środa, 10 września 2014

Koncertowo - Edyta Bartosiewicz (Nowe brzmienie)

Cześć! :)
Dzisiaj powspominam trochę miniony weekend. Edyta Bartosiewicz jest jedną z moich ulubionych polskich wokalistek. Zawsze marzyłam o tym, aby wysłuchać jej głosu na żywo, dlatego też, kiedy dowiedziałam się o długo wyczekiwanym koncercie we Wrocławiu, wiedziałam już, że koniecznie muszę się tam pojawić!

Piosenkarka wystąpiła w projekcie ,,Nowe brzmienie" na Wyspie Słodowej. Najpierw na scenie pojawiło się 6 dolnośląskich zespołów przedstawiających oryginalne wersje utworów Bartosiewicz. Moim faworytem był zdecydowanie John Revolta, ich rockowa interpretacja znanego hitu ,,Szał" bardzo mi się podobała.

Gwiazda wieczoru zaskoczyła wszystkich fanów doskonałą formą oraz... nową fryzurą :) Edyta okazała się być mega sympatyczną osobą, miała świetny kontakt z publicznością, często żartowała i zarażała swoim optymizmem. Z radością obserwowałam uśmiechniętą wokalistkę, która zaprezentowała w nowej odsłonie swoje największe hity m.in. ,,Skłamałam", ,,Ostatni", ,,Sen" czy ,,Zegar". 


 




Na koncercie stałam w 2 rzędzie, także widziałam wokalistkę z bliska, co bardzo mnie cieszy. Jestem szczęśliwa, że spełniłam swoje marzenie uczestnictwa w tak wspaniałej imprezie, bowiem Bartosiewicz ma głos wyjątkowy i warto było czekać kilkanaście lat na jej powrót na estradę. Mam nadzieję, że przede mną jeszcze wiele podobnych, wspaniałych koncertów ^^ Szkoda, że w obecnych czasach niewiele jest  piosenkarek z taką klasą, jaką ma Edyta - to naprawdę sama przyjemność móc wsłuchać się w jej mądre teksty. Chciałabym móc ponownie zobaczyć w przyszłości zdolną wokalistkę na scenie :)

Udało mi się nagrać kilka filmików, które moja przyjaciółka Ewelina umieściła na swoim kanale. Achh jak miło ze strony Bartosiewicz, że wrzuciła na tablicę swojego Facebooka aż trzy z nich :)) Gdybym wiedziała, pewnie próbowałabym zatrzymać drżenie mojej ręki z emocji..

Polecam: ,,Koziorożec" KLIK, którego wokalistka od wielu lat nie śpiewała na żywo, uwielbianą przeze mnie ,Jenny" KLIK oraz ,,Tatuaż" KLIK 

Tymczasem proponuję pierwszy utwór, który piosenkarka przedstawiła na swoim koncercie!


Ciekawa jestem, który przebój Edyty należy do Waszych ulubionych? A może ktoś z Was brał już kiedyś udział w koncercie Bartosiewicz?

30 komentarzy:

  1. Ja też bardzo ją lubię i cenie.Ciesze się,że wraca i super,że byłaś na tym koncercie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe przeżycie :) Świetnie, że spełniłaś swoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją lubię :) Marzenia trzeba spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę powiedzieć tylko jedno: zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że spełniłaś swoje marzenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty znowu byłaś koncercie! :-p Ja jakoś nie przepadam za taką muzyką, nie znam zbyt wielu jej piosenek. Cieszę się, że udało Ci się ją zobaczyc na żywo skoro o tym marzyłaś :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty dużo chodzisz na koncerty! Aż ci zazdroszczę. A Bartosiewicz bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ją !!! jej piosenki chyba nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę:) Uwielbiam Edytę Bartosiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię piosenki Edyty Bartosiewicz, głównie za ich teksty, ale znam polskich wokalistek, które podziwiam jeszcze bardziej, np. Melę Koteluk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko chodzę na koncerty, prawie wcale. Nazwisko jest mi znajome, ale żeby wymieniać piosenki z tytułów to już nie za bardzo. Cieszę się jednak, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam stare kawałki Bartosiewicz. One nigdy się nie zestarzeją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jej powrocie na scenę słyszałam od lat, na pewno warto było pójść na ten koncert

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Edytkę!!! Jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za jej muzyką :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulubione piosenki? Bez wątpienia 'Sen' i 'Ostatni' :).

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo lubię ją!
    koncert na pewno się udał:)
    ___________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ją. gdy tylko jej słucham, przypomina mi się moje dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy byłam nastolatką słuchałam Edyty nałogowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam na koncercie Edyty, ale bardzo ją lubię. Kojarzy mi się z beztroskimi czasami końcówki szkoły podstawowej i średniej, była wtedy bardzo popularna i słuchałam jej utworów na kasetach magnetofonowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne ujęcie :)
    Lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wierną fanka nie jestem, chociaż wracam do muzyki Bartosiewicz z przyjemnością :) Zmiana wizerunkowa na plus, chociaż takie przerwy w nadawaniu nie działają zbyt pozytywnie na rozwój kariery.
    Pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę, bo też lubię Edytę Bartosiewicz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam się za bardzo na jej utworach, ale przyznam, że niezły głos ma :).

    OdpowiedzUsuń
  25. W sensie: całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  26. W tamtym roku byłem na koncercie zespołu Hey, w ramach projektu "Nowe brzmienie". Koncert był niesamowity, a zespoły, które grały przed gwiazdą wieczoru, rozgrzały publikę. Na Edytę się wybierałem, ale ostatecznie się nie wybrałem.

    OdpowiedzUsuń