piątek, 12 września 2014

Zdobycze 20

Siemanko!
W dzisiejszym poście pochwalę się niespodziankami otrzymanymi w ubiegłym miesiącu :D

1. Na portalu regionalnym wygrałam słynny ostatnio kryminał. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać go jak najszybciej :)


2. Pierwsza książka podróżnika Mateusza Czarneckiego z dedykacją od autora. Premiera lektury dopiero w październiku, dlatego tym bardziej jestem ciekawa powieści. Fabuła brzmi niezwykle interesująco, więc natychmiast mam chęć się z książką zapoznać :)


3. Bardzo ucieszyła mnie przesyłka od http://miszmaszleny.blogspot.com/ . Jeszcze raz dziękuję ^^


4. Wiele radości sprawiła mi również świetna wygrana u http://swiat-panny-anny.blogspot.com/


5. Poszłam do sklepu YR, gdzie oczywiście przepadłam... Dostałam jednak kilka fajnych gratisów :)


6. Kuzynka z Hiszpanii przywiozła mi miły prezent!


A Wy co ciekawego dostaliście ostatnio? Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

39 komentarzy:

  1. Świetne nowości :) Wachlarz z Hiszpanii jest cudny! Mnie kosmetyki YR też kuszą, dlatego rzadko bywam w ich sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    Nie przepadam za kryminalami,ale o tym czytalam i podobno jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze sporo nowości i zawsze uda Ci się wygrać coś fajnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio chyba niegrzeczna bo nic nie dostałam hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki<3 Najbardziej zainteresowała mnie ta pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne nowości! :) Jednak najbardziej jestem ciekawa... oczywiście książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama jestem bardzo ciekawa Bondy - również mam ten tytuł na półce.
    Bardzo jestem ciekawa tego drugiego tytułu i czekam z niecierpliwością na twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z "Pochłaniaczem" nie zwlekaj;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pustki :P muszę wybrać się na zakupy, żeby poprawić sobie humor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dostałam parę książek do recenzji :P
    Pochłaniacza jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bondę bardzo serdecznie Ci polecam ;) bardzo, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczytałabym te książki w towarzystwie wina :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne nabytki. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super "znajdki" jak ja to mówię ;) Muszę wreszcie się wybrać to YR :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja czekam na recenzję blushera z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości :). Ja też niedługo się skuszę na zakupy w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem co jak spodoba Ci się książka Bondy :) Ja ostatnio od koleżanki dostałam kolczyki z Boliwii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam "Otwórz oczy, zaraz świt" . Dla mnie świetna

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdobycz :) Gratuluję :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe nowości :) U mnie ostatnio pustki, ale dzisiaj wygrałam konkurs z kosmetykami Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama często przepadam w YR :) uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zdobyczy. Są super - szczególnie książki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne masz te prezenty z Hiszpanii:) Nie wiem dlaczego, ale ja do Yves Roche nie potrafię się przekonać. Czekam na recenzje książek!:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Same znakomitości, zapowiada się hojny początek jesieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten hiszpański wachlarz jest po prostu cudowny! ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowości wspaniałe :) Kilka kosmetyków chętnie sama bym przygarnęła. No i czekam na recenzje książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że opłaca sie wchodzić do YR. Też mam ten peeling) i o ile to nie balsam z tej orientalnej serii, który też kiedyś miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zdobyczy! Na drugą z książek poluję na konkursie, może się uda. Też w ostatnim czasie zdobyłam dużo książek, jeszcze oczekuję na część przesyłek, ale jak dojdą zaprezentuję na blogu pokaźny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wachlarzyk jest piękny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajniutkie nowości:) Też zamierzam przeczytać Bondę:) Pisz jak kosmetyki z Essence, ja bardzo lubię ich puder ten taki biały jak mąka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogłam skupić się na większości Twoich zdobyczy, ponieważ moją uwagę przykuły dwie pierwsze książki. Zazdroszczę zwłaszcza Bondy :)

    OdpowiedzUsuń