wtorek, 11 listopada 2014

Sekstaśma

Cześć!
Dzisiaj post komediowy :)




   Tytuł: ,,Sekstaśma"
   Reżyseria: Jake Kasdan
   Czas trwania: 1.34 h.
   Rok produkcji: 2014
   Gatunek: komedia









Fabuła:
        Annie i Jay są małżeństwem z kilkuletnim stażem. W ich związek niespodziewanie wkrada się monotonia i zmęczenie. Młoda para poświęca cały swój wolny czas dzieciom i pracy. Znudzeni życiem rodzice postanawiają zgodnie z najnowszymi trendami nagrać sekstaśmę, która może stać się antidotum na ich problemy. Zszokowany Jay odkrywa, że intymny film trafił na iPady znajomych oraz szefa Annie. Zrozpaczeni małżonkowie postanawiają skasować wszystkie przypadkowo rozesłane wideo. 

        Film dostarczył mi oczekiwanej rozrywki, wiele fragmentów rozśmieszyło mnie do łez np. sceny z groźnym psem atakującym głównego bohatera. Obsada produkcji przypadła mi do gustu. Jason Segel świetnie zagrał zdesperowanego Jay'a, z przyjemnością obserwowałam momenty z jego udziałem. Camerion Diaz jak zwykle mnie nie zawiodła, jako Annie prezentowała się doskonale, z zazdrością spoglądałam na jej figurę. Rozbawić potrafił mnie również Rob Corddry, który rewelacyjnie wcielił się w rolę Robby'ego.
       Dzieło Kasdan'a wspominam bardzo pozytywnie. Podobała mi się muzyka brzmiąca w tle filmu. Otrzymałam upragnioną dawkę śmiechu, scenariusz mnie nie zawiódł. 
      Produkcja zawiera morał... nie warto nagrywać sekstaśm, bowiem nieoczekiwanie twórcy wideo w przyszłości zostaną jedynie mocno zawstydzeni, a filmik prawdopodobnie pogorszy tylko partnerskie relacje. 
      Komedia będzie idealnym seansem przede wszystkim dla fanów Cameron Diaz. Dzieło Kasdan'a zawiera mnóstwo humoru. Podczas oglądania filmu można się świetnie zrelaksować. Moja ocena ,,Sekstaśmy" to 7.5/10.       

34 komentarze:

  1. Mam w planach obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie ciągnie do tego filmu. Raczej nie obejrzę ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Cameron Diaz i produkcjami, w których bierze udział. Zwykle, po prostu, nie przypadają mi one do gustu i mimo, że mają bawić, mnie wcale nie śmieszą. Ale figurę to faktycznie aktorka ma świetną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawka śmiechu coś dla mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na nim w kinie. Fajny film na odprężenie i żeby się pośmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś obejrzę :) Brakuje mi ostatnio filmów, przy których można się pośmiać : )

    OdpowiedzUsuń
  7. O a tego nie widziałam :) Jakoś mi umknął:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tych aktorów, a filmu jeszcze nie oglądałam. W takim razie trzeba to nadrobić, obejrzę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego filmu nawet z tytułu ;p Lubię Cameron Diaz, więc myślę, ze przy najbliższej okazji obejrzę z chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tym filmem, niedługo może obejrzę. Komedię lubię, można się nieźle zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, że ja go nie oglądałam ? :D Dziś w wannie! :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy mnie do takich filmów nie ciągneło i tak jest również i tym razem. Ponadto mam uczulenia na Cameron.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie obejrzę. Ostatnio ciężko jest mi wygospodarować czas na filmy i to nawet nie wiem dlaczego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapamiętam i obejrzę podczas najbliższej chandry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilkanaście dni temu miałam kiepski dzień, dlatego mój mąż wieczorem w ramach chęci poprawienia mi nastroju włączył ten film. I tak jak piszesz - film dostarcza dużą dawkę śmiechu i niebanalny scenariusz. Poprawa humoru gwarantowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za komediami, wolę jakieś smutniejsze, trudniejsze tematy.
    Hehe, niezły morał ;p choć i tak na taki pomysł poprawy relacji bym raczej nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę brzmi ciekawie. No i pouczająco, jeżeli ktoś ma takie koncepcje. xD Chętnie się zapoznam bliżej z ekranizacją. Czuję się przekonana. xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno nie oglądałam żadnej odmóżdżającej komedii, więc może rozchmurzy mi ona jakiś jesienny, weekendowy dzień :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Boję się takich filmów, bo nigdy nie wiem czy prezentują jakiś poziom czy niekoniecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. hi hi chciałam obejrzeć ten film, widzę, że naprawdę warto:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie dla mnie, ale może kiedyś zmienię zdanie xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopisuję do swojej "must watch" listy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo akurat weekend, więc może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo prosty morał. Z takimi filmami mam tak, że sięgam po nie, gdy mam ochotę na niewymagająca rozrywkę. Wiadomo jednak, że nawet film oglądany dla relaksu powinien prezentować jakiś poziom - z tego co piszesz dawka dobrego humoru i dobra gra aktorska jest w "Sekstaśmie" :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post. Piękny, rzeczowy blog.
    Jestem blogerem modowym, ale na moim blogu pojawił się post o książce.
    Szczególnie zależy mi na komentarzu kogoś takiego jak ty - z doświadczeniem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy film, chętnie bym go obejrzała. Zapraszam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię komedie, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś wieczorkiem sobie zobaczę ;D!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ogladalam,ale chetnie obejrze.lubie takie głupawe komedyjki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak znajdę czas to na pewno obejrzę, lubię filmy z Cameron Diaz :)

    OdpowiedzUsuń