piątek, 11 kwietnia 2014

Zdobycze 16

Dzień dobry!
Dzisiaj mój ulubiony post z serii pochwalnych, czyli co ostatnio fajnego dostałam :)

1. Miła pani w Rossmannie podarowała mi gratis balsam pod prysznic.

 

2. Ciocia przywiozła mi kilka prezentów z Anglii.


3. U http://cyrysia.blogspot.com/ wygrałam książkę od autorki z autografem (i zakładkę). Jestem w trakcie lektury, więc swoją opinię na temat ,,Dźwięków wspomnień" - opiszę już w następnej notce :))


4. Listonosz przyniósł mi wielką paczkę, w której znalazłam niespodziankę od http://foreverglam30.blogspot.com/ Ogromnie ucieszyłam się z takiej zawartości przesyłki, jeszcze raz dziękuję <3 Wszystko jest boskie i trafia w moje gusta ^^


5. A największą przyjemność sprawiły mi http://ed-like.blogspot.com/ i http://challenge-accepteed.blogspot.com/ - organizatorki zjazdu blogerek w Rybniku! Mimo iż było mi smutno, bo nie mogłam pojawić się na wymarzonym spotkaniu, otrzymałam nieoczekiwany prezent pamiątkowy ^^ Bardzo miły gest, dziękuję <3 Szczególnie szalenie cieszy mnie przypinka - to będzie wspomnienie na całe życie!

44 komentarze:

  1. Same wspaniałości wpadły w Twoje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Rossmannie jeszcze nigdy nic nie dostałam za darmo :D
    super zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :) Miło ze strony cioci, sprzedawczyni jak i blogerek ;) Gratulacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przesyłki :).
    Ja w Rossmanie również czasem dostaję coś za darmo, albo przy sporych zakupach pytam się czy mają gratisy :).
    Czekam na recenzję książki i życzę miłego używania kosmetyków ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne prezenty. Zawsze takie drobiazgi sprawiają wywołują we mnie wiele radości, więc jestem pewna, że ty również się nimi cieszysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda! takie przesyłki ogromnie cieszą, mnie jak srokę ciągnie do biżuterii, ale dobrym kosmetykiem i książką też bym nie pogardziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne nowości ;)
    moja mama ostatnio kupiła pełną wersję tego balsamu pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego ja nie trafiam na takie miłe panie w Rossmannie? :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ile fajnych rzeczy!!!

    też chciałabym mieć taka ciocie w Anglii ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny gest że strony organizatorek spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, ciekawa jestem tego balsamu pod prysznic od Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo ile fajnych nowości :-)
    ciekawi mnie to masło Perfecty
    bardzo ładna ta przypinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile paczuszek :) Mnie listonosz tak nie rozpieszcza ;)
    Ja jakoś nie mogę trafić na takie miłe panie z Rossmanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ci przybyło, znowu masz co opisywać dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajowe rzeczy :) napisz jak tam ten balsam pod prysznic :D jestem ciekawa, nigdy nie używałam takowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka! Zazdroszczę biżuterii od cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękności :) zazdroszczę takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tego balsamu pod prysznic i zapachu :)
    Miły upominek od koleżanek-blogerek otrzymałaś, faktycznie świetny gest ;)
    Nich Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko świetne,szczególnie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę perfum od cioci,są naprawdę boskie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miły gest ze strony dziewczyn, uwielbiam takich ludzi :) Gratuluję także wygranej w konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękną biżuterię dostałaś od Cioci:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne nowości, dobrze wiedzieć, że nivea ma kolejny nowy balsam pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się Kochana, że jesteś zadowolona z mojej paczki-niespodzianki :)
    Poza tym widzę same wspaniałości Ci się trafiły :) Gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prezenty, sama nie wiem który najlepszy :) Najważniejsze, że tyle przyjemności Ci sprawiły :)
    W paczce z Anglii widzę bransoletkę z przezroczystych kamieni. Nie wiem czy mam zrobioną z tego samego, ale moja identycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdobycze :) Miło mi, że "Dźwięki..." się tutaj znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takiej to dobrze. Non stop zgarnia jakieś prezenty i wygrane! Nawet ekspedientki obdarowują ją ją prezentami!! A tak na serio, to serdecznie ci gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. same cudeńka :) też bym się cieszyła z takich nowości :)
    ten balsam pod prysznic z nivea ciekawe jaki będzie, czuje że musi fajnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy, szkoda, że ja nie mam takich miłych pań w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O, trochę tych nowości Ci wpadło. A gdzie to takie miłe panie można spotkać w Rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratisy zawsze miło się odbiera:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie Twoje prezenty są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ekstra :) tyyyle prezentów :D

    OdpowiedzUsuń