wtorek, 9 grudnia 2014

Denko 18 - listopad

Cześć!
Dzisiaj przedstawię Wam moje denko listopadowe. Nie mogę uwierzyć, że minął już kolejny miesiąc, a moje wykończone kosmetyki - fotografowałam po raz 18 :O


1. Farba do włosów Garnier Color Naturals (7.3. Naturalny Złoty Blond)
Cena 9 zł. Produkt kupiłam po raz drugi - uzyskany kolor podoba mi się, chociaż jest trochę za ciemny. Do farby gratis dodana była mała saszetka odżywki.


Czy kupię ponownie? Nie

 


2. Szampon Johnson's Babe z pompką
Cena: 13.50 zł. Kosmetyk wydajny, 500 ml zużyłam w ciągu 2 miesięcy (przy prawie codziennym myciu włosów). Ciekawym atrybutem była pompka, jednak szampon mało się pienił, więc trzeba było naciskać rączkę kilka razy, aby uzyskać wymarzony efekt. Włosy po używaniu tego produktu ładnie się błyszczały, jednak szybko przetłuszczały. 
Czy kupię ponownie? Nie








3. Suchy szampon Dove
Cena ok. 19 zł. Używałam w awaryjnych sytuacjach. Zwiększał objętość włosów, odświeżał je, a przede wszystkim pięknie pachniał. Nie zostawiał siwych refleksów. Póki co stał się moim ulubieńcem wśród suchych szamponów. 
Czy kupię ponownie? Tak

4. Żel pod prysznic Oriflame.
Kosmetyk kiedyś wygrałam. Świetnie się pienił, dodatkowo miał cudownych zapach. Z reguły nie wracam już jednak do tego samego żelu pod prysznic.
Czy kupię ponownie? Nie



5. Krem do rąk Eldena z aloesem - do każdego rodzaju skóry Bardzo fajny, wydajny krem - bezzapachowy. Doskonale nawadniał moje ręce. W dodatku miał niską cenę.

Czy kupię ponownie? Tak








6. Krem do rąk z aloesem Aro
Niedrogi kosmetyk, który doskonale nawilżał dłonie, nie kleił się, charakteryzował się delikatnym zapachem aloesu.
Czy kupię ponownie? Tak







 



7.  Bebeauty - płyn micelarny.
Cena - 8 zł (Biedronka) za 400 ml. Przebadany dermatologicznie - produkt hypoalergiczny. Uwielbiam tego micelka, idealnie zmywał każdy makijaż. Super wydajny, służył mi 2 miesiące. Nie podrażnił mojej cery. Zdecydowanie mój KWC - to już kolejna butelka, jaką nabyłam.
Czy kupię ponownie? Tak!








8. Zmywacz do paznokci Bebeauty z lanoliną i gliceryną. Nawilża i zmiękcza skórę wokół paznokci, nie zawiera acetonu.
Cena ok. 5zł. Jestem zadowolona z działań. Zmywacz był wydajny, prawidłowo usuwał resztki lakieru.
Czy kupię ponownie? Tak

9. Sudocrem. To mój przyjaciel. Używam od ponad dwóch lat. Wspaniale wygoił mi twarz. W razie nagłych i niespodziewanych niedoskonałości smaruję pryszcze odrobiną Sudocremu i następnego dnia moja cera jest już wyleczona. Niestety, dowiedziałam się, że ostatnio zapchał skórę koleżanki, więc pewnie nie każdemu będzie służył tak idealnie jak mi. Cena ok. 12 zł. Mój KWC.












Czy kupię ponownie? Tak!

10. Lakier do paznokci PAESE - mini me
Produkt kiedyś wygrałam. Miał minimalną wielkość, wystarczył mi na ok. 1 miesiąc używania. Fioletowo - szary kolor przypadł mi do gustu. Lakier cechowała perfekcyjna gęstość, szybko schnął.
Czy kupię ponownie? Tak

11. Woda toaletowa Yves Rocher - wanilia (20ml)
Cena ok. 19 zł. Uwielbiam zapach tej wody! Perfumowane ubrania pachniały jeszcze następnego dnia ^^ To ten hit, który na pewno kupię jeszcze nie raz, w przeciwieństwie do wody toaletowej kokosowej tej firmy, bowiem z nią się nie polubiłam.
Czy kupię ponownie? Tak

12. Pasta do zębów Colodent - eksplozja wybielania
Produkt absolutnie nie spełnił obietnic producentów, wręcz przeciwnie - mam wrażenie, że moje zęby od czasu używania tej pasty przyciemniały. Nie dorównuje mojemu ulubieńcowi Colgate Total.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

13. Colgate Total advanced whitening. Długo szukałam idealnej pasty i znalazłam :) Mimo iż wcześniej używałam wiele past Colgate, żadna nie była tak super jak ta. Wybieliła mi zęby, usunęła przebarwienia. Kupiłam w Rossmanie - 8 zł. Bez wątpienia KWC!
Czy kupię ponownie? Tak! 

