niedziela, 7 grudnia 2014

Zdobycze 22

Cześć!
Dawno nie chwaliłam się moimi zdobyczami, najwyższy już czas :)

1. Na blogu http://77dakota.blogspot.com/ wygrałam 2 maski. 1 podarowałam mamie i razem zrobiłyśmy sobie wieczór SPA. Jeszcze raz dziękuję za nagrodę :))


2. Wspaniały prezent otrzymałam od http://rogaczki-kosmetyczne.blogspot.com/. Moje serce skradły nie tylko kosmetyki  Organique, gdyż nigdy wcześniej nie miałam okazji testować produktów tej firmy, ale także genialne pudełko, które okazało się być idealnym miejscem na moją biżuterię :) Bardzo dziękuję <3


3. Na blogu http://zakamarek2013.blogspot.com/ wygrałam interesującą książkę, którą planuję niedługo przeczytać. Zapowiada się bardzo ciekawie ^^ Dzięki!!!!! :)


4. Przy ostatnich zakupach w sklepie Yves Rocher otrzymałam kilka gratisów.


5. Mama obdarowała mnie wymarzonym prezentem na Mikołaja :))


6. Od mojej kochanej koleżanki Kasi niespodzianka prosto z Niemiec kosmetyk Balea. Dziękuję <3


Mam nadzieję, że miło spędziliście weekend :) Ja byłam na Wrocławskich Targach Dobrych Książek i wróciłam do domu z mnóstwem cudownych lektur z autografami od autorów. Bardzo się cieszę, że mogłam spotkać m.in. Olgę Tokarczuk czy Andrzeja Stasiuka ;)

37 komentarzy:

  1. Świetna wygrana od Rogaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, szaleństwo :D Super rzeczy wygrałaś :D A gratis od YR świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że nagroda przypadła Ci do gustu :) Przyjemnego używania.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze. Nic, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda, ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam ::(

      Usuń
  6. Wow ileż dobroci do ciebie trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta fioletowo-złota torba o bombeczki w tym samym kolorze... super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Organique bardzo mnie zaciekawiły :) Mam z tej firmy olej kokosowy i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, czekam na wpis w relacją z Targów, chętnie bym go przeczytała :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kosmetykach Balea czytałam sporo dobrego, ale niestety dla mnie są niedostępne. Zazdroszczę też kosmetyków z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się że spożytkowałaś maski wraz z mamą :)
    i zazdroszczę spotkania z Olgą Tokarczuk - jej "Księgi Jakubowe" są na mojej świątecznej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O Fryderyku to bym chętnie poczytała...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się wybieram do YR po te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super rzeczy :) Mam w swoim notesie takie zdjęcie, jakie masz na pudełku z Organique. Jestem oczarowana tymi włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jestem pod wrażeniem. Piękne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara! ;) Niech wszystko pięknie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie:) Miłego testowania i czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż, za piękne zdobycze! A jeszcze Gwiazdka przed Tobą!
    Też byłam kiedyś na spotkaniach i z panią Tokarczuk, i ze Stasiukiem. Ciekawe osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ponadto bardzo interesujące książki :)

      Usuń
  20. Zazdroszczę Organique, bo chciałam coś przetestować z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiły mnie te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się coś nie mogę zabrać za swoje maseczki, które kupiłam jakiś czas temu ;/ Piękne te zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdobycze świetne :) Akurat prezenty na mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paczki z Organique zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. och widzę mój najulubieńszy kalendarz z ks. Twardowskim <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :). // Zazdroszczę tego kalendarza od mamy :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle dobra :) najbardziej podoba mi się kalendarz z ks. Twardowskim . Mama wie, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń