niedziela, 20 lipca 2014

27 sukienek

Cześć!
Ostatnio zapragnęłam zobaczyć jakąś fajną komedię i mój wybór padł na produkcję z Katherine Heigl, bowiem bardzo ją lubię.




    Tytuł: ,, 27 sukienek"
    Reżyseria: Anne Fletcher
    Czas trwania: 1.47 h
    Gatunek: komedia romantyczna
    Rok produkcji: 2008









Fabuła:
        Pasją Jane są śluby, które może zaplanować od początku do końca. Dziewczyna z przyjemnością przeobraża się również w druhnę i pomaga we wszystkich czynnościach pannie młodej. W szafie głównej bohaterki wisi już 27 sukienek z różnych wesel. Kiedy Tess prosi swoją starszą siostrę o zorganizowanie jej przyjęcia, Jane jest zrozpaczona. Niespodziewanie kobieta poznaje przystojnego dziennikarza, jednakże nie potrafi mu bezwzględnie zaufać. Dlaczego Kevin nie zyskuje sympatii Jane? Kogo naprawdę kocha wieczna druhna? Tego dowiecie się - oglądając dzieło Anne Fletcher. 

       ,,27 sukienek" to zabawna komedia romantyczna - pełno w niej humoru i śmiesznych scen. Oczywiście historia nie jest oryginalna, motyw nieszczęśliwych miłości dominuje w większości tego typu filmów. Jednak produkcja bardzo mi się podobała, podczas seansu nie nudziłam się ani chwili. Pozytywnie oceniam muzykę, która towarzyszyła bohaterom w najważniejszych momentach ich życia. 
       Dobór obsady przypadł mi do gustu. Katherine Heigl w roli Jane była rewelacyjna. Z przyjemnością patrzyłam na zachowanie aktorki, która wspaniale zagrała organizatorkę ślubów. Heigl doskonale ukazała wachlarz emocji towarzyszący swojej postaci. Przyznam, że uwielbiam oglądać filmy z jej udziałem. James Marsden przedstawił rolę Kevina przeciętnie. Artysta jest niewątpliwie przystojnym mężczyzną, aczkolwiek jego gra była dosyć sztywna i nijaka - bez charyzmy. Z chęcią śledziłam natomiast losy Tess, w którą wcieliła się Malin Åkerman. Kobieta świetnie zaprezentowała młodszą siostrę Jane; okazało się, że pochopna ocena jej osobowości była złudna, bowiem Tess wcale nie miała wrednego charakteru. Mistrzynią drugiego planu ogłaszam jednak Judy Greer w roli Casey. Aktorka genialnie zagrała przyjaciółkę Jane, śmiałam się do łez, kiedy widziałam sceny, w których pojawiała się Casey.
      Produkcja idealnie nadaje się na letnie wieczory, można się przy niej dobrze zrelaksować. Polecam ją szczególnie fanom Heigl. Moja ocena to 7.5/10.

A jaki jest Wasz ulubiony film z Katherine Heigl? :)

36 komentarzy:

  1. Czasami lubię takie zabawne komedie romantyczne :) Aktorkę grającą główną postać lubię, więc chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę komedię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten film, lubię tą aktorkę więc widziałam większość filmów z jej udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam szczerze że zupełnie nie znam tej aktorki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam, bardzo fajna komedia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą aktorkę :). Tej komedii jeszcze nigdy nie oglądałam. Najwyższy czas to zmienić :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Heigl i 27 sukienek widziałam, całkiem niezła komedyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam o niej :) zamierzam obejrzeć moze jeszcze w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam i muszę przyznać że bardzo fajna komedia - lekka, miło się ogląda :)

      Usuń
  9. Widziałam już kilka razy ten film, fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten film :). Uwielbiam zwłaszcza te wszystkie ujęcia z sukienkami-koszmarami :). To gotyckie wesele w kontraście ze "słodkimi" kreacjami na innych też cudnie wyszło :). I taksówkarz, jak dwa wesela na noc musiała zaliczyć, zabawny ;). // Zgadzam się, co do Marsdena. Przeciętnie grał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie :) Muszę koniecznie zobaczyć ten film :) Lubię takie komedie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam ten film i muszę przyznać, że bardzo mi się podobał, szczególnie zakończenie jest przezabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie obejrzę, nic mnie w tym filmie nie przyciąga do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądalam,lubie takie luzne babskie komedyjki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam, i mnie ta lekka komedia bardzo się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym filmie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam dość dawno temu. Całkiem miło go wspominam...

    OdpowiedzUsuń
  18. To moja ulubiona aktorka, ale wolę seriale z jej udziałem (Chirurdzy, Roswell), na 27 sukienkach byłam kiedyś w kinie:) Dobrze się bawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę aktorkę, ale za rolę w Chirurgach ;) Filmy oglądam tak rzadko, że nawet nie wiem w czym grała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widzialam tego filmu, ale rowniez lubię filmy z udziałem tej aktorki. Ostatnio oglądałam "The Ugly Truth" i całkiem przyjemne wrażenia miałam. Co do organizatorki ślubów.. ciągle przed oczami mam film z Jennifer Lopez :) tytułu nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam - serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze przyjemności oglądać, ale komedie romantyczną zawsze z przyjemnością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie, idealna produkcja na letni wieczór ;) Sama oglądałam i bardzo mi się podobał ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam ten film i mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha! Ale byłam głupia, że nie chciałam oglądać tego filmu. Wydawał mi się jakiś kiepski, ale dobrze, że przeczytałam Twoją recenzję! :) Będę mogła nadrobić jego znajomość w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę koniecznie go obejrzeć :) dzięki za wstawienie takiego postu bo często szukam jakiegoś filmu i nie mogę znaleźć a teraz proszę mam już :)

    OdpowiedzUsuń
  27. komedia romantyczna jest nie dla mnie więc nie oglądałam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba już ją oglądałam w TV, ale jak mnie najdzie na komedię romantyczną, rzucę okiem jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oglądałam tego filmu, ale bardzo lubię komedie romantyczne więc na pewno go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również oglądałam film i mi się podobał. To chyba najlepszy film Heigl :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądałam go dość dawno, teraz czas na powtórkę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię Katherine Heigl, a komedia 27 sukienek to chyba moja ulubiona produkcja z jej udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię Katherine Heigl i dlatego w ostatnim czasie obejrzałam z nią dwa filmy: "27 sukienek" i "Och, życie". Oba bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Równie dobry film "Brzydka prawda" z G. Butlerem. "Och życie" też fajny. Mam do tej aktorki ogromny sentyment ze względu na "Roswell".

    OdpowiedzUsuń