poniedziałek, 2 czerwca 2014

Denko 12 - maj

Hej!
Nie mogę uwierzyć, że minął już rok, odkąd postanowiłam wziąć udział w akcji ,,Projekt denko". Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo dzięki wyzwaniu - zaczęłam systematycznie zużywać otwarte kosmetyki. Wiem, ile pieniędzy wydałam na zakupy w drogeriach oraz jak dużo zaoszczędziłam, ponieważ pilnie notuję wydatki. Zapraszam zatem na majowe denko. Jestem ciekawa czy może coś mieliście z moich zapasów? :)


1. Szampon Syoss - Repair & Fullness. Intensywnie regeneruje bez obciążania - włosy normalne po zniszczone. Bez silikonów, parabenów i parafiny. Kosmetyk otrzymałam w prezencie, bardzo przypadł mi do gustu. Był bezzapachowy, pienił się bezproblemowo. Rodzaj butelki pomagał podejrzeć, ile produktu zostało jeszcze do końca. 



Czy kupię ponownie? tak





2. Szampon Nivea nadający blask i objętość - diamond volume. Nadaje diamentowy blask i lekką objętość. Diamentowy pył + płynna keratyna. Włosy cienkie lub z tendencją do przetłuszczania się. Kosmetyk wygrałam, ale byłam zadowolona z jego zawartości. Co prawda żadnego diamentowego blasku nie zauważyłam, ale produkt spełnił swoje podstawowe funkcje. Przezroczysta butelka pozwalała mi podpatrzeć, ile produktu jest jeszcze w opakowaniu. 


Czy kupię ponownie? tak









3. Szampon head&shoulders - przeciwłupieżowy menthol (próbka). Saszetkę dostałam, starczyła mi na 1 umycie głowy, ale bardzo spodobał mi się mentolowy zapach kosmetyku, więc chętnie poznam produkt pełnowartościowy.


Czy kupię ponownie? tak






4. Szampon head&shoulders - przeciwłupieżowy sport fresh (próbka). Saszetkę otrzymałam, starczyła mi na 1 umycie głowy, ale zauroczył mnie świeży, miętowy zapach, więc muszę wypróbować także produkt pełnowartościowy.


Czy kupię ponownie? tak






5. Odżywka Nivea - nadająca blask i objętość diamond volume. Nadaje diamentowy blask i lekką objętość oraz ułatwia rozczesywanie. Diamentowy pył + płynna keratyna. Włosy cienkie lub z tendencją do przetłuszczania. Odżywkę wygrałam. Starczyła mi na miesiąc używania. Moja czupryna po jej używaniu była lśniąca, włosy nie kołtuniły się, do tego produkt charakteryzował się obłędnym zapachem, niestety nie utrzymywał się wystarczająco długo.













Czy kupię ponownie? tak

6. Odżywka Gliss Kur Million Gloss. Wygrałam odlewkę produktu. Kosmetyk świetnie nabłyszczał moje włosy, fryzura po stosowaniu produktu idealnie się rozczesywała. Odżywkę charakteryzował trochę męski zapach. 
Czy kupię ponownie? tak






7.  Bebeauty - płyn micelarny. Cena - 5 zł (Biedronka). Uwielbiam tego micelka, idealnie zmywa mój makijaż. Jest wydajny, przebadany dermatologicznie - produkt hypoalergiczny. Zdecydowanie mój KWC - to już kolejna butelka tego produktu, jaką nabyłam.




Czy kupię ponownie? tak
          





8. Krem do rąk Yves Rocher - Arnica Bio, Organic Arnica. Drugi produkt z majowego denka, który zakupiłam, co więcej żałuję zmarnowanych pieniędzy na ten krem. Zapłaciłam za ten kosmetyk ok. 10 złotych. Krem średnio nawilżał moje dłonie, był dosyć ,,twardy" w użyciu i ciężko go było rozsmarować. Niestety.. koszmarnie śmierdział alkoholem. Wydawało mi się, że psikałam ręce płynem do szyb. Dla mnie bubel. 




Czy kupię ponownie? Nie!

9. Odmładzający krem do rąk bebeauty - hands expertiv. Produkt hypoalergiczny - zapobiega starzeniu, ujędrnia i wygładza (skóra stara, pozbawiona elastyczności), kreatyna, filtr UV. Cena ok. 4 zł - Biedronka. Byłam bardzo zadowolona z zakupionego kremu. Pachniał całkiem nieźle, dobrze nawilżał moje dłonie. Jestem na tak.


Czy kupię ponownie? tak



10. Zmywacz do paznokci bebeauty - z olejem kokosowym i gliceryną. Natłuszcza i chroni płytkę i skórę wokół przed wysuszeniem, nie zawiera acetonu. Cena ok. 5zł - Biedronka. Produkt spodobał mi się na tyle, że przy następnej wizycie w supermarkecie - zakupię jego brata bliźniaka. Zmywacz spełniał swoje funkcje bez zarzutu. 

