czwartek, 24 lipca 2014

Zdobycze 19

Siemanko!
Dawno nie przedstawiałam swoich prezentów, muszę to nadrobić ;)

1. Na filmweb.pl wygrałam książkę, którą szybko przeczytałam, niedługo umieszczę recenzję.


2. Od kuzynki dostałam mały upominek - antyperspirant i perfumy Kate Moss.


3. Ciocia przyniosła mi małe perfumki.


4. Robiąc zakupy w sklepie Yves Rocher, dostałam gratis torbę ;)


5. Kumpela po podróży z Bali zaprosiła mnie na pokaz zdjęć i podała mi torebeczkę z niespodziankami - cukierki, opaskę na oczy i bransoletkę przyjaźni ;)


6. Od kolegi otrzymałam świeżutką płytę jego rockowego zespołu John Revolta. Mój ulubiony numer z płyty to ,,The Riot"!



A co Wy ciekawego dostaliście ostatnio? :)

33 komentarze:

  1. Ja jakoś nic specjalnego, kilka książek:) Czekam na Twoją recenzję tej wygranej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że na filmwebie można wygrać książki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne nabytki.Będę wyglądać recenzji tej ksiażki :)
    Ja też dostałam ostatnio parę drobiazgów. Najbardziej jednak się cieszę z żelu pod prysznic o zapachu winogronowo-poziomkowym. Mmm. Cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jetem ciekawa zapachów tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne upominki, ja wczoraj dostałam kilka upominków z Zakynthos:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi swoją wygraną książką, że muszę w końcu obejrzeć ekranizację, która swoją drogą, zebrała dość niepochlebne recenzje. A z jakiej okazji te prezenty?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wygranych
    Ciekawa jestem najbardziej tej książki,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne zdobyczne. Szczególnie ta torba przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja różne różności :] Ale Syn dostał tablet na urodziny i mam urwanie głowy w domu, bo każe sobie same piosenki ściągać i skupić się nie mogę bo cały czas chodzi i śpiewa :]

    OdpowiedzUsuń
  10. He he perfum przez jakiś czas już nie musisz kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile nowości :D Czekam na recenzję książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości! :)
    Ja ostatnio sama sobie wszystko kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. A te upominki z Bali to jakieś przysmaki czy mydełka? Bo nie mogę dostrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niespodzianki z Bai wyglądają świetnie, zdradzisz co to jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A co to za wspaniałości od kumpeli dostałaś? Tak patrzę i nie wiem co to ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam piękna Grace - czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak fajnie że dodałaś własnie ta książkę bo wszędzie ja szukałam, a tytuł zapomniałam wielkie dzięki ; ) Piekna buteleczka perfum , ooo i z kate moss miałam próbki były świetne : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się pochwalić - ostatnio dostałam mega fajny prezent od chłopaka - koszulkę COMY przywiezioną z samego Jarocina :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo Sanex, lubię tą firmę, chociaż ostatni antyperspirant jaki miałam mnie zawiódł, ten Twój powinien być lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię takie chwalipięckie posty ;)
    Ja dostaję głównie książki i chyba takie prezenty lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości. Nie wiedziałam, że na filmwebie można wygrać książki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chcę na Bali! Aaaa! Świetne rzeczy, jestem ciekawa recenzji książki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, aż zazdroszczę! Ja tam ostatnio nic nie dostałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Te perfumki od cioci wyglądają na pierwszy rzut oka jak prezerwatywy :D
    ja ostatnio wygrałam kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie spróbowałabym cukierków z Bali :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapachu od Kate Moss kiedyś używałam namiętnie :) Do teraz mam z nim same miłe wspomnienia.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń