19 grudnia 2014

Zdobycze 23

Cześć :))
Dzisiaj pochwalę się moimi ostatnimi wspaniałymi zdobyczami ^^

1. Na blogu http://zakrecony-swiat-marty.blogspot.com/ wygrałam interesujący kryminał. Serdecznie dziękuję, już nie mogę się doczekać lektury :)


2. Dzisiaj ze skrzynki wyciągnęłam książkę, którą wygrałam na blogu http://pasje-fascynacje-mola-ksiazkowego.blogspot.com/ Dziękuję bardzo :))


3. W ubiegłym tygodniu otrzymałam interesującą paczuszkę od http://mieszadelkomoje.blogspot.com/ Niestety, Joasia zawiesiła już swojego bloga..


4. Prezent od mamusi na urodziny :D


5. Kolejny urodzinowy prezent od koleżanki :)) Zachwyciła mnie pyszna czekoladka z Serbii :))


6. Najwspanialszy prezent urodzinowy od przyjaciółki. Wszystko boskie, szczególnie książki. Wieczorem zacznę lekturę ,,Dziewczynki z balonikami"! Dzięki bardzooo <3


Życzę wszystkim miłego weekendu, ja tymczasem uciekam do babci! Pozdrawiam :)

35 komentarzy:

  1. Wow ale świetne nabytki ;) Gratuluję szczęścia w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości :) Zaciekawił mnie tytuł "Co Finowie mają w głowie", brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach "Całą nadzieję w Paryżu" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pałac północy czytałam, ale średnio mi się podobał, jestem ciekawa Twojej opinii.
    Jestem także ciekawa Cała nadzieja w Paryżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko godne pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wow, ileż prezentów, aż oko cieszy :) Tobie również życzę miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać komuś szczęście sprzyjało w tym miesiącu ;) Życzę udanej lektury i duużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty i wygrane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe zdobycze, zazdroszczę ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygrany w aż dwóch konkursach :)
    Chciałabym mieć ,,Cała nadzieja w Paryżu".

    OdpowiedzUsuń
  11. Kradłabym Pawlikowską, "Dziewczynkę..." i Zafona ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. o, widzę nowy Zafon :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe zdobycze. Gratuluję i życzę dalej szczęścia w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdobycze :) Zafóna właśnie sobie zamówiłam, a z pozostałych książek chętnie sięgnęłabym po tytuły podróżnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdobycze. Życzę przyjemnej lektury "Dziewczynki z balonikami". W moim przypadku taka właśnie była. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz co czytać na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć takich nabytków! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Cała nadzieja w Paryżu" ma cudną okładkę. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie prezenty to ja lubię najbardziej:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, gratuluję pięknych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, ze mama i przyjaciółki wiedzą co lubisz :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prezenty otrzymałaś, słodycze kuszą jedynie odrobinę mniej niż książki... ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zafona polecam a "Dziewczynki z balonikami" zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nono ładne zdobycze. :)
    miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile cudowności. Zazdroszczę :) Miłego czytania : >

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy możesz podpytać przyjaciółkę skąd kupiła tę cudną piżamę z kotem/??? <3 I co to jest to coś w kształcie aparatu?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne nowości, będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe nowości, zaciekawiła mnie książka "Cała nadzieja w Paryżu" ze względu na okładkę, muszę sprawdzić o czym to jest :)

    OdpowiedzUsuń