14. Płatki kosmetyczne Lilibe mit aloe vera - 60 sztuk
Cena ok. 3 zł. Lubiłam je, były mięciutkie, nie rozwarstwiały się.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

15. Płatki Cleanic 40 sztuk
100 % bawełny z proteinami jedwabiu. Wyjątkowo gładkie i puszyste. Uwielbiam te płatki, są większej wielkości niż klasyczne. Nie rozwarstwiały się, delikatne w dotyku. Cena ok. 5 zł.
Czy je kupię ponownie? Tak

16. Maska kolagenowa hydrożelowa - produkt profesjonalny Beauty face (rewolucja w pielęgnacji skóry)
Produkt wygrałam, pierwszy raz mogłam przetestować tak oryginalną żelową maseczkę z otworami na oczy nos i usta - wyglądałam jak przybysz z obcej planety. Musiałam położyć się na łóżku na 30 minut, gdyż w pozycji pionowej maseczka spadała mi z twarzy. Po ściągnięciu zielonego żelu, zauważyłam, że moja cera była lekko naciągnięta, wypoczęta, nawodniona. Kosmetyk nie uczulił mnie aczkolwiek nie zauważyłam, żebym odmłodniała :D Polecam dla relaksu ^^

 
Czy kupię ponownie? Nie wiem

Niestety, w listopadzie poszalałam i wydałam aż 154 zł na kosmetyki (a miałam kupić tylko to, co potrzebne :P ). Może w grudniu uda mi się trochę zaoszczędzić, wszak jest kilka ważnych świąt (w tym moje kolejne 18 urodziny), więc nie pogardzę kosmetycznymi prezentami :D Znacie coś z mojego denka? Pozdrowienia!

33 komentarze:

  1. Nie miałam nic z twojego denka ! Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, faktycznie poszalałam w listopadzie z kupnem kosmetyków :) Ja miesięcznie wydaje raptem 30 zł :)
    Spore denko. Poza szamponem Dove, nie znam żadnych stosowanych przez ciebie produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować Sudocrem sporo osób go zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn z BeBeauty miałam i był w porządku - nic specjalnego, ale też i nie bubel ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam za bardzo, aczkolwiek słyszałam już o suchym szamponie, nigdy go jednak nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony z tej listy to płyn micelarny z Biedronki. Też go lubię. Niby zwykły i tani, a spełnia swoje zadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam micela z BeBeauty i był całkiem ok, tyle że czasem szczypał w buzię, więc do niego nie wracam ;) Znam też oba płatki i pastę Colgate, którą bardzo lubię. Mam wodę toaletową z YR w innej wersji zapachowej ;) Zaciekawiły mnie oba kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sudocrem jest naprawdę super! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Również używam płynu z Biedronki, chociaż używałam też mleczka, ale szczypało mnie w oczy. Zainteresowała mnie farba, ale mam naturalne ciemne włosy ze sporymi odrostami i chyba bym nie uzyskała takiego kolorku. Ja teraz w grudniu przyszalałam z zakupami kosmetyków, a to dlatego, że można kupić ciekawe zestawy za atrakcyjne ceny, więc postanowiłam zaopatrzyć się na dłuższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co szamponów Dove to nie lubię, bo dostaję po nich łupieżu. Suchego używam z Syosu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sudocremu kiedyś używałam, ale nie widziałam po nim jakiś rewelacyjnych efektów... Mam ochotę spróbować suchego szamponu Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki masz kolor włosów na jakie kładziesz ten kolor farby? bo szukam farby, która da mi ładny złotawy kolor, ale nie typowy blond

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tylko płyn micelarny używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam maseczkę z Beauty face ale jeszcze jej nie użyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Micel z biedronki jest dobry zwłaszcza że cena zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam swoje kosmetyki, których nigdy nie zmieniam, ale w Twoich produktach nie znalazłam nic swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne denko :) Dużo zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Micel i u mnie się skończył, ale w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sprawdzić ten suchy szampon. Miałam bodajże z Garniera i był straszny, ale skoro Dave nie zostawia śladów, to super :D Czasem dobrze mieć coś takiego pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nic z Twojego denka, nawet słynnego micela z biedry

    OdpowiedzUsuń
  21. Też używam tego płynu micelarnego, jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresował mnie ten suchy szampon z Dove. O ile lubię ich kostki myjące, tak do innych kosmetyków nie mogę się przekonać. Może jak wykończę Batiste to wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używałam suchy szampon od Syoss, ale mogę wypróbować z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie kuracja Sudocremem się nie sprawdziła ;) pokaźne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spore to denko. Ja bym na pewno takiego nie miała.

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, jakie spore denko, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  27. spore denko,sporo kasy.
    ja sie ograniczam też,ale kobiecie wiecznie czegos brakuje :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego NAJ NAJ dzisiaj dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka produktów znam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią wypróbuję ten suchy szampon z Dove ;)
    Pozdrawiam i przepraszam, że tak długo nie zaglądałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubie tego płynu micelarnego, zreszta od dawna nic mojej twarzy nie służy tak jak ocm

    OdpowiedzUsuń