niedziela, 27 lipca 2014

Scoop - Gorący temat

Siemka!
Niedawno obejrzałam kolejny film Woody'ego Allena i przedstawię teraz moją krótką opinię na jego temat ;)



    Tytuł: ,,Scoop - Gorący temat"
    Reżyser: Woody Allen
    Czas trwania: 1.35 h
    Gatunek: komedia kryminalna
    Rok produkcji: 2006









Fabuła:
         Sondra Pransky (Scarlett Johansson) studiuje dziennikarstwo. Pewnego dnia zasiada wraz ze swoimi przyjaciółmi na widowni w teatrze i zostaje zaproszona na scenę przez iluzjonistę (Woody Allen). Magik umieszcza dziewczynę w dużej skrzyni, gdzie głównej bohaterce ukazuje się duch zmarłego Joe'ego Strombela (Ian McShan). Zjawa przekazuje studentce ważne informacje dotyczące zamordowanych kobiet. Według niego, zabójcą jest biznesmen Peter Lyman (Hugh Jackman). Czy Sondra zdemaskuje podejrzanego przestępcę? W jaki sposób dziewczyna zwróci na siebie uwagę bogacza? Czy wszystkim bohaterom uda się przeżyć? Polecam obejrzeć ,,Scoop - Gorący temat".

        Powyższa produkcja nie jest moją ulubioną komedią wyreżyserowaną przez Woody'ego Allena, lecz absolutnie nie żałuję czasu spędzonego przed laptopem. Filmu nie traktuję jako arcydzieło, aczkolwiek dobrze się bawiłam śledząc losy głównych bohaterów. 
         Fabuła jest dosyć irytująca. Ciężko uwierzyć w ducha pojawiającego się w dziwnych momentach oraz szybką przyjaźń młodej studentki ze starym iluzjonistą. Bohaterowie są naiwni. Jednak jak to bywa z produkcjami Allena, opowiadane historie trzeba traktować z przymrużeniem oka. 
        Podczas seansu nie nudziłam się ani chwili. Często śmiałam się z zabawnych żartów Sida Watermana. To właśnie postać magika podobała mi się najbardziej. Woody Allen fantastycznie wcielił się w rolę kuglarza, jego dowcipne teksty sprawiały, że nie mogłam przestać chichotać. 20 letnia Scarlett Johanson jako Sondra Pransky dobrze odegrała postać Sondry - młodej, głupiutkiej dziennikarki. Hugh Jackman poprawnie przedstawił zachowanie biznesmena Petera, przystojny aktor skutecznie grał na emocjach widzów do samego końca... Pozytywnie zaskoczona byłam sceną finałową komedii, która nie dla każdego skończyła się happy - endem. Moja ocena filmu to 7/10. 

Jaką produkcję z udziałem Scarlett Johansson lubicie najbardziej?

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam filmy Allena, więc chętnie ten film zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Scarlett Johansson - nie mam do niej przekonania :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Film widziałam dość dawno. Mile go wspominam. Najbardziej z jej udziałem podobał mi się film "Wyspa".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię z nią filmy Avengers. Tego nie miałam okazji oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię Vicky Cristina Barcelona, choć za Johansson nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej komedii, ale mimo kilku twoich uwag jestem skłonna dać jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pamiętam tej komedii...

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zaś uwielbiam Johansson, za jej niebywały talent aktorski i niezwykłą urodę. A najbardziej zaś urzekła mnie w filmie "Dziewczyna z perłą". Szczerze polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie widziałam tego filmu, sama nie wiem czy by mi się spodobał, średnio takie lubię. Ale chyba warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat nie przepadam za takimi filmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam filmu, ale bardzo lubię filmy wychodzące spod reki Allena ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jego filmy,ten też chętnie obejrzę :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Scarlett Johansson - to taki typ dziewczyny z sąsiedztwa i sexbomby w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie oglądałam filmu, z którego bym się szczerze pośmiała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz słyszę o tym filmie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, czy oglądałam coś Woodiego Allena, ale ostatnio kilka razy w tygodniu wieczorem oglądam sobie film, więc może skuszę się i na ten.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne, że jeszcze nie widziałam tego filmu. Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, ja nie przepadam za filmami Woodiego. Nie mój styl ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Scarlett Johansson , już dawno nie widziałam żadnego filmu z nią. piękna kobieta i świetna aktorka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię filmy Allena ale ten średnio polubiłam, ach niestety nie przepadam za Scarlett :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm, obejrzałabym tylko dla Scarlett, ponieważ ją uwielbiam, ale sama fabuła mnie jakoś nie pociąga... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety nie przepadam za filmami Woodiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę sobie przypomnieć nawet czy oglądałam ten film, chyba tak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię filmy Woody'ego Allena, dlatego na ten zarezerwuję sobie czas ;)

    OdpowiedzUsuń