czwartek, 10 lipca 2014

Denko 13 - czerwiec

Cześć!
Zapraszam na moje czerwcowe denko kosmetyczne :) Przyznam, że w ubiegłym miesiącu wykorzystałam bardzo dużo produktów, aż jestem w szoku :D



1. Farba do włosów L'oreal - Opalizujący Karmel, numer 723. Koloryzacja pielęgnacyjna, bez amoniaku. Właśnie zauważyłam napis - Trwałość do 28 myć, nie widziałam tej informacji wcześniej hahaha, ale jestem zakręcona :) Cena - ok. 30 zł. Miał wyjść karmel, efektem jest bardzo ciemny brązowy, prawie czarny kolor. Teraz widzę, że farba się spłukuje i barwa jednak trochę zjaśniała. Plusem jest dodatek w postaci odżywki, która fajnie pachniała i starczyła na kilka myć, bo buteleczka była sporych rozmiarów. Nie mniej jednak spodziewałam się ciekawszego koloru.
Czy kupię ponownie? Nie 
2. Suchy szampon Isana.
Cena ok. 10 zł. Jest to chyba najgorszy z kosmetyków z tej serii, a suchych szamponów miałam już sporo. Włosy po spsikaniu wcale nie były bardziej świeże, a na dodatek stały się siwe.
Czy kupię ponownie? Nie

3. Szampon Mixa Baby - bardzo delikatny szampon micelarny. Nie szczypie w oczy, łagodnie oczyszcza, nadaje włosom zdrowy blask. Cena ok. 11 zł. Niestety włosy szybciej się po nim przetłuszczały, mało się pienił. Nie jestem zadowolona z efektów.   Czy kupię ponownie? Nie
4. Maska milmil z masłem karite. Wygrałam odlewkę, maska pięknie pachniała, moje włosy po jej stosowaniu były mięciutkie jak puch. Chętnie wypróbuję produkt pełnowartościowy.
Czy kupię ponownie? Tak

5. Maseczka z zielonych alg morskich. Śmierdziała ogromnie (jak w sklepie zoologicznym). Ale efekty po jej używaniu podobały mi się. Miałam gładką twarz, bez wyprysków. Chociaż przyznam, że jak za długo trzymałam maseczkę, to po zmyciu zielonej konsystencji, moja twarz była czerwona jak ogień. 15 minut wystarczyło, aby produkt pomógł mojej cerze. Kosmetyk wygrałam, nie znam ceny.
Czy kupię ponownie? Tak

6. Krem do rąk Anida z silikonem, prowitaminą B5 - glicerynowo cytrynowy.
Cena 2 zł. Ostatnio moje dłonie są bardzo przesuszone, a kosmetyk średnio je nawodnił. 
Czy kupię ponownie? Nie wiem 

7. Krem do rąk bebeauty - regenujący. Produkt hypolaregiczny, alantonina, filtr UV, skóra bardzo sucha i zniszczona. Cena ok 4 zł - Biedronka. Kosmetyk nieźle poradził sobie z nawilżeniem moich dłoni; miał fajną, gęstą konsystencję, ale średnio mi się podobał zapach - taki ciężki, trochę męski.
Czy kupię ponownie? Nie

8. Antyperspirant Rexona. Dostałam go chyba pod choinkę, ceny nie znam, ale widziałam, że ten dezodorant stał się ostatnio popularny. Nie zapadł mi jednak jakoś szczególnie w pamięć, miły zapach po chwili się ulatniał.
Czy kupię ponownie? Nie




9. Woda toaletowa Miss Anna Cherie. Pefrumy dostałam, byłam bardzo zadowolona z prezentu. Zapach kwiatowy utrzymywał się na ciele dosyć długo. Polubiłam również kształt buteleczki.
Czy kupię ponownie? Tak

10. Płyn do demakijażu twarzy i oczu z wyciągiem z bławatka bio Yves Rocher. 
Płyn cechowała żelowa konsystencja. Aby zmyć makijaż potrzebowałam kilku płatków. Jego regularna cena to ponad 20 zł, ja w promocji zapłaciłam trochę mniej. Aczkolwiek, uważam, że koszt tego płynu jest za wysoki w stosunku do resultatów.
Czy kupię ponownie? Nie






11. Płyn do kąpieli Nivea Baby - z oliwką. Delikatnie myje, łagodzi i odżywia suchą i wrażliwą skórę.
Cena ok. 15 zł. Po kąpieli z tym kosmetykiem - moja skóra była gładziutka i nawilżona. Jestem zadowolona z efektów, tym bardziej, że produkt stosowałam ponad 2 miesiące, więc był bardzo wydajny! Jednak raczej już do niego nie powrócę, bo wolę testować nowości :)

Czy kupię ponownie? Nie 



12. Maybelline Affinitone Puder.
Cena ok 20zł. Miałam ten puder 2 lata, więc był bardzo wydajny. Niestety matowił cerę tylko na chwilę. Fajnie, że w środku dodatkowo zostało załączone lusterko. Żałuję, że szybko starły się napisy z opakowania.
Czy kupię ponownie? Nie



