środa, 25 czerwca 2014

Zdobycze 18

Cześć!
Dawno nie było posta ze zdobyczami. Czas to nadrobić :)

1. Najpierw pochwalę się fajną niespodzianką od http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/ . Oto co dostałam w super paczuszce! ^^


2. W wyniku wygranego konkursu organizowanego przez http://asymaka.blogspot.com/ otrzymałam od autorki książkę z autografem i mega sympatyczną pocztówkę z pozytywnym wpisem - bardzo dziękuję :) Recenzję lektury na pewno zamieszczę już niedługo.


3.  Mały upominek ze ślubu koleżanki.


4. Rodzice pamiętali o moich imieninach :D



5. Kuzynka również obdarzyła mnie prezentem - kartką, antyperspirantem i kolorową parasolką :)


C.D.N :)) a co Wy dostaliście ostatnio ?

34 komentarze:

  1. Hm.... ostatnio przyszła do mnie paczka z książkami
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jakieś upominki:) Wszystkiego naj.............!! Spóźnione ale szczere życzenia składam z okazji niedawno obchodzonych imienin. Cóż ja ostatnio dostałam...czekoladki na Dzień mamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostać to chyba nic nie dostałam ale kupiłam sporo :) Parasolka wygląda uroczo, kolorowa i z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Jaka urocza parasolka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, bardzo fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, parasolka jest cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, co ostatnio dostałam.
    Fajne to pudełeczko ślubne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale się obłowiłaś :-* Wspaniałe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty:) Wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio chyba nic ciekawego nie dostałam :D Ale Twoje prezenty i paczuszki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wpadłaś w posiadanie dużej ilości fajnych perełek - super! :)
    tylko sie cieszyc :)
    u mnie rowniez kolejny post :)
    zapraszam cie kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. pamięc bliskich o waznych datach to cos co najbardziej sobie cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna paczuszka ze ślubu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja u siebie tez ostatnio pokazywałam paczuszki :)
    Parasolka jest mega, mega mega !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w czerwcu sporo dotarłam, bo czerwiec to dzień dziecka, urodzinki i jeszcze zakończenie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio dostałam bukiet kwiatów, a wcześniej kartę podarunkową do Mohito.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja nowa parasolka - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne różności - zwłaszcza parasolka i książka :)
    U mnie na blogu dzisiaj pojawiły się moje zdobycze: te kupione jak i te, które dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dałaś mi do myślenia, bo w ostatnim czasie nic nie dostałam, alee dokładnie za miesiąc mam imieniny, więc może mi się coś skapnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko się przyda:-) uwielbiam prezenty:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam jakiś czas temu próbkę tego kremu Love Me Green i w połączeniu z serum hialuronowym sprawdzał się bardzo fajnie :) Buziaki, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To pudełeczko ze ślubu mi się najbardziej podoba. Ogólnie jestem fanką wszystkiego z motylami, więc pewnie dlatego :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Zeszyt z aniołami chętnie widziałabym u siebie. Cudne zdobycze. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe nowości, a parasolka fajnie się prezentuje ;) Ostatnio zaczęłam używać dezodorantu z Garniera i póki co mnie zadowala ;)

    OdpowiedzUsuń