Czy kupię ponownie? tak








11. Płatki kosmetyczne Lilibe - 40 Maxi Wattepads - miękkie, gładkie (100% bawełny). Cena ok. 3 zł - Rossmann. Spodobały mi się bardziej od mniejszych wersji tej firmy, ponieważ nie rozwarstwiały, tak jak to było w przypadku innych płatków z serii Lilibe.
Czy kupię ponownie? tak

 

12. Płatki kosmetyczne Cleanic - 50 sztuk. Wygrałam je i jestem z nich bardzo zadowolona. Miały duży rozmiar, ale były mięciutkie, nie rozwarstwiały się, dla mnie w sam raz.

Czy kupię ponownie? tak







13. Chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róż - Cleanic. 10 sztuk - odświeżające. Chusteczki wygrałam, polubiłam je. Nie wysychały szybko, były dobrze nasączone i ładnie pachniały.
Czy kupię ponownie? tak

14. Szczoteczki do zębów - Oral B.
Cena ok. 5 zł. W ostatnim czasie się z nimi zaprzyjaźniłam.
Czy kupię ponownie? Tak
Podsumowując, jestem zadowolona z moich majowych zużyć. W ubiegłym miesiącu wydałam 32 złote na kosmetyki pierwszej potrzeby, uznaję to za dobry wynik. Ciekawe jednak jak to będzie w czerwcu :)

38 komentarzy:

  1. Znam 1,3,4,7,11,12 :D Fajne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie też spore denko :) Z Twoich zużyć miałam tyko micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon Syoss kiedyś używałam, był ok ale nic szczególnego nie robił. Micel z Biedronki miałam w dużej butelce i zanim ją zużyłam to zdążył mi się znudzić więc na razie do niego nie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego denka miałam oczywiście bideronkowy płyn micelarny - bardzo go lubię, szampon Syoss, który w miarę dobrze się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super denko:) większość produktów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty Cleanik są raczej pewniakami, więc nie dziwię się, że jesteś zadowolona. Lubie też zmywacz do paznokci bebeauty, bo jest niedrogi i wydajny. Do szamponów nie przywiązuję się, kiedyś używałam Nivea, ale nie był jakiś rewelacyjny, więc poszedł w odstawkę, zresztą jak szampony Syoss, które więcej szkód na moich włosach poczyniły niż naprawiły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne denko ;)
    Miałam szampony z Nivea i H&S oraz płyn micelarny BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam micka z biedronki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro jak zajadę do biedronki skuszę się na ten zmywacz z BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe denko ;) większość produktów znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zmywacz z Bebeauty :) Spore denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 7 i 8 używam regularnie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak Ty to robisz...ja nie ogarniam swoich zakupów kosmetycznych, wicąż tylko dokupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Szampon i odżywka Nivea w ogóle się u mnie nie sprawdziły. BeBeauty - płyn micelarny uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem śmierdzący alkoholem? Błe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam identyczne zdanie co do tego kremu z Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam chyba tylko szampon nivea, ale go nie polubilam

    OdpowiedzUsuń
  18. Duże denko! Ja musze się zmotywować do napisania swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam z Twojego denka tylko micela i płatki do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spore denko, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam szmponu Nivea i był ok .

    OdpowiedzUsuń
  22. Micel z Biedronki to obowiązkowy punkt mojego demakijażu. Produkty z Nivea też całkiem całkiem się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam niczego z YR, ale czytam pierwszą negatywną opinię;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale denko, naprawdę spore. To mi się podoba. :)
    Używałam szamponu z Syossa, bardzo go lubiłam ale teraz nie mogę go stosować. Mam inny ich firmy. Za to na pewno kupię zmywacz w Biedronce, bo właśnie podobnego szukam. A nie chcę używać acetonu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo Ci się nazbierało. Lubię ten szampon z Nivei.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spore denko Ci się uzbierało :-) Miałam z tego tylko produkt nr 7 i jest to moj biedronkowy faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne denko :) Znam tylko micela i zmywacz z biedronki, oba sprawdzały się u mnie całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję denka, płynu z biedronki nie pokochałam bo mam wrażliwe oczy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na pewno muszę zmienić odżywkę na Nivea albo Dove, kiedy ta z Gliss Kur mi się skończy. Nie jestem z niej zadowolona, tak samo jak z szamponu Garniera, którego obecnie używam. Przerzucam się na Nivea albo Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam kosmetyki nivea;*
    Używam tych samych płatków kosmetycznych;) Są świetne, w porównaniu do niektórych;)

    OdpowiedzUsuń