13. Sól do kąpieli Angel. Wygrałam ją w zestawie, nie znam ceny. Sól starczyła mi na 2 użycia. Po wsypaniu jej do wanny, natychmiast się rozpuściła. Niestety temu procesowi nie towarzyszył żaden zapach ;/

Czy kupię ponownie? Nie





14. Johnson's baby - mleczko pielęgnacyjne. Wzbogaconej wysokiej jakości oliwką.
Próbkę dostałam, ale mleczko dobrze nawilżyło moją skórę, która natychmiast stała się mięciutka. Chętnie wypróbuję produkt pełnowartościowy.
Czy kupię ponownie? Tak

15. Matująco - nawilżający Krem na dzień i na noc - cera tłusta i mieszana Kolastyna.
Ceny nie znam, bo produkt wygrałam. Kosmetyk świetnie nawadniał moją skórę, ale niestety nie matowił. Jednak bardzo go polubiłam, skóra podczas jego używania była mięciutka, nie zauważyłam żadnych wyskakujących ,,niespodzianek".
Czy kupię ponownie? Tak

16. Perfumowany, pachnący zmywacz do paznokci Style Pen.
32 płatki - truskawka, bez acetonu. Zmywacz miał swoje wady i zalety. Zajmował mało miejsca, nic się z niego nie wylewało, fajnie pachniał, dobrze zmywał - starczył na ok. 10 użyć. Niestety czasem przeszkadzała mi tłusta warstwa. Bezpośrednio po zmyciu lakieru, dotknęłam raz myszki, która szybko się do mnie przylepiła. Później, natychmiast po używaniu płatków, myłam ręce w wodzie i problemy znikły. Ceny nie znam, gdyż produkt wygrałam.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

17. Lakier do paznokci czerwony H&M.
Dostałam w prezencie, więc nie wiem ile kosztował. Kolor świetny - krwisty mój ulubiony. Niestety 2 dni po pomalowaniu już odpryskiwał.
Czy kupię ponownie? Nie wiem

18. Maszynki do golenia bebeauty. Body Expertiv.
2 ostrza dla kobiet & witamina E aloes. 10 sztuk. Niestety, są to maszynki tak jednorazowe, że już bardziej być nie mogły. Po ogoleniu jednej nogi, sztuka nadawała się już czasem do wyrzucenia. W stosunku do jakości - cena ok 6 zł, jest naprawdę za wysoka.
Czy kupię ponownie? Nie

19. Chusteczki nawilżające babydream
15 sztuk, z dodatkiem rumianku i aloesu, ph naturalne dla skóry, nie zawierają barwników i alkoholu. Kosztowały ok. 2.20 zł. Jestem bardzo zadowolona z tych chusteczek. Dobrze nawilżały skórę, sprawdzały się przy czyszczeniu rąk, ścieraniu makijażu, przecieraniu butów. Nie pozostawiały efektu lepkości, nie wysychały szybko jak z innych firm. Jestem na tak.

Czy kupię ponownie? Tak





20. Pasta do zębów Colgate - advanced sensation white. 
Whiter teeth in 14 days - taaaa jasne :D Fajny miętowy zapach i nic po za tym. Zębów wcale nie wybiela;/ Cena ok. 8 zł.
Czy kupię ponownie? Nie

21. Szczoteczka do zębów Oral - B.
Cena ok. 6 zł. Niestety już po tygodniu, produkt się pogorszył, włókna porozjeżdżały na boki.
Czy kupię ponownie? Nie

22. Próbka Vichy - liftactiv serum 10.
Serum pod oczy i na rzęsy. Stosowałam jedynie pod oczy. Produkt bez parabenów. Był ok, ale patrząc na regularną cenę - ponad 70 zł raczej się na niego nie skuszę, bo średnio ufam marce Vichy.
Czy kupię ponownie? Nie wiem   

23. Próbka nawilżającego kremu hydra vegetal Yves Rocher.
Krem fajnie nawilżał, był mięciutki. Regularna cena to ok. 40 zł, jak uzbieram wystarczającą liczbę pieczątek na mojej karcie to zapewne go sobie wybiorę.
Czy kupię ponownie? Tak




24. Próbka Sylveco - lekki krem brzozowy. 

 
Chroni skórę wymagającą odnowy, przywraca właściwy poziom nawilżenia, zwiększa elastyczność. Ziołowa pielęgnacja: brzoza biała, mydlnica lekarska. Zawsze interesowały mnie produkty Sylveco, jestem zadowolona, że mogłam chociaż przetestować próbkę. Krem na tyle mi się spodobał, że bardzo chętnie dokonam zakupu produktu pełnowartościowego. Moja skóra była super nawilżona, gładka - zaraz po użyciu kosmetyku.  
Czy kupię ponownie? Tak  

25. Łagodzący krem pod oczy Sylveco (próbka)
Chroni delikatną skórę, zmniejsza obrzęki i cienie, poprawia sprężystość. Ziołowa konsystencja: chaber bławatek, świetlik łąkowy, brzoza biała. Świetny kremik, używałam go z przyjemnością.

 







 Czy kupię ponownie? Tak

 
26.  Próbka kremu na dzień Love me Green.
Genialny produkt o lekkiej konsystencji, po jego używaniu twarz nabrała blasku, była dobrze nawilżona i promienna.

Czy kupię ponownie? Tak






27. Płatki kosmetyczne Cleanic.
80 + 20, prawdziwa delikatność bawełny. Jedne z moich ulubionych płatków, nie rozwarstwiają się. Cena ok 3 zł - Rossmann. 
Czy kupię ponownie? Tak

Podsumowując miesiąc czerwiec. Zużyłam wiele kosmetyków. Niestety wydałam również szokująco dużo kasy na nowe produkty (107 zł). W lipcu muszę schować gdzieś mój portfel :D Ciekawa jestem, czy może miałyście coś z mojego denka? :)

40 komentarzy:

  1. 14 używałam kiedyś na skórę synka, a rexonę mam w innej wersji-diamond

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam niektóre produkty i zgadzam się z Twoją opinią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam inny szampon mixa i też bardzo przetłuszczał włosy ;/ nie odpowiadają mi ich kosmetyki ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję denka, też używałam tej pasty . oczywiście moich zębów też nie wybieliła

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego naprawę ale z Twoich kosmetyków ja niestety nie miałam nic

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i duże denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne denko :) Uważam, że kosmetyków nigdy dość.
    Wpadnij do mnie. Akcja czytelnicza :) http://monweg.blog.onet.pl/2014/07/09/podaj-dalej-czyli-ksiazka-w-podrozy-odblask/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego :)
    aktualnie mam rexone i jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Sporo tego :) Większość produktów znam i mam podobne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płatki i rexone miałam/mam i lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię te płatki kosmetyczne Cleanic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, spore denko :)
    Ja też jakoś nie widzę nic szczególnego w antyperspirantach z Rexony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźne to Twoje denko. Też jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, szalejesz :D. Miałam chyba tylko pastę do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no faktycznie sporo tego nazbierałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale produktów:D dużooooo, ja używam tych maszynek z Biedronki cały czas:D ciekawa byłam tego suchego szamponu z Isany, ale widzę, że kicha;o

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie sporo tego wszystkiego zużyłaś w jednym miesiącu ;) Niestety niczego z Twojej listy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci się tego uzbierało :) Ja nawet jestem zadowolona z suchego szamponu z Isany, maszynki z Biedronki też często kupuję i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo tego :) Używałam kilku rzeczy, mleczko z Johnsons'a lubię bardzo :) antyperspiranty Rexony ostatnio mnie zraziły do siebie.. co do farby, raz używałam, więcej jak na razie nie mam zamiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nic nie miałam :D a suchy szampon polecam Batiste, niezastąpiony, po każdym zużyciu kupuję kolejną tubkę :) Ja chcę przetestować ten nowy płyn miceralny z garniera, może uda mi się go jutro kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ denko! Ciekawi mnie ten zmywacz mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja lubię antyperspiranty Rexony, ten zielony także :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Uzbierało się trochę tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiem, ile już razy przymierzałam się do zakupu suchego szamponu Isana ;p. Na szczęście Biedra przyszła z pomocą i jestem posiadaczką tropikalnego Batiste :D. Gratuluję dużego denka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam żel-krem Hydra Vegetal i byłam nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę jakie piękne denko :P ja nad moim pracuje ale kurde ciężko mi coś idzie :P ten krem do rąk z biedronki właśnie chciałam kupić!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękną gromadkę zużyłaś!
    Krem Kolastyna zaczęłam używać, dla mnie jednak był za mało nawilżający, więc wykańcza go mój mąż i nie narzeka ;)
    A Krem brzozowy z Sylveco jest świetny, jeden z lepszych, jakie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezłe denko :) Wolę zdecydowanie suche szampony Batiste od Isany (w niej najbardziej nie odpowiadał mi zapach). Zmywacz w płatkach czasem się przydaje. Miałam też kiedyś krem do rąk BebBeauty, tylko wersję w białej tubce i był taki sobie. Nie pozostawił złych wspomnień, więc może kiedyś go jeszcze kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile zużyć! Jednak przeważnie nie znam kosmetyków, które przedstawiasz :P

    OdpowiedzUsuń
  30. łał :) mega wypasione denko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ten czerwony krem do rąk Be Beauty. I zapach wcale nie kojarzy mi się z męskim...

    OdpowiedzUsuń
  32. Większość produktów nie jest mi znana, dlatego z chęcią zapoznałam się z twoimi opiniami:)

    OdpowiedzUsuń