niedziela, 22 czerwca 2014

Koncertowo - wROCKfest (Krzysztof ,,Zalef" Zalewski & Monika Brodka)

Witajcie!
Dosyć dawno nie było na blogu żadnej relacji z koncertu. 17 czerwca pojechałam do Wrocławia, gdzie spędziłam wspaniały wieczór w klubie Eter. Kiedy zaczął się występ Zalewskiego, szybko znalazłam wygodną miejscówę i bawiłam się przednie w towarzystwie mojej przyjaciółki Eweliny. Krzysztof zaśpiewał swoje największe przeboje, moim ulubionym utworem został ostatnio ,,Zimowy". 




Koncert wyczekiwanej gwiazdy - Moniki Brodki wspominam bardzo miło. Dynamiczna wokalistka, której program mojego dzieciństwa ,,Idol" otworzył drzwi do kariery - szybko nawiązała kontakt z publicznością. Na scenie towarzyszył jej występujący już wcześniej Zalef. Do tej pory nie mam pojęcia, kiedy upłynęło te 10 lat, gdy zdolni, nastoletni wokaliści stawiali swoje pierwsze kroki na wielkiej muzycznej scenie..






Z niecierpliwością czekam na kolejną płytę Moniki, a póki co moim numerem 1 niezmiennie pozostaje ,,Granda" :) Czy Wy też tak lubicie koncerty jak ja ? :D

35 komentarzy:

  1. Też lubię od czasu do czasu wybrać się na koncert:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brodka wygląda zawsze trochę jak z innej epoki, lubię jednak jej muzykę, ma ładny głos. i Nie promuje się na skandalach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałabym się na taki koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam Idola jak byłam mała! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie przepadam za koncertami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjecia! i jaki przystoojny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słuchać muzyki, towarzyszy mi ona przez większość dnia, ale wolę słuchać jej w aucie, zaciszu domowym czy podczas jakiejś pracy, koncerty to nie moja bajka ;p Nie powiem, że nie poszłabym na koncert swojego ulubieńca, bo bym skłamała, ale to tylko takie małe wyjątki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koncerty :) Jedziesz może na Off festival?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię sobie nawet przypomnieć ostatniego koncertu, na jakim byłam ;) Niestety zawsze wybieram inne rozrywki, a może szkoda?
    PS. Czasem lepiej nie myśleć ile lat mineło od takiego np. Idola ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię koncerty :)
    Ostatnio byłam u siebie w amfiteatrze na pożegnalnym koncercie Budki Suflera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja pamiętam jak całkiem niedawno ktoś się ze mnie śmiał, że jestem nienormalna iż tyle na koncerty jeżdżę, a teraz proszę... ;P Ktoś tu na starość koncerty pokochał ;) ale Zalef dał czaduuuuu ;))) ,,Dzieci suną w sankach" ;P Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. super, też bym poszła na taki koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ok Sty się kochana wybawisz na tych koncertach:-) bardzo fajnie,że masz taką możliwość:-) swego czasu też chodziłam:-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że mile spędziłaś czas. Jestem z Jarocina, więc koncerty mam we krwi:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię piosenki Brodki, chętnie wybrałabym się na jej koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brodka jest świetna :) zawsze na koncertach daje 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koncert musiał być super, Monikę Brodkę bardzo lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominuję cię do LBA. Będzie mi bardzo miło, jeśli dopowiesz na moje pytania :)
    http://ksiazkikatniss.blogspot.com/2014/06/jaka-jestem-czytelniczka-i-lba-4.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ja strasznie dawno nie byłam an żadnym koncercie, muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj ja to nie pamiętam już kiedy ostatni raz byłam na jakimś koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :(, ale wszystko przed nami)

      Usuń
  21. Ja dawno na żadnym koncercie nie byłam, ale Eminem zbliża się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że często chodzisz na koncerty. Super! Osobiście nie przepadam za twórczością Brodki, ale ,,Zalef" za to jest spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio koncert Brodki był u mnie w mieście, a ja musiałam sobie, niestety, odpuścić. Szkoda, bo bardzo lubię niektóre jej piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Brodki pierwsze piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja dawno nie byłam na żadnym koncercie ... koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam głos Zalewskiego, a Brodka ma niesamowitą magię w swoich utworach :) Ależ miałaś szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nie byłam na żadnym koncercie. Odkąd mam juniora, to wieczorem padam na twarz i nie mam siły gdziekolwiek wychodzić. Ale w epoce przed juniorem praktycznie co tydzień bywałam na jakimś koncercie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chodzę zbyt często na koncerty, ale jak już się na jakiś wybieram, to bawię się na nim wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na koncercie Brodki byłam niegdyś, a Krzysztofa Zalewskiego nie miałam jeszcze okazji posłuchać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzadko chodzę na koncerty, dobrze, że super się bawiłaś :) Ja Brodkę słuchałam dawno, teraz ta nowa ona jakoś do mnie nie przemawia... Może muszę jej więcej posłuchać )

    OdpowiedzUsuń