czwartek, 30 października 2014

Polowanie na druhny

Cześć!
Ostatnio miałam chęć na lekką komedię. Kto z Was oglądał ,,Polowanie na druhny"? :)





    Tytuł: ,,Polowanie na druhny"
    Reżyseria: David Dobkin
    Gatunek: komedia romantyczna
    Rok produkcji: 2005
    Czas trwania:  1.59 h.








Fabuła:
      John i Jeremy uwielbiają spędzać swój wolny czas na weselach. Jako nieproszeni goście udają dalekich krewnych z rodziny, aby móc bez przeszkód podrywać młode dziewczyny. Na ślubie córki Sekretarza Skarbu USA panowie zakochują się w drużkach panny młodej. Czy ich oszustwa zostaną w końcu odkryte? A może podrywacze postanowią się jednak ustatkować i ostatecznie dorośleć? Polecam dzieło Davida Dobkina.

      Film spełnił moje oczekiwania, w trakcie jego seansu doskonale się bawiłam. Podczas wielu scen śmiałam się głośno z przygód głównych bohaterów. 
    Niewątpliwym plusem produkcji jest obsada. Owen Wilson poprawnie wcielił się w Johna Beckwith'a. Mężczyzna świetnie przedstawił proces przemiany lekkomyślnego uwodziciela w nieśmiałego marzyciela. Vince Vaughn skradł moje serce rolą Jeremy'ego Klein'a. Aktor rewelacyjnie zagrał przyjaciela Johna. Momenty, w których pojawiał się Vaughn były komiczne. Zachwycił mnie również Bradley Cooper jako Sack Lodge. Artysta genialnie zaprezentował postać wrednego mężczyzny o fałszywym charakterze, cechującym się niezwykle magnetycznym spojrzeniem. Miło wspominam także role: Rachel McAdams (romantyczna Claire), Isla'e Fisher (seksowna Gloria), Christophera Walken'a (rezolutny Sekretarz Cleary) oraz Jane Seymour (ponętna Kathleen).
     Fanom komedii romantycznych polecam szczerze, jeśli macie ochotę zrelaksować się wieczorem przy niezobowiązującym i pełnym dowcipnych tekstów filmie - ,,Polowanie na druhny" powinno się Wam spodobać ;) Moja ocena to 8/10.

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film!! Już wiem, co obejrzę dzisiaj wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj lubię filmy z tymi aktorami i "Polowanie na druhny" nie stanowi wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielokrotnie o tym słyszałam, ale nie gustuję w tego typu produkcjach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję obejrzeć ten film i wspominam go bardzo pozytywnie. Naprawdę świetna komedia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten film jakiś czas temu, jest dobry na trudny wieczór ;) Poprawia homor i nie epatuje idiotycznym humorem, a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale jak gra tam Bradley Cooper to muszę obejrzeć koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam chyba ze 3 razy :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem wielką fanką komedii romantycznych, ale to nie znaczy, że po nie nie sięgam. Jeśli uda mi się zdobyć film chętnie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, bardzo lubię Rachel McAdams, więc o filmie będę pamiętać, tym bardziej, że zawsze jak szukam jakiejś fajnej komedii, to nigdy nie potrafię się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten film - idzie się przy nim rozweselić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię ten film nieźle błaznują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam go kilka razy, lekki, śmieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do końca moje klimaty - ale polecam Zaginioną dziewczynę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam ten film i bardzo go lubię :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kilka razy oglądałam ten film i w sumie nawet go lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ! Bardzo fajny film :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam go kilka dobrych lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten film! zawsze poprawia mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, ale nie przepadam za komediami romantycznymi. Może kiedyś jak będę starsza i zakochana to sobie obejrzę, ale to nie prędko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wydaje mi się, abym już oglądała ten film, więc pewnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam. Nie jestem do niego tak entuzjastycznie nastawiona jak Ty, ale 6/8 byłabym skłonna mu przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak... To jest właśnie ten typ humoru, którego nie pojmuję xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji oglądać, ale może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam. Uśmiałam się zdrowo przy tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lekka, z dobrą dawką humoru komedia. :)
    Widziałam z 2 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Film w sam raz na te smutne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mama uwielbia Owena Wilsona. Myślę, że ten film przypadłby jej do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawien dawno oglądałam i muszę przyznać, że nawet mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fabuła wydaje mi się znana, ale nie mam pewności, czy widziałam ten film. :) Trzeba będzie to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś widziałam, ale niewiele z niego zapamiętałam, jakoś po prostu nie zapadł mi w pamięć.
    Ja dziś odpalam "I zbaw nas ode złego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dotąd nie miałam okazji obejrzeć, ale coś czuje, że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam ten film,dawno temu,ale miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  33. jedna z nielicznych komedii,ktora milo wspominam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja ostatnio trochę bardzie serialowa jestem (zabrałam się za oglądanie "Hannibala"), ale "Polowanie na druhny" pamiętam, że kiedyś widziałam i chociaż bardzo w pamięć mi nie zapadło to kojarzę, że miło spędziłam przy tej produkcji czas :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Już dawno nie oglądałam filmów a ta propozycja wydaje się ciekawa. :-)

    OdpowiedzUsuń