wtorek, 13 maja 2014

Zdobycze 17

Hejka!
Nadszedł czas na przedstawienie moich zdobyczy utrzymanych w ciągu miesiąca :)

1. Do Polski przyjechała moja kuzynka mieszkająca na stałe w Hiszpanii. Zaskoczyła mnie wielką niespodzianką ^^


2. Poszłam do sklepu stacjonarnego Yves Rocher i dostałam fajną torbę na zakupy oraz kilka próbek i rabatów :D


3. Na fanpage Wrocławskiego Festiwalu Podróżniczego wygrałam przewodnik Krakowa i Krety, bon o wartości 20 zł na obiad oraz zniżki do Księgarni Podróżnika. Tam też po zakupie interesujących mnie pozycji otrzymałam archiwalne wydania Magazynów Górskiej Turystyki :)


4. W ubiegłym tygodniu znalazłam w skrzynce pocztowej 2 próbki szamponów.


5. Wczoraj odwiedził mnie listonosz i przekazał paczkę - książkę wygraną na portalu stopklatka.pl


A Wy co ostatnio ciekawego dostaliście? :)

44 komentarze:

  1. Upominki od KUZYNKI są na prawdę ŚWIETNE - tych kosmetyków z Hiszpanii,to Ci szalenie zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio dostałam kilka fajnych paczek w związku z współpracami ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie ostatnio kiepsko z przesyłkami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) gratuluję wygranej książki

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie lubić Yves Rocher :) super niespodzianka od kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka od kuzynki- bardzo miła :D Gratuluję przesyłek :) Ja też wrzuciłam posta z nowościami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w zasadzie nic, wszystko sobie kupiłam sama :P. Fajne rzeczy, zwłaszcza archiwalne gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę jakie wspaniałości hiszpańskie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie zawsze pelno ciekawych i roznorodnych nowosci :) Ja z takich fajnych rzeczy ktore do mnie trafily to primer Benefit dolaczony do gazetki Elle :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,ale super prezencki :-)
    Mnie również ostatnio szczęście dopisywało :) Wygrałam torebkę, balsamy do ciała i zestaw rosyjskich kosmetyków oraz nawiązałam pierwszą współpracę :-)
    Pozdrawiam Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale nagród i zdobyczy! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie w maju nic ciekawego raczej nie dostałam, oprócz Parabellum II i książek z wymian:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczka od kuzynki świetna :). Torbę YR mam i ja :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne upominki od kuzynki :D Nie czuję jak rymuję :)
    Fajna torba YR, szkoda że ja u siebie nie mam stacjonarnie dostępu do ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam same książki :D Siatka z Yves Rocher jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz świetną kuzynkę :D Gratuluję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej i zazdroszczę tych hiszpańskich cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje... Ja ostatnio nic nie wygrywałam, chyba że liczy się wygrana kolejnego roku i pomyślny level-up, czyli urodziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniałości z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe nowości, miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowita:)
    Co ja dostałam w maju? Próbki perfum i kremu, a resztę to musiałam sobie kupić sama:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow fantastyczne nowości.Ja ostatnio nic nie dostałam,tylko batonika ;x

    OdpowiedzUsuń
  23. No, no - tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne nowości, ta hiszpańska paczka szczególnie mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rzeczy :) Ja nie dostałam jeszcze nic... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rzeczy przywiozła ci kuzynka, same dobroci :)


    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz kupę szczęście do książkowych konkursów :D Przyjemnego pałaszowania ciasteczek z pierwszego zdjęcia ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty jak zwykle gdzieś coś wygrasz, dostaniesz... Niesamowite te Twoje drobiazgi!!! A jakie wartościowe, bo to w większości wygrane i prezenty, czyli to co nas cieszy najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne przesyleczki
    Nie ukrywam,że mnie najbardziej interesuje zawartosc przezroczystej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award!
    Zapraszam tutaj: http://recenzjeopinieksiazek.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej :) Świetne nowości, a paczuszka od kuzynki wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hiszpańska paka robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz szczęście do konkursów, ja to bym na Twoim miejscu w Lotto zaczęła grać :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Yves Rocher uwielbiam kosmetyki godne polecenia!:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń