czwartek, 9 października 2014

Koncertowo - Maciej Balcar

Cześć!
Witam Was recenzją koncertową :) W ubiegłą sobotę, korzystając z ładnej pogody wybrałam się z koleżankami na wrocławską Wyspę Słodową, gdzie dla fanów śpiewał Maciej Balcar. Wokalista od 2001 r. występuje w zespole Dżem, na którego recitalu byłam już 2 razy. Szerszej publiczności piosenkarz może być znany z filmu ,,Skazany na bluesa", gdzie wcielił się w postać Indianera. Solowej twórczości Balcara nie miałam okazji wcześniej usłyszeć, dlatego też z ciekawością udałam się na darmowy koncert w plenerze. Miłym akcentem były rozłożone pod sceną leżaki - umożliwiające wygodne obserwowanie muzyków.




Koncert był dla mnie interesującym doświadczeniem, będę go miło wspominać. Uważam, że wokalista ma ciepły, poetycki głos. Ciekawych lirycznej odsłony Balcara odsyłam do filmików: Czarno i Niewierni sobie, które znajdują się na kanale mojej przyjaciółki Eweliny :D

A Wy na czyim koncercie najchętniej chcielibyście się znaleźć? :)

23 komentarze:

  1. Te leżaki przed główną sceną to genialna sprawa:) Skorzystałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koncerty, byłam na kilku i zawsze doznawałam pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych wszystkich koncertów ;). Ja chyba ze sto lat temu na ostatnim byłam... ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam :) Fajnie, że koncert się udał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że koncert był udany, ja nie miałam możliwości na nim być. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam twórczości tego zespołu. A osobiście chciałabym być na koncercie Andrzeja Piasecznego. Uwielbiam po prostu jego muzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, a na czyim koncercie bym chciała być ? Na koncercie kogoś kto już nie żyje...
    Michael Jackson :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje potrzeby turystyczno-kulturalne zostaną zaspokojone ta Targach Książki w Krakowie ;)
    A na koncerty jakoś nie mam ochoty, zawsze przerażają mnie tłumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chętnie wybrałabym się ponownie na koncert Dżemu. Maciej Balcar jest świetnym wokalistą i autorem tekstów. ,,Do kołyski" to arcydzieło piosenki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej marzy mi się koncert Linkin Park. Chciałabym też zobaczyć na żywo Marketę Irglovą (jakkolwiek to się odmienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety nie znam, ale na koncert D. Podsiadła bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosi Andrzejewicz może, kiedyś bardzo lubiłam jej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię jego wokal, myślę że daje radę jako następca Ryśka Riedla :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Balcara za piosenki do Mustanga z dzikiej doliny. Ale jako wokalista Dżemu... trochę średnio wypada, choć wiadomo, że Ryśka nikt nie zastąpi. A z wykonwaców, na których koncerty z chęcią bym się wybrała, to wymieniłabym Farben Lehre, Koniec świata, oczywiście The Analogs oraz z zagranicznych: Bullet for my Valentine, Linkin Park i Amon Amarth ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To w takim razie musiałam go słyszeć kiedyś, bo byłam parę lat temu na koncercie Dżemu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre koncerty są prawie tak dobre, jak dobre książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie mi uświadomiłaś jak dawno już nie byłam na żadnym koncercie :/ A kiedyś co tydzień udało mi się na jakimś być .

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszłabym na jakiś dobry koncert...ale czyj... hmmm nie wiem - za duży wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie :) Ja jakoś nie lubię koncertów, wolę sobie posiedzieć i posłuchać w domu :D

    OdpowiedzUsuń